![]() |
weer vrijgezel
ik ben sinds en paar uur weer vrijgezel
en eigenlijk voel ik me wel opgelucht en lekker hebben jullie dat ook gehad als jullie een relatie uitmaakte? |
Citaat:
|
dat wil dus wel zeggen dat mijn relatie behoorlijk slecht was....
|
de pijn komt nog wel :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, ik herken dat wel. Wil niet zeggen dat je relatie slecht was of dat je een harteloos type bent of dat je noooit van hem gehouden hehebt, je was misschien al een tijdje bezig met je losmaken van hem en om de knoop dan echt door te hakken, dat kan een behoorlijke opluchting zijn, ja. |
was al 6 weken bezig met het loslaten inderdaad en heb het moeilijk gehad in die weken dus denk dat ik het al gehad heb
en nu verder kan |
Nee, dat heb ik nog nooit gehad. Het doet me, ongeacht de situatie, altijd pijn om iemand los te moeten laten waar ik heel lang van gehouden heb. En als ik dan het gevoel van 'vrijheid' proefde, werd dat enkele dagen later vaak overtroffen door het gevoel van zielige, eeuwige eenzaamheid en verdriet.
|
ik voel me altijd bevrijd uit die beklemmende omgeving enzo als mensen me willen binden
|
jahoor als je relatie kut was
|
Ja, als de relatie dusdanig benauwend of dusdanig 'voorbij' was heb ik dat gevoel wel. :p
|
Citaat:
Citaat:
Ik zat er echt al maanden over te denken om het uit te maken. Het ging gewoon niet meer, maar altijd had ik nog hoop dat we er wel voor konden vechten. Misschien dat ik daarom geen 'opluchting' voel, of blij ben dat de relatie over is. Ik voel me er nog steeds rot en verdrietig om. (15 dagen geleden) |
ja, alleen ik noem die relaties ook geen echte relaties omdat het meer rebounds waren :o
|
Citaat:
|
Ja, ik herken dat wel.
Ik had anderhalf jaar iets met mijn ex, maar het laatste half jaar vond ik het al helemaal niet fijn meer en zat ik er telkens tegenaan om het uit te maken. Toen er een aantal druppels de emmer deden overlopen en ik het inderdaad uitmaakte, voelde ik inderdaad alleen maar opluchting en blijheid. |
Ik heb alleen nog maar een 'goede' relatie uitgemaakt en dat was geen opluchting maar heel raar en verdrietig :o.
Daarom is het nu, een jaar later, ook weer aan (y). |
Ik heb dat met mijn ex ook wel gehad. Nadat het uit was, hebben wij nog een half jaar een aan/uit seksrelatie gehad en dat bleek uiteindelijk ook niet alles te zijn. Dus toen ik eindelijk de kracht had om er definitief een punt achter te zetten, voelde ik me wel opgelucht ja.
Maar in enig andere situatie kan ik me niet voorstellen dat ik me vooral opgelucht zou voelen. Heb mezelf namelijk voorgenomen nooit meer zolang met een relatie door te gaan, terwijl het eigenlijk al heel lang geen echte relatie meer is. |
Jah had net een relatie van bijna 3 jaar.. En nu of ik me opgelucht voel??
Onder heelveel andere dingen die k erover voel... Wel.. |
Ik voelde me vooral kut toen het uitging. Híj voelde zich opgelucht. Nou ja, de eerste anderhalve maand ofzo, toen bedacht hij dat hij me toch wat meer miste dan hij verwacht had...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |