![]() |
[TK] Siemens CL75 poppy nog geen half jaar oud
Ik doe deze telefoon weg omdat ik er op uit gekeken ben hij is simlock vrij met ingebouwde spiegel voor meer info scroll down.
Er zitten niks geen krasjes op ben er heel zuinig mee geweest. http://fotos.marktplaats.nl/kopen/3/...xLPDSlXA==.jpg Gewicht: 90 gram Afmetingen: 87 x 44 x 23 mm Spreektijd: 180 minuten Standby-tijd: 240 uur Frequentie: 900, 1800, 1900 Mhz. Kleurenscherm: Polyfonische beltonen: Camera: Netwerken Tri-band GSM 900/1800/1900 MHz Scherm Dubbel scherm; Intern: 128x146 pixels, 262 144 kleuren, spiegeleffect, Extern: 96x64 pixels, 65 536 kleuren Repertoire Niet opgegeven SMS/MMS/E-mail EMS, SMS, MMS, Instant Messaging, Push-to-talk Stem herkenning Nee Hands-free Ja Stem opname Nee Beltonen 40 toons polyfone ringtones Wap/GPRS WAP 2.0 xHTML Navigator GPRS Klasse 10 (4+2) Intern geheugen 11 Mb Trilfunctie Ja Aansluiting PC verbinding (via niet meegeleverde USB kabel) MP3 speler functie Nee Java applicaties Ja Spelletjes Ja Achtergrondjes Ja Downloaden Ringtones, achtergronden, applicaties, Java-games Foto/Video Resolutie VGA 640x480 pixels, video opname Zoom 4x Flitser Nee Divers Afmetingen 87 x 44 x 23 mm Gewicht 90g Batterij Lithium Ion (780 mAh), autonomie stand-by/communicatie: tot 220h/3h Bijgeleverde accessoires Batterij, oplader. simlock vrij. WINKELPRIJS 160,00 DOE EEN REDELIJK BOD EN HIJ IS VOOR JOU. |
Niemand!! :(
|
Zo snel gaat dat niet :nono:
|
25 euro :o
|
Onzinbiedingen ga ik niet op in: hij is gloednieuw geen krasje te bekennen ik wil er minimaal 100 voor hebben.
|
Is het abonnement of prepaid?
|
Citaat:
Hij is simlock vrij iig. |
Het model is 1,5 jaar oud. (augustus 2005 kwam hij uit)
Meer dan 100 euro betwijfel ik. Maarja, dat denk ik. |
Citaat:
|
Dat ding kun je bij de kruidvat krijgen voor 109 euro.. 100 euro lijkt me dus een beetje veel....
|
Ik heb m voor 160 gekocht!!
|
dan bied ik 180
|
Citaat:
|
meestal moet je toch wel zeker 40% zakken
in nieuwprijs (of zelfs nog meer) aangezien ie 2e hands is en gebruikt en bovendien op dit moment in de winkel goedkoper te koop is ;) |
tja dat is dan in jullie voordeel, maar ik zak niet!!
|
Citaat:
maar als ik moest kiezen, 109 euro voor een nieuwe of 100 voor een gebruikte........ |
Citaat:
|
40 euro
|
100 euro!!
|
Ik zou hem aan jezelf verkopen.
|
Ik zou hier:
http://shop.debitel.nl/eshop?waxtrapp=ovioaEsHgStYfBCK eens kijken. 69,95 voor een prepaid pakket en dan heb je ook nog eens 20,- beltegoed. Eigenwijs :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga dit topic dicht doen, want er komt toch geen fatsoenlijke reactie.
@topicstarter 100 euro is te hoog en zal niemand er voor geven zeker nu je de telefoon voor 70 euro nieuw kan kopen mag je mazzel hebben als iemand er nog 50 euro voor wil geven. Je mag een nieuw topic openen als je met zo'n redelijke prijs accoord kan gaan :) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |