![]() |
Dromen?
hpe4e kl;imnkt muziek als jij dronken bent,luoster jke dan aNDETRE Mzuiek?
*door*/thje ecoplieding boy/cems;ut hier |
whahahha
|
:d
|
Ja he :rolleyes:
|
En bij mij klinkt muziek inderdaad anders als ik dronken ben, dat heb ik ervaren op Groezrock en er erg spijt van gehad.
|
:D:D:D
geen idee... mijn avatar is cool :) |
*grin*
Is het gezelig daar ? :D :p |
Ja, dan luister ik K3
Godverdomme Maartje, doe niet meer van die posts want ik krijg alleen nog maar meer zin in 'onze vakantie' :D:D |
els en ik mochten gisteren lege flessen naar de supermarkt brengen van mama en het geld mochten we houden...
8,50 de gexte http://www.shoutweb.com/images/icons/satan.gif |
*vast ook wel namens Maartje*
:o:o:o voor gisteravond :o |
:D ikke heb tenminste geen kater..
|
blfblsbp boprpppda !
(dat betekent: als ik dronken ben klinkt hoogstens kutmuziek wat gaver, maar verder niet) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar het beste kan je wel ver van een toetsenbord af blijven maar idd, as martin zei, ik vergeef t jullie beiden wel :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ga dan meteen naar onzin pls volgende keer :) |
'k ga nooit naat onzin. is niet leuk
|
Citaat:
was reuzegezallich (y) wel erg hectisch :D |
ik heb net kaartjes gereserveerd voor less than jake... ik wacht nou op een bevestigingsmail...
oja, als ik stoned ben ga ik pas naar mijn k3-cd luisteren... dus die cd luister ik nooit.. |
kvat;gb eeeb rrk vann maar zaal wel, scvkoomen kdat ik nief drokmnen ben
|
hmm gelukkig 'k ben niet de enige die brak is :P 'k hoop dat less than jake nog koel is als je brak bent.. vast wel eigenlijk
|
Als ik zat (lees aangeschoten) ben dan luister ik eigelijk naar TMF en MTV :eek: .
Net of je opeens zo gaat typen als je aangeschoten/zat bent. Hoe kreeg ie de computer aan dan, enzo.. |
Godverdomme, ik wil samen met Marije naar Lelystad maar ik zit hier nog op m'n werk waar ik nix anders doe als geologische kaarten in elkaar zetten (digitaal) :(
Darn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maareuh, waarom neem je dan niet ff gewoon vrij? |
Citaat:
bij mij is t, ff tellen toch wel ruim 10 ą 15 verwijderd :) |
Citaat:
dat is iig bij mij zo :) |
Citaat:
|
als ik zat ben maak ik wel spelfouten maar niet zo erg als maartje dat kan :p
|
Citaat:
:mad: :mad: :mad: IK HEB JE DOOR MAKKER !!!! :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
Niet iedereen blijft nuchter als ie dronken is :rolleyes: |
toen ik voor de laatste keer echt zat was toen ik nog dronk ging ik cu2's bekijken van top40-alto's... geen idee wat voor muziek ik toen hoorde, ik denk niks want het knopje van de soundblaster is ver weg :)
|
dresze gaart dichjt want hjier hgebbe we noie zopverl aan h1`e
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |