![]() |
Ervaringen dierenkliniek Den Ham, OV
Iemand hier ervaring mee? Ik wil nl onze kat laten chippen en deze is het goedkoopste uit de omgeving, zo te zien.
|
Geen ervaring mee, maar over het algemeen zijn de grotere dierenklinieken veilig genoeg om je dier bijvoorbeeld te laten chippen hoor. Tenminste daar is mijn ervaring wel naar. :)
|
Grote dierenkliniek en volgens mij een van de weinigen die ook aan alternatieve geneeswijzen doen :)
|
Mh, er werkt een arts die ons hondje nogal onnodig pijn heeft gedaan met de behandeling omdat ze ontzettend aan het prutsen was. Dat is eigenlijk de enige ervaring die ik met hen heb....
|
Citaat:
Denk je dat het een soort eenmalig foutje was of dat de arts echt onprofessioneel was? Want hij is inmiddels gechipt en dat ging prima, maar ik wil haar misschien ook nog laten steriliseren en dat moet natuurlijk wel goed gaan. T is btw een meisje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga altijd naar een bepaalde dierenkliniek omdat dat gewoon dichtbij is en de man die erg werkt erg aardig is (ik wilde mn ratje in laten slapen, maar had geen geld en geen tijd, toen heeft ie dat gratis in zijn pauze gedaan, een andere keer kwam ik om 10 uur 's avonds omdat mn kat bloed plaste en toen hoefde ik ook niets te betalen)
maar daar schijnt dus ook iemand te hebben gewerkt die een keer twee kittens een ontwormingskuur heeft geinjecteerd (die oraal moest worden ingenomen). kittens overleden... :( maar dat was niet mijn ervaring dus daar hecht ik niet te veel waarde aan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |