![]() |
rookgedrag.
de laatste tijd rook ik vaak een joint met me maten, in het weekend meestal, dat is dan 1 of 2 joints... ik vroeg me eigelijk af of dat al hard kwaad kan voor men longen. er is altijd een week tussen als ik nog eens blow, en ik rook geen sigaretten.
|
Citaat:
|
Topic kan hiermee wel gesloten worden. (y)
|
nou ik wou eigenlijk meer een vergelijking. ben ik nog "goed bezig" als ik dit zo doordoe?
|
Hahaha, je moet het helemaal zelf weten. Wij kunnen toch niet voor jou bepalen of jouw 'drugsgebruik' goed is?
|
nou goed is het nooit. als je bier drinkt met mate zijn er later ook geen problemen. als je je elke dag tepletter drinkt eindig je niet goed.
mn vraag is eigelijk, of dit bij wiet ook zo is. en wanneer is het 'teveel' |
Dat is bij iedereen anders. Opzich zie ik bij jou geen problemen maargoed, je moet het niet als vrijbrief zien ofzo.
|
1 of 2 jointjes in het weekend? Als je je er prettig bij voelt :cool: Als het een gevoel is van; ik moet meedoen. Dan kappen.
|
en als je opeens meer gaat smoken of chagarijnig word als je niet smoked moet je ook kappen, en dan ff pauze inlossen.
|
of helemaal stoppen natuurlijk. Ik merk bij mezelf dat ik het eigenlijk helemaal niet zo leuk meer vind.
|
nou zolang ik bij een halve joint al stoned ben dan zal het wel goed zijn... wanneer er meer nodig is zal ik wel langere pauses inlassen, 2 weken tussen ipv 1 ofzoo :)
|
Citaat:
|
En daarnaast is blowen een goed begin om te beginnen met roken. Succes (y)
|
precies ik ken mensen die smoken ELKE dag en vet veel joints maar geen sjek of peuken los, ja dan weet je t al.
|
En dan denken ze vaak dat ze verslaafd aan blowen zijn :D
|
triest eh :D
edit: nouwjah je weet maar nooit ik ben ook jaren lang verslaafd geweest aan mijn hoofd uitschakelijk door middel van thc, of iets anders dat deed er niet toe., als ik maar elke dag n joint kon regelen of wat halfe liters kon scoren. but hell nevermind that, thats something from the past. :D |
gast je bent 19.
|
gelukkig wel, k zou er niet aan moeten denken om ouder te zijn. :)
|
Goed punt.
|
athans niet op t moment dan, genoeg tijd voor mooie dingen eh ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |