![]() |
Stilte
Stilte is geen leegte
Stilte is geen straf Stilte was het leven Waar ik vroeger zo om gaf Stilte is niet niets doen Stilte is niet slecht Stilte was mijn alles Maar stilte is niet echt Stilte is geen leven Stilte is tegen mijn wil Stilte is veranderd De stilte is te stil |
Hmm, ik vind het teveel een versje om te kunnen zeggen dat ik het een goed of mooi gedicht vind, maar het loopt wel goed, dat vind ik knap. Ik zou als ik jou was voor nu iets minder in een soort kreet-achtige zinnen proberen te dichten, het allemaal iets vloeiender laten zijn en veel gedichten proberen te lezen en dan ben ik heel benieuwd naar je volgende gedichten.
|
Ik vindt ook dat het goed loopt. Netjes gedaan. Het is indd wel te kort om nog echt een mening te kunnen vormen, daarom kijk ik ook graag uit naar je volgende gedichten.
|
Ik hou niet van de herhaling, die vind ik wat te simpel, maar er is wel een boodschap in te vinden, een slotzin, het is wel een rond versje. En bovenal loopt het inderdaad goed - ik ben ook benieuwd naar andere gedichten van je.
|
|
ik vind 't gedicht wel lekker lopen! de herhaling kan inderdaad vervelend worden, maar ik vind het in dit gedicht niet storend.
misschien kun je eens proberen om een ander rijmschema te gebruiken? |
Ik vind het heel mooi (ook omdat ik er wel wat in herken) en de herhaling stoort mij in ieder geval niet. :) Het is wel duidelijk dat je aanleg hebt: ga zo door! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |