![]() |
Overrated
Welke drug vind jij echt overrated? Het hoeft niet zo te zijn dat jij het dan helemaal kut vind maar ik vind bijvoorbeeld dat er van coke echt een heel verkeerd beeld wordt geschetst. Ik vind het best een leuke drug (met mate) maar zo bijzonder is het niet.
wat vinden jullie? |
Coke inderdaad. Soms heeft het me wel vermaakt, maar meestal vond ik het gewoon vrij saai, het liet me een beetje koud.
Met name in vergelijking met pep verbleekt het voor mij. Ik zie maar een positief punt als ik coke met pep vergelijk en dat is het feit dat coke zo kort werkt. Dat is aan de ene kant een minpunt omdat je zo vaak bij moet snuiven, aan de andere kant een pluspunt, als je namelijk moeite hebt met eten terwijl je pep/coke op hebt, hoef je bij coke nooit lang te wachten tot het uitgewerkt is. Dan kun je ff wat eten naar binnen proppen voor je weer verder gaat. |
Coke inderdaad, misschien omdat ik er heel wat meer van verwachtte, misschien omdat de effecten me over het algemeen niet zo interesseren.
|
Wat ik heb gelezen over coke, lijkt het me een nogal dure en oninteressante drug, maar aangezien ik het nog niet heb willen proberen, kan ik dat niet uit eigen ervaring vertellen :).
Bier vind ik overrated ^^. Ik weet dat veel mensen ephedra nogal overrated vinden, maar zelf vind ik het heel erg tof spul. Al merk ik wel dat, hoewel ik er erg vrolijk van word, ik veel sneller geïrriteerd ben als mensen iets van me vragen. Verder kan ik zo even niets bedenken. |
coke ook.. omdat k altijd om het echt lekker te vinden veel moet snuiven en k harder en langer op pillen ga terwijl sos duurder is..
|
Juist door die coke ging ik ODen dus weet niet of t overrated is, alcohol vind ik overrated en mensen die ephedra overrated vinden weten niet in wat voor n sprookjesland je ermee kan terechtkomen hehe. Verder vind ik wiet nogal overrated.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het wel grappig dat iedereen coke zo overrated vindt, aangezien dat op xtc na mijn favoriete drug is :p
Ik vind pep op zich ook wel tof, maar van coke krijg ik echt zo'n 'zweef' gevoel. Ontopic: alcohol vind ik overrated omdat ik het effect niet zo bijzonder vind. |
Citaat:
|
Citaat:
Mdma is sowieso vet spul alleen gaat het na een tijdje vervelen. Coke is opzich leuk spul maar als je kijkt naar het effect en de dure prijs vind ik het wel overrated. Mijn favoriete drug is LSD of paddo's (nog niet helemaal over uit) maargoed, daar gaat dit topic niet over. |
Hasj&Wiet vind ik wel overrated. Ik vind het wel leuk om af en toe te gebruiken, maar de sfeer is veel belangrijker dan 't spul zelf. En die sfeer kan er ook best zijn zonder joint.
|
Hasj en Wiet sowieso.
Ik vind pep vreselijk. Het enige effect dat het bij mij heeft is dat ik een dag lang niet kan slapen en/of eten. Coke vind ik heerlijk, ik vraag me dan ook af waarom de meeste mensen dit hier als antwoord geven. Mijn favoriete drug is LSD. Waarom ik dit verkies boven paddo's is ten eerste de prijs en ten tweede omdat het bij paddo's veel makkelijker is om in een onaangename trip terecht te komen, omdat het zo erg op gevoel is gebaseerd. Maargoed, dat was inderdaad niet het onderwerp van dit topic. :P Edit: typo's. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
35 euro per gram voor een drug die 80% verontreinigd is en nog maar 20% puur tegen de tijd dat je het op straat koopt, is nogal wat, helemaal als er weer eens mdma of toch pep doorheen versneden is, wat voor rare effecten kan zorgen. Daarnaast is coke voor die 35 euro veeeeeeeel te snel uitgewerkt en vind ik dat er een vervelende kater aan vast zit. Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |