![]() |
Pearl Jam in Nl
Pearl Jam deze zomer in Nederland
(26-01-07) - Pearl Jam geeft komende zomer een optreden in Nijmegen. Pearl Jam geeft deze zomer een open air concert in het Goffertpark in Nijmegen. Naast het optreden van de band zullen nog drie andere acts hun opwachting maken. Die artiesten worden in een later stadium bekendgemaakt. Het concert is op 28 juni, de kaartverkoop start op zaterdag 10 februari. Pearl Jam was vorig jaar voor het laatst in Nederland. (Bron: NOS Headlines) ________________ of was dit al bekend? |
pearl jam is een must. (y)
|
pearl jam is vooral kut (Y)
|
maar ik heb toetsweek:mad:
|
Citaat:
|
Hm, dilemma. Ik wil naar Rock Werchter, waar ze ook komen, maar als ik nou niemand vind die mee wil dan wil ik zeker 28 juni gaan.
|
ja i zou wel willen..maar toetsweek..
|
kaarten zijn binnen :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
opmerkingen Let op: de kaartverkoop begint op 3 februari (en niet op 10 februari zoals eerder aangekondigd). Maar dan is hij nog te vroeg ja. Zal wel met fanclub te maken hebben ofzoiets. |
Kutorkest.
|
fanclubkaarten ja. De pearljam.com-server lag binnen een paar minuten op z'n gat, maar uiteindelijk is het toch gelukt:)
|
Citaat:
|
Citaat:
Incubus is één van de supportacts: http://www.mojo.nl/festivals/index.asp hoewel hun laatste album vrij ruk is, blijft incubus wel een strakke live-band:) |
Incubus is wel één van de beste support acts die je kan hebben :p Meestal zijn de support acts ruk....
Light Grenades = (y) |
Citaat:
verder ga ik niet, want pearl jam is kut (y) . |
Citaat:
|
Citaat:
|
kzou zo graag willen, maar kben totaal blut :(
|
ik wil wel maar ik heb niemand om mee te gaan:p
|
kga der heen met mn 2 beste vriendinnen :D :D
ik heb echt zo'n zin in :D alleen heel kut dat ik de volgende dag om 4 uur op moet(we gaan dan met vakantie) maarja dan ga ik maar in de auto slapen :) |
misschien dat ik ga, denk het niet, vind het veel geld en ook niet zo denderend bijzonder
|
Heb dr nu al zin :p
|
ik ga vrijdag een kaartje kopen!!
zul je net zien..:( uitverkocht |
ist serieus uitverkocht?? Of denk je dat??
|
nee dat dacht ik:p
maar: ik heb een kaartje!! |
|
het is bijna zo ver
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|