![]() |
[gezocht] oude duitse examen bundel havo en vwo {wil wel $$ van ee nieuwe boek geven)
hej ha ik heb een examenbundel van havo en vwo nodig. ze moeten uit 1985-1995 komen, maak niet uit of het van 1990 is of van 1985. als het maar tussen 1985 en 1995 is
alvast bedankt, groetjes, michiel |
pff niemand????? ik heb het echt nodig, zo'n bundel van 1990 is misschien 3 euro waard, ik betaal wel 30/40 euro
heb het echt nodig, |
als er niet gereageerd wordt in het topic dan weet je genoeg denk ik
|
nog tips waar ik het kan vinden? :bloos:
|
In de openbare bibliotheek verkopen ze vaak afgeschreven boeken; daar zitten soms ook nog oude examenbundels bij. Maar ik weet niet of ze nu nog zulke oude examenbundels hebben...
|
Je kunt tweedehands boekenzaak "De Slegte" opbellen (even googlen voor hun website, de locaties en de telefoonnummers). Die hebben misschien die bundels nog bij de tweedehands studieboeken staan :)
Andere tips: marktplaats en speurders |
bedankt voor de tips, x-spekkie-x dat zal ik zeker doen bedankt
|
Nu we het toch hier over hebben: ik zoek ook de examenbundel duits, en dan het liefst van vorig jaar ofzo. Ook op havo/vwo niveau.
groetjes |
ik heb hier een examenbundel vwo duits 2005/2006 liggen...
|
heb 20 winkels van slegte gebeld en heb duits 1990-1997 gevonden voor 3 euro, wordt gestuurd :D
|
Ow perfect! Wat wil je ervoor hebben? Tevens zoek ik ook nog zoiets alleen dan in het Engels... Dus als iemand die nog heeft liggen hoor ik het graag!
|
ik verkoop het nie ik heb het katz moeilijk gevonden :D
|
Citaat:
Misschien een idee om hetzelfde te doen? |
ok mensen, wie er nog examenbundels VWO 2004/2005 Duits Engels en Frans nodig heeft geeft maar een gil, voor een klein prijsje mag je ze hebben.
Oja, nog nooit gebruikt:) dus helemaal nieuw. |
ik weet bijna zeker dat ik hier ergens achter mn rommel-schot nog een hele oude Duitse examenbundel heb liggen ("geleend" van een leraar) voor 30/40 euro was ik wel ff opzoek gegaan :D :p
|
De mensen die nog op zoek zijn mogen hun eigen topic openen :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |