Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Sm (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=153859)

Dying Bride 09-07-2002 11:42

Sm

Zou jij ooit aan SM doen? of heb je er weleens aan gedaan?
Hoe heb je het ervaren? Vond je het leuk? of denk je 'nooit meer van m'n levensdagen'?
Als je het zou doen, zou je onderdanig of dominant zijn?

Ikzelf vind het geweldig. Het liefst ben ik onderdanig aan iemand, maar dominant zijn vind ik ook leuk :)

Laat maar eens horen

Thutshui 09-07-2002 11:47

Nee, niet aan SM in de zin van leer en zweepjes etc. Dingen met kaarsvet of andere pijnigende dingen ben ik ook niet bepaald vóór.

Elkaar vastbinden lijkt me wel opwindend maar dat vinnik niet direct SM ofzo...

Ik zie vastbindenmeer als een machteloosheidsgevoel voor degene die vastgebonden zit en een machtsgevoel voor de ander en volgens mij werkt het in een 'hete situatie' allebei erg opwindend...

CryptapiX 09-07-2002 11:53

Citaat:

Thutshui schreef:
Nee, niet aan SM in de zin van leer en zweepjes etc. Dingen met kaarsvet of andere pijnigende dingen ben ik ook niet bepaald vóór.

Ik zie vastbindenmeer als een machteloosheidsgevoel voor degene die vastgebonden zit en een machtsgevoel voor de ander en volgens mij werkt het in een 'hete situatie' allebei erg opwindend...

mee eens

'I'he Prophet 09-07-2002 12:38

Kwillet graag es uitproberen :D.

Horror Kitty 09-07-2002 12:46

Citaat:

Thutshui schreef:

Das bondage..

Ik vind de kleding echt geweldig, alleen sommige manieren van pijnigen vind ik niets...

Thutshui 09-07-2002 13:42

Citaat:

wallflower schreef:

Das bondage..

Bondage lijkt erg veel op SM en is ook met knevelen etc....

Alléén vastbinden gewoon aan het bed zonder gekke toeters en bellen vinnik dus geen bondage

Dying Bride 09-07-2002 13:45

Maar nu weet ik nog steeds niet of jullie dominant of onderdanig zouden zijn als jullie het deden... :)

Stevill 09-07-2002 14:02

Citaat:

Dying Bride schreef:
Maar nu weet ik nog steeds niet of jullie dominant of onderdanig zouden zijn als jullie het deden... :)
Wat u maar wilt
:p

nee eum ff serieus ik heb het wel een paar keer gedaan en beiden is leuk alleen heb ik vaak heb ik zoiets van ja mevrouw en soms hebbik iets van hou je bek en volg me bevelen.

Jerommeke 09-07-2002 14:16

idd wat thutshui zegt

ik bedoel

dat gedoe van die mensen die ergens hangen en dan erop kicken als er keihard iemand met ene blok hout op hun bips erop los gaat, nee dankje :)

Kronkeltje 09-07-2002 14:24

Echt pijn doen is inderdaad ni cool, en ook die latex en leren pakjes vind ik niet bepaald super. Maar ik kan me inderdaad wel voorstellen dat het opwindend is als je onderdanig bent of juist de macht hebt. Maar het moet wel gewoon een spelletje zijn wat leuk is en geen pijn doet vind ik.
Kusje, Kronkel

Baxx 09-07-2002 14:27

lijkt me opzig wel leuk moet ik het eens uitproberen :D aleen niet tot je gaat pijn lijden dat gaat te erg maar gewoon zacht :D :p en dan onderdanig

'I'he Prophet 09-07-2002 15:00

Liever onderdanig, maar dominant zou eventueel ook kunnen.

Dying Bride 09-07-2002 16:15

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:

Wat u maar wilt
:p

nee eum ff serieus ik heb het wel een paar keer gedaan en beiden is leuk alleen heb ik vaak heb ik zoiets van ja mevrouw en soms hebbik iets van hou je bek en volg me bevelen.

:o

Juah dat heb ik dus ook, het ligt aan m'n humeur, en aan de partner die ik heb. M'n huidige partner is een dominant kreng :D
Maar ik kan evengoed de baas spelen :)

*Fallen_Tear* 09-07-2002 17:19

Citaat:

Thutshui schreef:

Helemaal mee eens.

jnieuwelaar 09-07-2002 17:46

nee, ik zie mezelf dat nog niet snel doen.

Alicia Silverstone 09-07-2002 19:20

ik zou dan sowies onderdanig zijn, dominant vinnik echt niet leuk.
En in m'n fantasie is t leuk (:o) maar in het echt...
Hmmz...
Misschien wel soft-sm, maar echt onwijze pijn lijkt me nix.
Dan vind ik eerder die machtsverhouding opwindend.

-Enid- 09-07-2002 19:32

onderdanig, hoewel ik het soms erg leuk vind om de baas te spelen en gemeen te doen, voel ik toch meer voor onderdanig zijn.
hoever ik ga weet ik eigenlijk niet, ik vermoed redelijk ver, maar dat zal ik nog wel zien. op het moment geen vriendje of iemand. dat komt wel weer...

PiNoW 09-07-2002 20:45

kzou t op zich nog wel eens willen doen, spannend enzow..
maar liever met een meisje als met een jongen eerlijk gezegd..
mja, ik zou ook allebei de rollen wel eens willen doen.
hell yeah

italianboy 09-07-2002 20:47

ik zou een lichte vorm wel eens mee willen maken, wil het toch een keer ervaren..

dat harde trekt me allerminst

Dminor 09-07-2002 21:19

:eek: :eek: :eek:

jnieuwelaar 09-07-2002 22:38

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
ik zou dan sowies onderdanig zijn, dominant vinnik echt niet leuk.
En in m'n fantasie is t leuk (:o) maar in het echt...
Hmmz...
Misschien wel soft-sm, maar echt onwijze pijn lijkt me nix.
Dan vind ik eerder die machtsverhouding opwindend.

[offtopic] Heb jij ook msn?

NiW 09-07-2002 23:25

Citaat:

Thutshui schreef:
[...]

en toch is dat bdsm.... dat machtsspelletje is sm...

muckymouse 09-07-2002 23:41

absoluut de baas

Thutshui 10-07-2002 07:01

Citaat:

muckymouse schreef:
absoluut de baas
Daar ben ook ik wat meer voor, ik haat onderdanigheid...

)Vampje( 10-07-2002 12:27

Citaat:

Dying Bride schreef:
of heb je er weleens aan gedaan?
Yupz

Citaat:

Als je het zou doen, zou je onderdanig of dominant zijn?
Onderdanig

Janicha 10-07-2002 20:43

Mja, ik heb mn vriend wel eens vastgebonden, en dat vond hij geweldig, hij word ook helemaal hot als ik met mn nagels over zn rug ga, hoe harder hoe beter :P Ik heb in zulke situaties liever de dominte rol :o Ik wil alles onder controle hebben, zeker weten dat het stopt als ik dat wil, snap??

Gwen. 10-07-2002 21:46

Hmm vastbinden lijkt me nog wel wat maar zweepjes en zo huuu bah.

Danique 10-07-2002 21:49

ja vastbinden of handboeitjes lijken me nog wel grappig, maar echt slaan en weet ik het..nah

-Enid- 11-07-2002 17:00

Citaat:

Janicha schreef:
[...] Ik wil alles onder controle hebben, zeker weten dat het stopt als ik dat wil, snap??
als je gewoon een stopwoord afspreekt, stopt het ook gewoon als je het wilt. moet je gewoon stopwoord roepen, en dan weet die ander dat je niet meer verder wil, snap??

metalgirl 11-07-2002 18:51

Liefst dominant...

Dark Enchantress 11-07-2002 19:07

Mijn vriend en ik wisselen t meestal af..dan is de een onderdanig en dan de ander.
Ik moet overigens niets van zweepjes oid hebben.
Ik word er niet opgewonden van als hij me zou slaan of echt pijn doen.
Bijten, vastbinden en blinddoeken zijn wel geil

Stevill 13-07-2002 12:31

Citaat:

italianboy schreef:
ik zou een lichte vorm wel eens mee willen maken,
*geeft knipoog*

:o

:D

Freyja 13-07-2002 13:21

ALS ik het ooit zou doen, zou ik de baas zijn :D:D

Onderdanig is niks voor mij. Machteloos zijn, tja, kan leuk zijn, maar nooit onderdanig. Brr.

Embraced Pale Death 13-07-2002 13:23

Citaat:

Dark Enchantress schreef:
Mijn vriend en ik wisselen t meestal af..dan is de een onderdanig en dan de ander.

idem...
ik vind macht of machteloosheid een onwijze turn-on
maar het gaat me meer om het idee dan om de uitvoering... ik hoef niet persé een hele show op te voeren voor mezelf...
T is gewoon wel leuk om een beetje te acteren

italianboy 13-07-2002 13:59

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Hmm vastbinden lijkt me nog wel wat maar zweepjes en zo huuu bah.
dat had ik vergeten te vertellen in mn post;

zwepen zijn ook niks voor mij :D

Lethalis 14-07-2002 13:05

Echte SM met sweepjes en pakken enzo vind ik een beetje teveel van het goede.

Maar ik kan me wel voorstellen dat je de sex leuker en spannender wilt maken door rollenspellen :) en daarbij kan een lichte vorm van dominantie heel leuk zijn (denk ik) :D

~Sjeherazade~ 14-07-2002 13:18

Bwa echte sm, daar hou ik denk ik nie van, maar bondage is wel koel (zowel vastbinden als vastgebonden worden) of es keihard m'n nageltjes in z'n rug zetten (houdt hij van) of lichtjes bijten of als hij z'n handen ff op m'n keel zet zodat ik even niet kan ademen :). Soms vin ik het wel lollig om me wat dominant te gaan gedragen, maar ik wissel het dan een beetje af (het ene moment enorm dominant, het volgende moment poeslief). Maar als hij dominant zou beginnen doen, zou ik me ongemakkelijk voelen..

~Sjeherazade~ 14-07-2002 13:19

Citaat:

~Sjeherazade~ schreef:
Bwa echte sm, daar hou ik denk ik nie van, maar bondage is wel koel (zowel vastbinden als vastgebonden worden) of es keihard m'n nageltjes in z'n rug zetten (houdt hij van) of lichtjes bijten of als hij z'n handen ff op m'n keel zet zodat ik even niet kan ademen :). Soms vin ik het wel lollig om me wat dominant te gaan gedragen, maar ik wissel het dan een beetje af (het ene moment enorm dominant, het volgende moment poeslief). Maar als hij dominant zou beginnen doen, zou ik me ongemakkelijk voelen..
Maar meestal vin ik lieve seks het lekkerst...

SuperS 14-07-2002 15:06

valt alleen vastbinde ook onder sm?????

StefanLovertje 14-07-2002 15:10

Citaat:

SuperS schreef:
valt alleen vastbinde ook onder sm?????
ja en bijte niet vergeten ;)

Winner 14-07-2002 15:54

Onderdanig lijkt me lekkerste

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55.