![]() |
Warrock Clan??
Weet iemand clans?
Mensen lullen in dit spel over dat ze een clan zoeken. Heeft iemand hier of kent iemand hier een clan. zodat deze mensen vanaf nu zich aan kunnen melden..... |
lol
|
mooi topic.
|
maar reacties
ONTOPIC |
mensen lullen als een gek, begin gewoon je eigen clan en ga mensen recruiten op servers
|
Is dat spel ondertussen al wat minder buggy?
|
Citaat:
Citaat:
Als je nederlandse clan wil moet je natuurlijk wel bij de goede server kijke ;) |
Citaat:
Dat was het toen ook al wel maar de bugs waren uiteindelijk frustrerend genoeg dat je er toch wel mee stopte. |
Het valt nu wel weer mee maar er zijn 2 paar special cheats voor wapen dus daar moet je wel voor oppassen ;) .
Wrm zou ik een eige clan beginnen dan ben ik jaren bezig :S |
www.warrock.net voor de game(y)(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hitzor hou je kop nou maar want jij bent pas 10 -.-''
:s :s Btw dit is geen reclame dit is voor iemand die wat in hun vrije tijd willen doen... :cool: :nono: :evil: |
2 Weken??!! ik zou niet weten wrm 2 weken het spel blijft wel nog langer hoor...
|
Citaat:
|
|
Omg.. Warrock is niet meer speelbaar. alleen voor cd gebruikers.
|
Mag dit dicht?
|
Waarom zou hij dicht moeten :S
|
warrock was een vrij spel voor iedereen, zodat iedereen het spel kon testen. Dus als er nu om een cd gevraagd wordt, dan komt het spel waarschijnlijk op de markt.
|
Citaat:
|
:p Het gaat niet off topic dit gaat allemaal over warrock en dat is voldoende. Het klopt dat er om een cd wordt gevraagd. Warrock is namelijk te koop in engeland en de VS ;)
|
Citaat:
|
NOu doen dan maar Titel Change.
Naar Warrock |
@Baal: Niet zo sjago doen, geef iemand anders ook de kans.
@Neworder: Niet zo happen op alles he. Game on! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |