![]() |
Pijpjes (nee geen bier)
Ik wil een pijpje kopen om wiet mee te roken. (zo een mooie glazen)
heeft iemand hier ervaring mee? wat zijn de voor en nadelen? is het lekker? is het handig? kan je ook hash door een pijpje roken?? |
ik heb geen ervaring met pijpen...
misschien dames die ervaring met pijpen hebben? |
veel voordelen:
je kan puur roken het rookt veel fijner je hoeft nooit meer te rollen nadelen: hij gaat stinken je hebt altijd wel water nodig (kan wel zonder, maar das minder prettig) het neemt minjder makkelijk mee hij gaat wat sneller uit |
Bedankt jantje!
nog even 1 vraag, waarvoor heb je dat water nodig? ik dacht zelf er niet aan om zo een "bubbler" te kopen, maar gewoon een "spoon" model (standaard pijpje dus) En hoe lastig is dat uitgaan? zit je telkens met een aansteker te kutten? (btw, dat puur roken deed ik het ook voor :) ) |
ja je moet hem wel vaker aansteken, maar het puur roken is ook lekkerder.
|
ik rook bijna altijd puur... heb iets tege tabak :P
maare kep 2 waterpijpen en een gewoon pijpje :D en ut werkt goed alleen gewoon pijpje (zonder water) is soms erg warm en bij al het pure roken moet je (bijna) elke keer als je een hijs neemt een vuurtje erbij houde maar tis wel tof :D het proeft ook lekker :) veel suc6 met het kopen :D (kep btw een stealth pijpje, die kan je los draaien en op een andere manier vast draaien zodat ie niet op een pijpje lijkt, dan lijkt ie op een paddo maar goed, das een soort sleutelhanger van euh... 9.7 cm (liniaal :D ) enne die heb ik altijd bij me... voor eh... noodgevallen :D ) |
het fijnste in combinatie met een waterpijp en pure wiet of hasj is een gasaansteker (6 euro ongeveer), eentje die dus niet uitwaait zoals een normale aansteker, een zippo heb ik niet maar lijkt me ook wel handig..
en ja tis lekker, pas alleen op met de hoeveelheid die je inhaleert, bij sterk spul kan je wel eens teveel binnenkrijgen :D |
Citaat:
ff ontopic. Een pijpje is wel rlx, maar eeb waterpijp blijft chiller :D (vind ik) want door het water is het veel rlxter voor je keel. Een ander nadeel van sommige pijpjes (ook van de meeste waterpijpeb btw.) is dat ze het het best doen met een smoke screen. Die moet je dus wel altijd bij je hebben. nog ff offtopic een prima smoke screen vervanger komt uit de kraan :D. Als je nou een keer wilt blowen en je hebt alles behalve een smoke screen dan moet je gewoon ff ergens (liever niet thuis :P) de kraan open draaien. Net waar het water uit de kraan komt datg stuk is los te draaien. Daar zitten smoke screens in :D |
Citaat:
hoeveel van de wc's in scackbare heb je der uitgehaald? :P en bij mij thuis? :D :D :cool: :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |