![]() |
Weerwolfspel #29
1. TimSengOng
2. ook hallo 3. Trass 4. Saarah 5. Lisaaah 6. Flowtje 7. P-apple 8. Leekah 9. zoemzoem 10. Heksjuh 11. Hanneke 12. Eye of Sauron 13. Zao 14. @rne 15. Majel 16. flyaway 17. 18. Neiu 19. Femic 20. Cobalt |
Ik ben het wel eens met Lisaaah. De weerwolven verliezen bijna altijd. Een extra weerwolf zou misschien inderdaad de verhoudingen iets beter leggen. Of zelfs misschien 2 extra wolven (ipv heks bijvoorbeeld). De heks vind ik trouwens een vrij nutteloze functie. De kans dat je op iemand stemt die toevallig ziener/tovenaar is en die dan toevallig op dat moment ook nog 's net de goede keuze maakt is ontzettend klein.
|
Ik zal het er met twinkebel over hebben. Wat mij betreft wil ik het best een keer een ronde proberen met vier weerwolven. :)
|
Na extreem topoverleg met de andere Spelleider hebben we besloten om deze ronde een extra weerwolf op te roepen uit de hel. Deze vierde weerwolf heeft precies dezelfde functie als de overige drie weerwolven en de dorpelingen hebben één extra iemand eruit te stemmen.
Let wel: dit is een proef! Na deze ronde hebben we (waarschijnlijk zes weken) de tijd om te evalueren of hierdoor de weerwolven meer kans maken op de overwinning. |
Citaat:
Maar het komt ook wel voor dat de wolven winnen hoor. Ben echter wel beniewd wat een vierde wolf met het spel doet. Zitten verrader en heks er ook nog in? |
Citaat:
Ik ben ook wel heel benieuwd wat dat gaat doen inderdaad :) Nog maar 1 kandidaat nodig! |
Citaat:
Maar inderdaad, heks en verrader zitten er nog in. Op een vierde weerwolf na, is er niets veranderd in het spel. :) |
Citaat:
|
Dus de vierde wolf komt in plaats van n dorpeling.
|
correct.
|
Ik heb Nickchange gehad dus verander me naam maar in de lijst ;)
|
Citaat:
|
and we have lift of ladies and gentlemen. :cool:
|
:cool:
|
Hoera!
|
Citaat:
|
We zijn in een high-tech laborutorium onderzoekers hebben jaren onderzoek gedaan naar het project. Tijdreizen!
Twinkebel en Biertank 52 hadden hier al vanaf het begin aan mee gewerkt. Twinkebel was een ouder uitziende man, puntige oren en staalblauwe ogen. Hij had iets weg van iets anders als een mens.. maar wat.... Biertank 52 was een jongeman, hij had nog steeds jongens-achtige streken in zich. De Bh’s van de vrouwelijke werknemers vullen met jeukpoeder en god mag weten met wat nog meer.. Hij had grijs-groene ogen, een puntige neus en was iets aan de te dikke kant. Beide waren ze gekleed in een witte labjas en een brilletje. Het project wat ze hadden geleid was dan eindelijk klaar. De tijdmachine was klaar omgetest te worden. Het zag er wel een beetje gammel uit, maar dat was maar schijn volgens Twinkebel. Het zag er eigenlijk uit als een auto, alleen dan met veel meer ijzer en toeters en bellen waar de normale auto-bestuurder geen benul van heeft. Biertank 52 had wel zin in een ritje, wie weet wat ze allemaal zouden zien. Biertank 52 werd trouwens zo genoemd omdat hij eens een biertank had leeggepompt en meteen was gaan drinken, hij was tot de 52 glazen gekomen toen ging hij out. Vandaar Biertank 52. Biertank 52 en Twinkebel stapten in de tijdmachine, alle technicy stonden paraat alles werd in de gaten gehouden, ookal kon er niks fout gaan. Twinkebel stap nog een laatste keer zijn handen in de lucht en er klonk een gejuich en geklap op onder de medewerkers. Iedereen stond bol van de zenuwen, jaren van onderzoek zouden nu slagen of falen. Biertank 52 drukte op de knop, en met een verblindende flits waren ze weg! 1. Tim 2. ook hallo 3. Trass 4. Saarah 5. Lisaaah 6. Flowtje 7. P-apple 8. Leekah 9. zoemzoem 10. Heksjuh 11. Hanneke 12. Eye of Sauron 13. Zao 14. @rne 15. Majel 16. flyaway 17. kleinmeisje 18. Neiu 19. Femic 20. Cobalt opgehangen=blauw opgegeten=rood als dat maar goed gaat mensjuhs! @administratie: de functies worden zo verstuurd. |
Gaaf tijdmachines! (y) Benieuwd naar welke tijd we zullen reizen.
|
Citaat:
Ik ben benieuwd! Het begint in ieder geval spannend! |
Ah vet, back to the future! (y)
Ik hoop dat ik een beetje een interessante rol krijg... |
Citaat:
|
uhm . oeps. :bloos:
morgen lieverdjes. :bloos: |
Citaat:
[edit] omg, ik heb de meeste posts tot nu toe! Ik ben hyper, dat is mijn excuus :p |
Ik ben nu toch nog wakker, dus ik zal de functies even verdelen, we hadden het toch al onderling afgesproken voor iedereen. :) Ik begin er nu mee.
|
Olé! We gaan weer beginnen :)
|
De functies zijn verdeeld. Let the time travel begin. :cool:
|
Citaat:
|
Haha ja dat zegt iedereen altijd, maar dat geloof ik sowieso nooit. ;)
Let the game begin! |
Citaat:
|
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
|
Ik heb nog niks gekregen ? :confused:
|
Citaat:
ik heb namelijk wel een pm van de spelleider(s) gehad. |
Zo, ik ga zo maar vast stemmen want ik ben het weekend weg :p :bloos:
|
Citaat:
Uhmm wie te stemmen? De eerste keer is altijd gokken.. Kan beter effe wachten tot vlak voor de deadline. |
Wat is de deadline precies? (Voorals ik vanavond ga werken en hem al meteen de eerste keer mis...zou een zonde zijn;))
|
And the game has start! :cool:
|
En ook ik weet m'n functie. ;)
Zo, de eerste stemronde. Altijd lastig... |
Ik heb op Trass gestemd, vrij willekeurig, ik ga in het begin altijd maar op intuïtie af. :)
|
Ik laat denk ik mijn broertje een getal tussen 1 en 20 kiezen...geen idee wat ik anders zou moeten doen;)
|
De deadline waren we inderdaad vergeten te vertellen, en aangezien ik jullie gewoon telkens 24 uur wil geven, is de deadline morgen om 20:30 uur. Excuses voor dit ongemak.
|
Komt goed uit, nu weet ik echt niet wie ik moet stemmen, alleen Femic heeft al besloten. Morgen zullen er vast meerdere opties staan, dan zie ik nog wel wat ik ga doen.
|
Dan kan ik er nog een nachtje over slapen :p
|
En dat geeft ons weer tijd om een mooi verhaal te schrijven. ;)
|
Ik heb op @rne gestemd, nummertje 14 had pech...;)
|
Citaat:
Op wie te stemmen... De eerste ronde blijft natuurlijk een wilde gok maar ik denk dat ik op Cobalt ga stemmen. Dit omdat er twee mogelijkheden zijn. De eerste is uiteraard dat Cobalt een weerwolf is en dat zou natuurlijk perfect zijn, de tweede omdat Cobalt als hij geen weerwolf is nooit zo leuk speelt (niet stemmen enzo :(). Wat de uitslag dan ook is, het is dan sowieso niet echt negatief voor het spel. Ik wacht het nog even af, maar dit is mijn huidige stemidee. |
Er zitten trouwens best wel veel nieuwe mensen in. Dat is wel lastig, want dan kan je het gedrag niet echt herkennen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry man, maar ik moet toch op iemand stemmen de eerste keer. ;) @ spelleiders: Als jullie nog verhaalideeën nodig hebben voor mijn personage: Ik sta open voor crazy European sex.. :D Een triootje zou helemaal mooi zijn. Uiteraard wel met twee meiden (y) :p |
Citaat:
:o volgende week wordt het trouwens wat minder posten voor mij. Ik werk veel tot laat en er zijn werkzaamheden waardoor ik een superlange reistijd heb :( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |