![]() |
Nieuwe pc game
Ik zoek een nieuwe pc game
Geen world of warcraft of zoiets als battlefield Iemand suggesties/? Heb net Scareface & Godfather uitgespeeld |
Geef even wat meer informatie van wat je leuk vindt. Gamers zijn helaas niet helderziend ;)
|
|
worms 2
|
Mafia (y) (y) (y)
|
world of warcraft, en anders is de battle field reeks ook wel leuk;)
|
mafia is echt kicke ja als je die nog niet gedaan hebt (Y)
|
Tetris
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.billigespil.dk/images/Mafia_PC_250-t.jpg |
...edit...
|
Citaat:
|
oe die is wel erg vet ja, misschien maar weer eens installeren
|
Citaat:
Nog nooit een spel gezien waarin de karakters zo goed uitgewerkt werden, ondanks het feit dat het een actiespel is. |
Is de actie net zo goed als de uitgewerkte characters of valt die tegen?
|
Citaat:
Ook de omgeving is aardig interactief. De politie reageert op snelheidsovertredingen, door rood licht heen rijden, botsingen, moorden, mishandeling (je kunt theoretisch elke voorbijganger met een honkbalknuppel bewerken, maar daar komt zo'n rotzooi met de politie van) verder kan je ook in de rondrijdende trams springen, levert een kogel door een gasfles een explosie op, etc. |
Hm... wellicht het kopen waard dus. Alleen hoop ik niet op de 'True-Crime-achtige' actie.
Verder zijn de missies e.d. ook wel divers? Of is het het bekende 'sla meneer X. dood', 'ontkom aan de politie' en 'breng dit van A naar B'? Op bol.com kost 'tie €15, ergens goedkopers gespot? |
|
iets met war for oil of hoe het ook heet
en natuurlijk quake wars enemy territory moet je alleen wel nog even op wachtten. |
Citaat:
|
Citaat:
De missiestructuur past in het verhaal en de manier waarop de hoofdpersoon zich ontwikkelt binnen de maffia, dat vond ik er ook zo goed aan gedaan, er zitten zelfs plotwendingen binnen missies zelf. |
Citaat:
Die races waren idd lastig, een keer te veel gas en je lag er uit. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder is Mafia serieus en is er veel meer aandacht besteed aan karaktervorming en verhaal. Zoveel dat een paar seconden onlogische gezichtsuitdrukking van een personage in de cutscene na de missie Sarah me irriteerde, terwijl ik toch normaal gewend ben aan pixelpoppetjes zonder emoties. |
mafia....heilig in zijn naam (y)
|
Mafia is klasse
probeer Nox ook maar eens, daar heb ik vele uurtjes mee verspilt |
Mafia is idd leuk, Warcraft III en Oblivion kan ik ook aanraden.
|
lego star wars (y)
|
Citaat:
|
Football Manager 2007 (y) Heb er al inmiddels ruim 200 uur aan gespendeerd en het einde is nog lang niet in zicht.
|
Mafia is echt een van de betere games inderdaad, zeker proberen.
|
Pong.
|
Www.ijji.com ken je spelletjes uitproberen ;)
|
Heb inmiddels het spel HotRod The american dragracing (geloof ik)
Redelijk oud spel maar wel leuk. Wagen beetje tunen en dragracen tegen anderen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |