![]() |
The Knife
Met de zoekfunctie kon ik niks vinden over dit zweeds duo (of de zoekfunctie is kapot). Maar ik vind dat het wel een apart topic verdiend. Het laatste album 'Silent Shout' vind ik een van de beste album van 2006 en de voorgangers zijn ook zeer de moeite waard.
Meer mensen die dit waarderen? En wat zijn je favoriete tracks? |
Vreselijk harde show op Pukkelpop afgelopen jaar.
|
ja coole muziek, alleen vind hot chip net iets vetter
|
luister het nu een tijdje en vind het echt super gaaf..
marije zegt echter dat de vocals lijken op die van een groningse dwerg... hihi .. maar ik vind het leuk :D |
supercool, had de vorige cd geluisterd omdat ik heartbeats zo'n betoverend nummer vond. de rest was ook vet, dus heb hem meteen gekocht. jaartje ofzo later jose gonzalez, wel leuke verrassing.
toen silent shout... nog mooier en betoverender dan de vorige! topact! |
Silent Shout was voor mij ook het album van 2006 (y)
|
Citaat:
dat meen ik vanuit de grond van mijn hart, amen <3 |
Citaat:
|
you take my breath away <3
|
Op lowlands geweldig. Wat een productie, bassen, minimale clickerige beats... cool. Zang is ook ok.
|
Ik geloof dat het briljante aan deze band een beetje aan mij voorbijgaat. Ik vind t op plaat wel aardig en heb t nog nooit live gezien, misschien dat dat mn mening verandert.
|
mij te fout.
|
Citaat:
|
Ik kom niet door de sounds en zang heen.
|
Citaat:
|
fout is toch net zo goed een waardeoordel?
waarom zou hij het niet fout kunnen noemen? |
Citaat:
|
hoe concludeer jij dat uit mijn woorden?
|
Citaat:
Ik vraag waarom. Het is zijn smaak niet. Ik zeg dat het geen reden is om het fout te vinden. Jij zegt dat iets fout vinden een waardeoordeel is. Dat klopt, maar daarmee is toch mijn vraag waarom hij het fout vindt nog niet beantwoord? Dat doe jij wel vermoeden met je replay. Als iemand zegt dat cola fout is omdat hij het niet lekker vindt vind jij dit dan een goed argument? |
mijn punt was meer dat hij die sounds en zang waar hij het over heeft fout kan vinden.
|
Citaat:
|
Het is toch wel enigzins campy. Of ligt dat aan mij dan?
|
Citaat:
|
Erg gave muziek idd. :)
|
Komt er nou binnenkort een live-dvd van ze uit?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |