![]() |
Zit pijpen/beffen bij jou standaard in het pakket?
Ben jij een onbaatzuchtige beffer(pijper) of moet je er sowieso niet aan denken?
orale seks tijdens een ONS of vroeg in een relatie. of is het een extraatje dat maar heel soms gebeurt? of moet je er helemaal niet aan denken.. valt iemand tegen als hij/zij dat (bijna) niet zou willen doen? stelling: *seks is niet compleet zonder het orale gedeelte.* |
Ja, orale seks komt bij ons eigenlijk wel elke keer tijdens een seksessie aan de orde en soms ook gewoon als los onderdeel zegmaar. Al ben ik het dan weer niet met je stelling eens dat seks niet compleet is zonder orale seks, want de keren dat het er niet bij zit, is het ook prima. Maar ja, meestal loch liever met :) En dan zowel geven als krijgen, al geef ik net zo lief zonder dat ik er iets voor terugverwacht.
|
Ik pijp met voorbedachte rade. (y)
Gewoon, alleen als ik er zin in heb. Het is gewoon iets waar je geen zin voor kunt maken en dus komt het niet bij elke vrijpartij voor. Bij een ONS komt er zeker geen orale seks bij kijken, dat vind ik gewoon veel te persoonlijk. |
ONS'en heb ik nooit gehad en zal ik nooit hebben, dus daar komt geen orale seks bij kijken.
Orale seks in mijn relatie staat eigenlijk los van penetratie. Het is of uitgebreid oraal aan de gang gaan, of echt neuken, zeg maar. Maar die twee dingen gaan vrij gelijk op, dus 't is ook niet echt iets speciaals dat alleen op verjaardagen gebeurt :P |
'Alleen als ik in een goede bui ben'.
Alsof ik seks heb in een slechte bui. |
zit wel in het pakket jah...
bij een ONS niet altijd, ligt er een beetje aan |
alleen bij uitzonderlijke gelegenheden.. krijg al kotsneigingen van een pen in mn mond
|
Citaat:
|
Ik denk dat het er zo goed als altijd wel bijzit en ook bij een ONS zou ik het wel doen. Vindt het veel te leuk en lekker om het niet te doen.
|
Nooit een ONS gehad, maar in een relatie: All inclusive.
En verder wat Thee Muts al heeft gezegd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Orale seks is toch wel mijn ding, en zit dus ook vrijwel standaard in het pakket. Bij een ONS ligt het maar net aan de situatie; Bij een wildvreemd persoon bedank ik zonder enige twijfel.
Als iemand (continue) zou bedanken voor het geven/ontvangen van orale seks zou dat voor mij wel degelijk een tegenvaller zijn, niet dat ik het niet zou accepteren, maar aansluiten op mijn (seksuele) behoeften doet het niet... Dikke kans dat het me uiteindelijk alsnog opbreekt. |
Zit er inderdaad wel altijd bij, het is gewoon leuk om te doen. De ander zien genieten van wat jij doet, priceless. Ook bij een ONS geen probleem lijkt me.
Verder net wat theemuts zegt, toch liever ook gewoon alles bij mekaar, seks met het orale gedeelte erbij. hoewel ik ook best wil beffen zonder er perse pijpen voor terug te krijgen, maar dat is gewoon omdat ik het beffen leuk vind. Maar toch, het geeft wel een goede aanvulling op de seks, als pijpen/beffen er ook bij komt kijken. Net dat beetje extra;) Citaat:
|
Ik bef liever wel en word niet gepijpt dan andersom trouwens.
|
Ja, mits ik zeker weet dat alles clean is...
Zolang ik dat niet weet ben ik altijd een beetje teleurgesteld, want ik vind het zo prettig om te doen :o |
Ook bij een ONS hoor. Die wil ik toch ook alleen maar als hij net onder de douche vandaan komt.
|
Ik hoef het ook niet zo nodig te ontvangen en daardoor geef ik het ook niet zo snel. Ik vind het niet ontzettend opwindend als iemand het bij mij doet en ik vind het dus ook niet erg boeiend om het bij een ander te doen. Ik neuk liever gewoon heel erg lang op allerlei verschillende manieren.
|
Dan heb jij de juiste befgod nog niet ontmoet.
|
Citaat:
|
Offtopic: ik vind het echt een teh foute benaming, 'pakket'. Bestel nu, sex. En als u nu besteld krijgt u de eerste maand gratis orale sex bij dit pakket:o
ja, ik geef vaak oraal zonder er iets voor terug te verwachten. Ik geniet als zij geniet zeg maar:) |
Ik vind het niet erg om te doen ofzo.
|
Tis de hoeksteen van elke gezonde relatie!
|
Citaat:
|
Hangt ervan af of ik in een goede bui ben, ik vind het leuk om te doen, maar meestal is me vriendje mij voor en dan ben ik al te geil om nog de tijd te nemen om hem te pijpen en zeg ik meestal dat ik hem al wil omdat hij me helemaal gek maakt. :bloos:
|
In mijn huidige relatie hóéft het vaak niet, al doen we het wel als we toch al dichtbij zitten met onze mond, optie 2 dus. :o Waarom het niet hoeft: we kunnen beiden prima los gaan op de daad zelve.
|
Citaat:
ik vind het er niet per definitie bij horen, maar het is wel erg lekker. |
Natuurlijk! Het is gewoon leuk.
En seks is zonder oraal zeer zeker niet compleet .(y) |
het hoort er wel bij, bij ons. Wil niet zeggen dat we het elke keer doen als we seks hebben.
|
Whaha.. die topictitel :D Ik moest meteen aan verzekeringen denken :p
Maargoed, het zit in het pakket :p |
Citaat:
|
Ik heb er geen problemen mee maar niet in een ONS, je weet nooit wat hij heeft uitgespookt en wil wel dat ie hem ff gaat wassen of dat ie niet zo lang geleden heeft gedouched
|
I love to give him oral pleasure. Ik hoef er niks voor terug (mag natuurlijk wel, ik zeg daar geen nee tegen)
ONS doe ik niet aan. |
Citaat:
|
NOu ja, hij heeft een punt:P
|
Citaat:
|
ja jongens en als puntje bij paaltje komt wordt het pas echt gekkehuissssssssss
|
Ik en mijn ex begonnen met vingeren en daarna ging zei mij pijpen
ik heb de eerste optie gekozen |
Ja eigenlijk ook in ONS enzo, boeiend.
|
ik doe het wel eens, maar het liefst alleen als we net gedouched hebben.
|
Beffen is gewoon gaaf!
|
Citaat:
|
orale sex is een zeer leuk tijdverdrijf :cool:
|
Om met Karl Pilkington te spreken: "It's something to do, innit?"
|
Een Ons heb ik geen ervaring mee, dan zou het zeer aan de situatie liggen. (de jongen en de frisheid)
Maar in een relatie vind ik het super! Maar 'sasjelief' ookal zegt, begint mijn vriend meestal en dan wil ik hem gelijk in me zegmaar, zonder eerst hem nog te pijpen. Maar ik probeer hem nu steeds vaker voor te zijn. Het is bij ons trouwens meestal voorspel, maar ik ga ook vaak tot het einde door. |
Tja, wat moet ik hier nu op zeggen??
|
Citaat:
|
Beffen doet mijn vriend eigenlijk meestal wel omdat ik daar lekker klaar van kan komen. Veel sneller dan van vingeren. Door neuken alleen met de hand erbij en dan vallen er al zoveel standjes af. Dus hij doet het meestal voor de seks.
Ik doe het niet zo heel vaak bij hem. Als ik klaar ben gekomen, dan wil hij er eigenlijk meteen in :cool: |
Dat hoort bij het standaard pakket. Het is gewoon heerlijk om te zien hoe een meisje lekker ligt te genieten. (y)
|
Bij ons zit 't helemaal niet in 't pakket, pijpen teminste.
Door 'n foute ervaring ermee durf ik dat niet meer en hij accepteert dat (y). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |