![]() |
lekkerste "koekje" om mee naar school te nemen
wat nemen jullie mee naar school/werk/studie/stage om de lekkere trek tegen te gaan?
ik al vroeger altijd die melkliga's en evergreen, toen stapte ik over naar sultana's (de appel en bosvruchten), toen chocolade muesli-repen, toen sultana fruit&form, en ik ben nu verliefd op die lu granenbiscuits met appel, want die vullen, kan je echt op kauwen, en lijken bijna echte "koekjes" ow... nam ook nog een tijd van die droge crackertjes mee, die breekdingen.. |
Gewoon boterhammen meestal, als ik ergens trek in krijg dan haal ik wel wat :)
de ene keer haal ik sultana hartig, andere keer een mars of een mueslireep :) |
Ik ben gek op Hero Between, van die muslirepen, vooral die met cocos.
Maar eigenlijk neem ik nooit iets mee, ben niet zo'n zoetekauw verder ;) |
Bolletje landoogst vond ik altijd lekker, en liga's,
maar is zo lang geleden dat ik het niet goed meer weet. Nu neem ik een (sinas)appel mee. |
liga milkbreak..ooeeh hmmmmmmmm :rolleyes:
|
laatste tijd: liga milkbreak, between kokos of evergreen rozijn
|
bolletje landoogst noten, of lu granenbiscuits naturel, lijkt me duidelijk :p
|
Ik vind Zonnatura sesamkoeken lekker
en van bolletje de speculaasrepen en notenrepen en oreo's (y) |
Er zijn nu van die koeken van Bolletje, 'Allerluchtigste brosse koek' heten ze geloof ik. Beetje het idee van een lange vinger, met nog een melklaagje erop. Klein en zo op, maar vult wel heel goed!
|
Ik vind die chocolade-granen 'ontbijt-koekjes' super lekker voor tussendoor!
[edit] Die van die reclame van 'koekje erbij?' dus, of diezelfde maar dan van de Aldi. [/edit] |
Evergreen of Sultana met yoghurt er boven op.
|
Citaat:
Vroeger hield ik niet zo van liga's enzo, tegenwoordig ben ik ernstig fan van Sultana yofruit en vind ik Liga milkbreaks ook goed te eten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die sultana hartig zijn echt te ranzig voor woorden.
Ik kreeg vroeger altijd een 'space' koek mee naar naar school. En dat is niet wat je denkt dat het is, maar gewoon een lekkere koek met chocolade en karamel. http://i9.tinypic.com/495w9xi.jpg |
Citaat:
|
Liga Crunchy, appel peer en Time Out granenbiscuits (y)
|
- Hero B'tween kokos :P
- Lu Time out appel - Muelireep yoghurt van de AH - Knoppers wafels Maar die neem ik nooit, want puur gevoelsmatig ongezonder dan bovenstaande varianten |
B'tween chocola
Sultana peer en kaneel <3 Liga milkbreak Dubbelop (ontbijtkoek) Buitengewoontjes kaneel (van Bolletje geloof ik) |
die dubbelops zijn ook echt lekker... ben ook erg benieuwd naar die nieuwe gevulde crackers met aardbeien... ze hebben ze bij ons nog steeds niet, alleen met chocola :(
|
droge toostjes..
|
Citaat:
Wat voor gevulde crackers bedoel je? klinkt lekker.. van werk merk is het? |
LU Cracottes kant & klaar (even op albert.nl opgezocht:))
|
Citaat:
Al dat chemische fruitspul vind ik juist smerig en bovendien houd ik niet van zoet, dus dan is zoiets wel gaaf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik hou van sultana appel en die dikke reepjes met spul erin. Weet zo niet hoe het heet. |
koekjes horen echt niet met kruiden
|
Citaat:
Bovendien kan ik de associatie 'sultana' en 'hartig' gewoon niet maken :D |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Doe mij maar een lekkere lion chocolade reep :o
|
Citaat:
|
milkbreak of evergreen :)
|
Special k repen met chocolade in <3
|
Evergreen en de crunchy. LU Time out, LU continue, Sultana volkoren en de hartige variant, mueslirepen, LU oregano ckrackertjes geloof ik. Oh die spacekoeken at ik vroeger ook ja. Maar dat is geen koekje voor mee naar school, die horen nml enigsinds gezond te zijn, Space koeken zijn dat niet met al die chocolade en caramel.:d
|
Beslist geen chocolademuffin. Ik zat een tijdje terug naast iemand die met d'r worstenvingers in zo'n ding zat te wroeten en het stonk behoorlijk.
|
Liga Milkbreak. Die kreeg ik al vanaf de peuterspeelzaal mee naar school. Sinds kort ben ik weer fan, ik eet ze ook gewoon thuis.
|
Liga evergreen
Sultana (zowel gewone als yofruit volkoren-appel), geen sultana hartig LU Time out die harde, naturel of appel :) |
LU Time out naturel<3<3
Liga continue Snelle Jelle Eierkoek |
vroeger liga
later melba toast en nu niks meer |
Citaat:
Ik snap niet wat jullie zo lekker vinden aan die sultana koeken, die smaken zo nep. Die fruit koeken die smaken al nep, die hartige zijn nog net een graadje erger. |
Ik heb een tijd lang veel sultanas en evergreens gegeten.. en dsoort tussendoortjes...
Maar doe mij toch maar een eierkoek, snelle jelle of zon space koek.. en af en toe een lekkere bounty of lion :) Omdat sultana zich gezond voordoet eten meer mensen het denk ik.. maar tis even ''ongezond of ''gezond'' als een normale koek volgens mij. |
je hebt vanaf morgen Milka Choc & XXX (in 3 soorten) in de winkel liggen. Die dingen lijken me kapooooot lekker!
|
EverGreen vind ik echt niet lekker.
Maar milkbreak, landoogst of bt'ween gaat er echt wel in (y) |
Liga Continue heet dat geloof ik <3333. Vooral die met kokos & noten en die met chocolade.
OMG ik krijg er weer zin in. |
liga evergreen krenten (y) (moet ie wel een beetje zacht zijn en niet knapperig :P )
|
samson & gert koekjes zijn de bom
|
Die milkbreaks gaan altijd helemaal kapot in mn tas. Between BIG met noten (y)
|
Evergreen Crunch - Appel/Peer & Yofruit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |