![]() |
Menomena - Friend and Foe
weirdo indiepop met vreemde geluidjes. als ik moet gaan vergelijken kom ik zelf met iets als tv on the radio meets the unicorns, maar last.fm heeft een heel ander lijstje.
hun naam is trouwens een knipoog naar dat ene nummer van the muppet show http://www.myspace.com/menomena |
ik vind hun nieuwe plaat minder dan I am the fun blame monster, desondanks aparte band.
Die vorige plaat is volledig gestructureerd door een zelfgeschreven stuk software, dat dus alle opnames verknipte en weer herarrangeerde. (hoor je er overigens niet echt aan af, t klinkt allemaal nog best coherent) Of ze dat nu nog steeds doen weet ik niet. |
ok heh grappige info.
ik hoorde dit van een vriend. het is ook nog mn eerste 2k7 release dat ik gehoord heb. snif. goede tijden. zal dat eerste album dan ook nog eens downloaden dan |
Vandaag die nieuwe nog maar eens geluisterd. Doet me af en toe beetje denken aan Peter Gabriel (of all things). Gaaf cd-tje, groeiplaat.
|
Klinkt goed.
|
goede bandnaam
|
3 oktober in paradiso
|
Citaat:
|
ik vond dat topic over marlies leuker.
ban! |
oh en vanaf morgen in de vaderlandse platenzaken te vinden (hoewel ik m zelf al veel eerder in belgie heb aangetroffen). kopen dus, al was het maar voor het artwork.
|
Citaat:
dan ben ik 100% zeker aanwezig! blijf je maffen? |
leuke cd ja, ik denk dat ik ook wel naar Amsterdam kom dan.
|
dat wordt proppen*O*!
|
ja man menomena is gaaf, ik wil wel komen. hoeveel slaapplaatsen heb je daar ?
|
daar vraag je me wat.
ik heb een 2 persoonsbed. dus je zal voor een extra matje moeten zorgen. |
Ja, dit klinkt inderdaad erg leuk! Die afbeeldingen onder 'More videos' zijn ook te gek!
|
Citaat:
en ene jeffrey lewis(?) Tunng My Brightest Diamond Menomena Jeffrey Lewis Parts & Labor Zaal Open1900 Aanvang1930 |
Citaat:
je moet het nummer 'the last time i did acid, i went insane' eens checken. (y). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |