![]() |
Wedstrijden?
Ik weet niet of dit een goed topic is, zo niet kick hem dan maar. Maar ik vroeg me af of er ook nog wedsrijden op dit forum zijn of iets in die trant. Ik heb wel een verouderd schema gezien wat er eerst wel hip uit zag maar later verouderd bleek.
Het lijkt me wel leuk om mee te doen vandaar de vraag. |
Ja, die worden om de zoveel tijd georganiseerd met een bepaald thema. Iedereen die mee wil doen schrijft anoniem een gedicht en stuurt dat naar het emailadres van de forumbazen hier. Dan wordt er een poll geopend en alle gedichten kun je dan lezen en je kunt dan stemmen in de poll. Degene met de meeste stemmen wint. (Je mag niet op jezelf stemmen :nono: ). Maar meestal is het aan de fb's om een nieuwe wedstrijd te starten. :)
|
Ik weet niet hoe lang geleden er eentje gehouden is zit pas een weekje of 2 op dit forum. Dus fb als het al een tijdje geleden is van mij mag er een nieuwe wedsrijd komen(Y)
ALs het kan/mag natuurlijk :bloos: |
Citaat:
|
Meestal zit er een 3 à 4 maanden tussen. De laatste heeft ook 1,5 à 2 maanden geduurd voor het gedaan was geloof ik. Maar zoals ik op de chat al zei, we zijn eraan bezig en er komt er binnenkort eentje aan.
Overigens, Liefsvanhier, het is helemaal niet verboden op jezelf te stemmen. Je stemt op het beste gedicht en als je van mening bent dat dat gedicht van jezelf is, ben je vrij om dat te doen :). Het overzicht staat trouwens in het verzameltopic tussen de stickys. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37. |