![]() |
De prins
Dit schreef ik op 8 februari 2005
De prins op het witte paard was hij Mijn redding uit de storm was hij Het enige licht in het duister was hij Totdat hij werd wat hij nu is Het mooie van wat ik was was hij Zo volmaakt en blij was hij De perfecte liefde voor mij Totdat hij wegging uit mijn hart Maar diep van binnen Wil ik hem nog En ik wil Dat hij van mij houdt Beantwoord mijn liefde En ik ben gelukkig Houdt van mij Zoals ik van jou houd |
Je mag niet meer dan één gedicht per dag posten.
|
Citaat:
|
Uit de regels. Bovenste topic
|
En niet meer dan 3 per week :) Inderdaad, ik weet dat er nogal overheen gekeken wordt, maar de vraag waar je dat uit op had moeten maken, is wel heel ernstig :D
Misschien toch maar eens in het rood zetten dan. |
Ik zie het... sorry :(
|
Geeft niet :').
Ik vind je gedicht wel wat minder. Het gaat over een heel onorigineel onderwerp en je hebt het ook best onorigineel verwoord. In sommige van je gedichtjes heb je een grappige afsluitende slotzin (want ik heb ze toch maar gelezen:P) maar hier niet. Ik zie veel herhaling in je gedichtjes. Soms kan het wel, en is het wel lief, maar in dit gedichtje vind ik het overdreven sentimenteel. Edit: je gedichten zijn allemaal van heel lang geleden. Ben benieuwd naar iets nieuws. |
Citaat:
Je hebt helemaal gelijk dankje voor je commentaar. Ja, ik gebruik vaak herhaling.. ik maak het mezelf iets te makkelijk ;) |
Citaat:
|
Herhaling kan best mooi zijn, als je ermee speelt, bijvoorbeeld dan door de "het mooie van wat ik was was hij". Maar teveel is teveel natuurlijk :) Wat Porcelain zei, dus.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56. |