![]() |
welke anticonceptie middelen gebruik jij ???
mijn vriend moet een werkstuk maken over anticonceptie middelen.
welke anticonceptiemiddelen gebruik jij ? hoe voelt het? waaron gebruik je die ????? :confused: :confused: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
hoewel het hier niet hoort zal ik je toch helpen:p
Ik gebruik de nuvaring ik voel er helemala niks van en mijn vriend ook niet ik gebruik die omdat ik eerst de pil gebruikte, maar door een darmafwijking vaak moet overgeven, waardoor ik bij wijze van spreken vaker aan de morning afterpil zat dan aan de gewone. Verder vind ik het wel prettig dat ik er niet elke avond aan hoef te denken. Ook kan ik m'n menstruatie hiermee uitstellen (maar dat kan met de pil ook). We gebruiken geen condooms omdat we al vier jaar samen zijn, ons hebben laten testen en condooms minder veilig zijn tegen zwangerschap. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Pil omdat ik een vaste relatie heb en vertrouwen in mijn vriend en ik voel er geen zak van, behalve als ik me verslik in de slok water die ik erbij neem.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik geen enkel voorbehoedsmiddel :bloos:
|
pil, we zijn allebei getest
euh daar voel ik niks van |
Pil, en condooms wanneer nodig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bedankt voor alle comments :D |
Ik gebruik de pil, Diane 35, al sinds mn 15e, dus al ruim 6 jaar.
Je voelt er niks van dus "hoe voelt ie" is niet echt te beantwoorden. En ik gebruik m om mezelf te beschermen tegen zwangerschap natuurlijk. En juist de pil omdat ik iets anders toch vergeet, bovendien was het in het begin ook tegen acne. |
Citaat:
|
welke anticonceptiemiddelen gebruik jij ?
De Nuvaring hoe voelt het? Je voelt het normaal niet, en als je iets voelt, kan je hem ff uitdoen. Ik heb er nog geen last mee ondervonden. Ik heb ook minder moodswings, meer zin en amper nog last van mijn maandstonden. waarom gebruik je die? Omdat ik met de pil last had van moodswings, vooral de laatste week was ik heel chagrijnig (n) De Nuvaring bevat minder hormonen en je moet er ook amper aan denken (y) |
Even verkast naar L&G :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
EVRA, de pleisterpil.
als ik de pil pak heb ik veel te veel last van mijn humeur en met deze pleisters totaal niet! het is ook makkelijk want je moet er maar 1 keer per week aan denken. Ik ben er heel tevreden over! |
nuva ring want er zitten weinig hormonen in en is lekker makkelijk, je voelt er niks van en hoeft er niet aan te denken. Het is wel duur!
|
Citaat:
|
Citaat:
ja? dat heb ik nog niet gehoord :confused: |
Ik heb een Mirenaspiraaltje. Het inbrengen is (als je nog geen kids hebt gehad) even vervelend, maar ook zo gebeurd. Daarna ben je voor 5 jaar praktisch onvruchtbaar (het is na sterilisatie het meest betrouwbare anti-conceptiemiddel). Een groot voordeel ten opzichte van het koperspiraaltje is dat je niet of nauwelijks meer menstrueert. Bij het koperspiraaltje wordt de menstruatie heviger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Prikpil is gewoon betrouwbaar hoor :confused: Zelf heb ik een dubbele dosis prikpil en gebruik ik heel slecht eigenlijk bijna nooit een condoom. Ik vind het ondingen. |
Citaat:
Het is meer dat ik bij een spiraaltje altijd visioenen krijg van vrouwen van 40, met 3 kinderen, die pil'moe' zijn. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn vriend moet een werkstuk maken over anticonceptie middelen.
welke anticonceptiemiddelen gebruik jij ? prikpil hoe voelt het? ff klein prikje waaron gebruik je die ????? :confused: :confused: omdat de pil niet betrouwbaar genoeg is |
Condoom
Hormonen werken niet goed genoeg bij mij en ik wil geen kinderen. |
Citaat:
Ik krijg een dubbel dosis omdat mijn baarmoeder fucked up is. Normale mensen krijgen dat niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pil, al zes jaar geloof ik, of vijf, ik ben de tel kwijt geraakt :D
En ik heb nergens last van, vind het zeer prettig om gewoon doormiddel van een pilletje iedere avond nergens meer aan te hoeven denken. Geen gedoe met condooms ofzo, heerlijk. En ik vergeet hem na de 5 of 6 jaar ook nooit meer, dus dat is ook geen probleem. En dat is ook de reden waarom ik hem gebruik; makkelijk, werkt goed. |
De pil (Lovette). Een lichte pil, omdat ik jong was toen ik eraan begon, maar het bevalt wel. Mijn menstruatie werd minder, mijn pijn tijdens de menstruatie ook. Nu heb ik soms nog steeds menstruatiepijnen, maar niet meer zo erg als toen. Overigens ging ik aan de pil omdat het met mijn toenmalige vriendje behoorlijk serieus werd.
Als ik in een relatie zit, gebruik ik voor de seks ook condooms. Ik ben nogal een schijterd en dubbel dutch voelt wel zo veilig :) en ook in verband met SOA's. De pil is voor mij gewoon gemakkelijk en extra veilig tijdens de seks en daarnaast als ik geen seks heb (zoals nu) is het gewoon fijn dat je regelmatig ongesteld wordt en minder last hebt van menstruatieperikelen. |
Citaat:
|
De pil en condooms.
Ik slik de pil (eerst microgynon 30, nu Yasmin) al zeven jaar omdat ik het fijn vindt om zelf in de hand te kunnen houden wanneer ik ongesteld moet worden en dat ik het kan uitstellen. De pil alleen vertrouw ik niet genoeg (ja, ik ben een zeikerd, I know) dus gebruiken we daarnaast ook condooms. Ik vind condooms niet ideaal maar anders ben ik zo gestressed omdat ik mijn pil alleen niet vertrouw dat vind ik nog veel vervelender. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt ik snap het niet, altijd word er gewhined over ja teveel mensen doen het onveilig maar durven daar niet voor uit te komen blablalblabblababa is er eindelijk eens iemand die ruiterlijk toegeeft dat ze het meestal zonder condoom doet, gaat een of andere 26 jarige op een scholierenforum haar vertellen dat ze dan soa's kan krijgen. je meent het :eek:! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |