![]() |
Help mij alsjeblieft !?!?!?!?!?
Ik zit met een probleem en ik heb geen idee op welke forum ik dit moet plaatsen. Als hij hier niet hoort verplaats hem dan maar.
Hier komt mijn probleem: Ik was de afgelopen week op Texel met mijn vriendinnen en ik heb echt een fantastische week gehad. Donderdag was de beste avond toen kwam ik een superleuke jongen tegen. Maar nu komt mijn probleem : Ik heb alleen zijn voornaam, woonplaats, leeftijd en nog een paar kleine feitjes. En nu zit ik thuis, hij nog op Texel en ik wil hem heel graag nog een keer spreken. Hoe kan ik hem nu in hemelsnaam vinden. Ik heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken. Ik mis hem zo enorm, en dat na twee avonden, belachelijk eigenlijk, maar ja zo ben ik nu eenmaal. Als iemand een idee heeft hoe ik hem moet vinden alvast heel erg bedankt dan. Dikke kus. |
Goh... That sounds like my problem.
Maar ik heb er nog geen oplossing voor gevonden. Ik denk dat je snel moet zijn, en contact moet zoeken terwijl hij nog op Texel zit, anders lukt het je niet meer. |
Citaat:
Dat betekent dat ik wel heel snel moet zijn, hij is daar nog tot en met donderdag. Dank je voor je antwoord Manuzhai. Dikke kus. |
Inderdaad... neem contact op met texel!
Misschien weet je zijn email/ telefoonnummer of iemand anders daar! Of zoek op http://www.cu2.nl/ of hij daarbij staat. |
begin met die dingen die je weet invullen op cu2, icq search etc..
mayb kom je dan meer over um te weten... |
begin met die dingen die je weet invullen op cu2, icq search etc..
mayb kom je dan meer over um te weten... heb ik dus gedaan, maar niks te vinden, helemaal niks en nu is hij onderhand al weer thuis. Iemand nog andere ideeen??? groeten dikke kus |
Citaat:
|
Citaat:
|
hey
ik zou wel willen bellen maar hij zit nu dus alweer thuis en ik weet ook niet waar hij zat . Hij zat ergens in een huisje, ben vergeten waar. Wel bedankt voor t meedenken. dikke kus |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |