![]() |
Wat doet die band op tv?
Een oudje:
De laatste dagen ben ik meerdere keren bad religion tegen gekomen in meerdere tv programma's. verder helaas ook operation ivy in die kanker mtv reclames en gisteren zag ik de marky Unseen langs komen in een clip van de dropkick murphys. Welke bands kom jij tegen op tv die je niet meteen op televisie verwacht had? |
The Flashbulb bij een Dovereclame.
|
mtv geilt op flogging molly on programma's, maar draait gelukkig de clips niet (al is het voor flogging molly toch al te laat, de nijntje altoos hebben ze al lang ontdekt)
|
ik hoor verdacht vaak fragmenten uit like spinning plates en hunting bears van radiohead. en ik hoorde laatst feist in een of andere idiote brallenboy- reukertjes reclame van tommy hilfigger of lacoste ofzo.
|
Citaat:
Kwam een keer een clip van de hardheid tegen o_0 |
Al lang geleden maar tijdens het zappen ontdekte ik ooit dat Korn werd gedraaid in dat GTST-café.
|
postal service tijdens een of andere reclame die nu vrij vaak word uitgezonden.
|
jaa such great hights <3
Verder in rozengeur en wodkalime audio bullys, massive attack en moby enzo (y) |
Favorite bij docu's : Damien Rice, Radiohead, Sigur Ros
|
New Noise van Refused in seizoen 1 van 24!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Therion&Gravedigger op het journaal :eek:
Okey, okey, het was gewoon een aanplakposter van een concert op een reclamezuil in Kosovo waar een verslag was met daarachter de hele tijd die poster, maar toch :P |
laatst afrika bambaataa bij dat programma van steve o (wildboyz ofzo) .. te vet
|
le tigre onder een of andere nivea reclame ofzo.
|
Ook Nivea: Charles Mingus - Moanin':)
|
Citaat:
|
Ik hoorde ooit Godspeed en Explosions bij een docu over wereld-voedsel en -welvaart-verdeling (ik weet niet meer welke :(), en reageerbuis gebruikt leuke muziek maar dat telt niet.
|
The Cure en New Order in reclames, al is dat niet zo heel verbazingwekkend eigenlijk.
|
transplants zaten eerst in de fructis reclame oja en veel punkpop onder sweet sixteen
|
Citaat:
|
Citaat:
Supervet. |
the locust - teenage moustache bij de nieuwe senseo reclame.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoor net reel nig fish bij real world ... wazig...
|
Citaat:
|
Ik hoor yonderboi ook vrij vaak op nl3.
|
Citaat:
|
Incubus onder Mtv's Pimp my ride
|
Running with Scissors bij een of ander nederlands programma als achtergrond (y).
|
Citaat:
|
haha, idd.
|
een suicide cover tijdens the sopranos
|
zojuist sigur ros tijdens csi
|
Sweet dreams van Eurythmics bij een aflevering van The Simpsons én beter nog Moby- In my heart bij een (inmiddels vast oude) nokia reclame
|
Regina Spektor in één of andere reclame. Het nummer 'Us', geloof ik, en ook nog eens helemaal door elkaar gegooid en geknipt - vreselijk, terwijl het nummer juist zo goed is.
|
Citaat:
ik vond het wel mooi klinken en heb t door die reclame opgezocht, nu staat mn computer vol met vanalles van haar XD Maar Us is wel mooier compleet idd |
sowieso veel tofs onder mtv programma's
|
Muziek van de film A Beautifull Mind onder een reis programma (Yorin Travel?).
|
Een aantal jaar geleden was er de briljante serie Het Grote Complot van de RVU op TV, met als intromuziekje een stukje van Pantera.
En een tijdje terug Moonsorrow bij één of ander flutprogramma. |
Citaat:
|
Fucked Up samen met Henry Rollins bij MTV live request ofzoiets.
Mooie aankondiging van de VJ. "Give it up for F'ed UP!" Prachtig. If they only knew haha/. |
er zong iemand een nummer van Edie Brickell in de film kicks alleen lang niet zo vet als Edie het zelf doet.
|
Citaat:
|
Ik heb genoeg vertrouwen in die dudes dat ze iets geniaals doen als t zover is. Hoewel ik t betwijfel dat t zover komt.
1 januari in de piratenbar waren er nog geen punkkids iniedergeval. |
Bij The OC zie je altijd fear/ramones/blackflag posters en ze hebben het over The Clash en Sex pistols.
Ambiance! |
jammer dat ze ermee kappen :(
|
Citaat:
|
Sepultura bij voetbalreclame (champions league oid), Pantera - Cowboys From Hell bij schaatsen. Alweer wat jaartjes terug, desalniettemin had blijkbaar iemand begrepen dat metal niet alleen voor depressievelingen is :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |