![]() |
Spacecake
Word je van spacecake anders stoned dan met een joint? Scheelt het veel? En bovendien hoorde ik dat je er wel 8uur lang ofzo in kan blijven zitten.. :eek: Is dat ook zo? Kga het binnekort proberen.
Ervaringen? |
Je komt in een lange zwaar relaxe high.
Probeer maar.(y) Spacecookies zijn lekkerder, maar ik hou nou eenmaal van koekjes.:o |
Ik weet niet zeker of ik het anders zou noemen, ik denk dat het vooral sterker is (afhankelijk van hoeveel wiet je gebruikt hebt voor je cake).
Het kan in ieder geval wel een stuk langer duren, maar dat hangt vooral af van hoe veel THC/wiet je naar binnen krijgt. Als je genoeg tijd hebt/voorzichtig wilt doen kun je gewoon rustig aan beginnen en meer eten als het wat sterker mag. Hou daarbij wel in gedachten dat het erg lang kan duren voordat je de effecten begint te merken en voordat die op hun sterkst zijn, wacht zeker een uur voordat je nog een plakje neemt (sommige mensen zeggen zelfs 2 uur). Een keer had ik nogal veel spaceboter gehad samen met een vriend (we waren te lui om een cake te maken), vanaf het moment dat de effecten opkwamen werd ik een paar uur lang steeds stoneder (4 a 5 uur als ik het me goed herinner, totdat ik moest kotsen :p). Die vriend van me had het wel binnen gehouden en die zag er de volgende avond nog zo verdomd stoned uit (en zo voelde hij zich ook)... |
Ik vind spacecake dus echt zonde van je tijd en wiet/hasj. Je bent over het algemeen langer stoned maar dat was in mijn geval juist heel vervelend. Gewoon roken dus. Als je niet wilt roken tja...
|
Citaat:
|
as ik het mocht maken hier zou ik het nooit meer roken.
naar het schijnt heb je ook best veel wiet nodig voor je spacecake, sinds je bloed de thc eerst langst de lever laat gaan waar een deel van de thc er al uitgefilterd word. |
ow heb hasjbrownies gemaakt vorige week.
nou met een paar galzen wijn erbij was het heerlijk. was helemaal stoned(Y) ik vond het echt wel zwaar relaxt,maar dat is voor ieder weer anders |
spacecake is echt veeeul relaxter
|
Je moet vooral even wachten tot het werkt en niet na 10 minuten de hele cake opeten omdat je nog niets voelt. (y)
|
Citaat:
Ik spreek uit ervaring. ;x |
Citaat:
maar ik had al heel erg veel geblowd. Ik at twee plakjes, merkte na een uur twee dingen; niets van de spacecake en dat ik vergeten was eten te halen. Dus de rest van de cake bijna helemaal in mijn eentje opgegeten. De volgende dag was top :cool: (y) |
Citaat:
|
De laatste keer dat wij hier spacecake gedaan hebben waren we serieus 3 dagen compleet van de wereld. Er zat in totaal iets van 7 gram hash in wat niet eens overdreven veel is volgens mij.
Ik merkte het inderdaad pas na 1 uur dat het begon te werken (ik had 1 normale plak). Het kwam langzaam opzetten totdat ik in slaap flikkerde. Toen ik wakker werd was ik echt helemaal van de wereld (ondertussen was er 1 naar huis gegaan die het echt niet meer trok en de andere 2 lagen ook dood ergens te pitten) en dat heeft dus in totaal 3 dagen geduurd voordat ik weer nuchter genoeg was om alles weer door te hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
De koekjes die ik een tijd geleden had gemaakt waren ook leuk. We hadden het zo gedaan dat we sowieso wel een aantal koekjes moesten eten om stoned te worden. Maar na een tijdje vergaten we hoeveel koekjes we op hadden en vraten die koekjes gewoon de rest van de avond door. Was een erge lang weekend, wel leuk. |
Mijn laatste ervaring met spacecake: 1 uur wachten, toen 5 minuten compleet van de wereld toen zag ik zwarte vlekken en toen "viel ik in slaap". Was ook wel een zeer goed gevulde cake. Maar ik reageer sowieso erg ongezellig op wiet/hasj.
|
Al vele verschillende soorten gehad, van brownies tot vegan bananencakes. Ik kijk er altijd mee uit, want ik weet altijd wie em gebakken heeft, wat nogal wat zegt over de sterkte:)
Tip 1: Nooit gulzig zijn. Tip 2: Als je mad muchies krijgt, werk dan niet weer een x aantal plakken weg. Ik heb al aardig wat mensen die kapitale fout zien maken. Wel vermakelijk though :) |
Ik heb het nou 3 keer geprobeerd, de eerste keer de wiet eerst in boter laten trekken en daarna niet gezeefd (1 gram white widow pp): de brownies waren smerig dus, maar het werkte bij een vriend van me wel redelijk en bij mij niet zo.
De tweede keer heb ik hetzelfde gedaan maar de wie erna wel gezeefd: dus een lekkere cake, maar werkte maar heel zwakjes. (1 gram white widow pp) De derde keer is pas geleden en toen heb ik zo'n kant en klare afbakcake van de albert heijn gehaald waar alleen maar melk doorheen moest en er zat een cakevorm bij enzo. Best handig, maar dit keer de wiet in volle melk laten trekken en daarna wel gezeefd. BEst lekker, maar ook dit werkte weer vrij zwak en eigenlijk vind ik het zonde van de wiet. Als ik 1 gram oprook ben ik wel hartstikke stoned en met spacecake krijg ik alleen een beetje een lam gevoel. Er moet blijkbaar gewoon veel meer in... Misschien als je een keer een hele zak knipafval kan krijgen bij een teler ofzo, daar zou ik wel een leuke cake van willen bakken. Maar 5 gram fatsoenlijke wiet is hier 40 euro en daar heb ik liever wat langer plezier van/ |
Citaat:
|
ga het niet proberen denk ik. Als je teveel op hebt kun je niet meer terug en aangezien je nogal erg droog/gaar/duf/ziekelijk stoned kunt worden van wiet & hasj kan je dat beter doseren met roken. Bij paddo's kan je ook teveel eten, maar die trip valt naar mijn idee meer te sturen dan wanneer je cake op hebt. En met paddo's heb je meer helderdere momenten.
|
Citaat:
wtf? Ga jij nou spacecake met paddo's vergelijken? :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
je eet het allebei op, dus de manier van opname is te vergelijken. De effecten zullen wel totaal anders zijn. Maar ik moet zeggen dat het nogal klote kan zijn om echt TE stoned te zijn, dus je moet goed kunnen doseren naar mijn idee.
|
Zonde om wiet te gebruiken voor je spacecake. Het is de bedoeling dat je wietafval gebruikt, de resten van je planten waar zat thc aan zit en je het anders weggooit.
Toch wordt je theoretisch gezien van spacecake veel stoneder dan roken, in je longen wordt geloof ik 40% van de werkzame stoffen opgenomen in je maag 80%. Omdat je maag er nou eenmaal lang over doet om die rotzooi te verwerken zul je ook de volgende dag nog stoned zijn jah. Het makkelijkste is om kant en klare recepten te halen waar je alleen een beetje boter e.d. bij hoeft te doen, dan kan het ook niet heel erg mislukken. |
Citaat:
|
over spacecake gesproken, ik heb nog steeds een halve spacecake in mijn vriezer liggen, Is van vorige zomer, haha kan ik dit nog wel eten? of zal ik maar een keer een nieuwe bakken?
|
Citaat:
|
Cake invriezen :confused: :confused: :confused:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |