![]() |
Wat doe jij als je je verveelt?
Wat doe jij het liefst al je je verveelt?
Op de bank rond hangen? Tv kijken? Computeren? Of misschien wel gamen? |
Onder andere d/t fouten van bepaalde forummers verbeteren.
|
Citaat:
|
Ja, dezelfde fout tweemaal. In de topictitel en in de eerste regel van je post. ;)
|
Alleen ik kan de forumtitel niet meer wijzigen, laat maar zitten.
Maar trouwens wel goed opgemerkt hoor! |
Citaat:
Als ik mij verveel ga ik lezen in de cd-hoesjes, kijken wie zijn fans bedankt enzo. Of ik ga tekenen, of ik ga forummen. |
voornamelijk forummen. Of ik bel een vriendin op om iets af te spreken.
|
Citaat:
ot: Ik ben nu begonnen met het maken van een website. En ik moet zeggen, t valt nog niet mee als je dat nog nooit eerder gedaan hebt.. |
Citaat:
Wat is de URL van de website? |
Meestal ga ik computeren en als daar niks te beleven valt ga ik maar lezen of iets nuttigs doen zoals huiswerk maken :o. Of ik loop een stukje met de hond
|
jou topic lezen
|
jouW
|
Citaat:
|
Ik verveel me nooit.
|
Ik ga dan een half uurtje hardlopen:)
|
Als het niet te koud is ga even stukje fietsen. Maar met dit weer ga ik dan tekenen of arabisch leren.
|
Citaat:
|
Slapen.
|
forummen... lezen, zappen
|
Computeren, tv kijken, films kijken, boek lezen, simcity spelen, naar de bibliotheek, nutteloze reisjes maken, studeren.
|
Citaat:
|
Een boek lezen of studeren of schoonmaken.
|
kijken naar of het jou of jouw is
|
Op de bank hangen, onzinnige mailtjes sturen, muziek aan zetten en dan de tekst meelezen, met de hond wandelen, een boek lezen.
|
dus dit doe je als je het eigelijk heel druk hebt? :p
|
tetrinet of battle patience...
|
Citaat:
|
Computeren, lezen, knutselen, nagels knippen, tv/dvd kijken, opruimen.
Hanneke mag de topictitel alsjeblieft aangepast, ik erger me er dood aan. :o |
neus leeg eten... :o
|
Forummen. Maar ik verveel me niet snel. Ik forum wel veel.
|
Citaat:
|
Dvd'tje kijken.
|
Citaat:
:D (n) thuis weten ze niet eens dat ik forum en op school gaat posten een beetje moeilijk dus dat doe ik maar heel soms denet zat ik wel op school |
Een beetje hier forummen, of huiswerk maken...
meestal heb ik iedere week toesten en daar moet ook voor geleerd worden. @Hannke, bedank voor de aanpassing in de topictitel. |
Citaat:
Misschien helpt het er even goed over te praten met je ouders. Of lukt dat niet? |
Citaat:
|
hoe doen ze dat dan?
|
Mijn vader kan mijn hele geschiedenis vanaf 2004 bekijken op de pc. Als hij ziet dat ik na 30 dec nog op het forum ben geweest, ben ik de zak en mag ik helemaal niet meer op de pc. Nu mag ik alleen niet op het forum en msn.
|
Nou, meestal houden de ouders als ze thuis zijn streng toezicht.
|
Citaat:
Wat voor programma'tje heeft je vader daarvoor? Misschien kan ik een oplossing bedenken het uit te schakelen. |
Hehe. Ik zit idd op school.
Mijn vader is beheerder van de pc, heeft administrator-rights ofzo. Weet ik veel. Ach, ik zit veel op school. Het enige stomme is dat ik niet meer op msn mag. Het forum bezoek ik op school wel. |
Citaat:
Klik dan op 'een account wijzigen'. Daar kan je het waarschijnlijk wijzigen, als je het wachtwoord van je vaders account weet. |
Maar komt hij daar dan niet achter, want dan heb ik namelijk een duizend groot probleem.
|
Citaat:
|
Whahaha, het gaat er dan juist om het zo te doen dat hij er niet achter komt. :p
|
Citaat:
Maar we dwalen af, heeft iemand nog iets te vertellen wat hij doet als hij zich verveelt? |
Geschiedenis kan je toch wissen? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag nog een best ziek verhaal geschreven over de poedel van mijn wiskundeleraar. (het begon onschuldig, maar eindigde in 4 kantjes pure onzin)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |