![]() |
Niet dik worden.
Ik heb dit al heel mijn leven, ik het het van mij moeder denk ik. Ik kan de hele dag vreten wat ik wil, maar ik kom niks aan. Ons mam had het over mijn schildklier of zo, maar dah snap ik nie zo. Hoe komt het dat sommige mensen van een beetje eten al snel aankomen en dat andere mensen zoals ik en mijn moeder niks aankomen terwijl we vreten als olifanten?
|
komt dat niet door een snelle spijsvertering?
mjah, ik zou er blij mee zijn als ik jou was... de hele dag eten wat je wil en niet aankomen.... |
Ik heb dit ook, ik kan eten wat ik wil, heel de dag door, ik blijf slank
Ik heb hier nu niet bepaald problemen mee :D |
dat ging er in onze Ergonomie les nog over, dat die mensen een hele snelle spijsvertering hebben en zodoende niet veel tijd hebben om vet op te nemen.
het is wel zo dat ze meer vet kunnen eten en niet dikker worden, maar het risico op hart en vaat ziekten blijft hetzelfde, dus ze moeten niet denken dat ze echt zoveel vet kunnen eten als ze willen want ze hebben net zoveel kans als ons op die h&v ziekten |
Citaat:
|
Inderdaad, het gaat o.a. om je spijsvertering. SOmmige mensen moeten wel 4 keer per dag naar de wc (poepen dus). Het is dus over het algemeen logisch dat deze mensen dunner zijn dan de mensen die maar 1 keer per dag gaan of niet eens 1 keer op een dag.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22. |