![]() |
Kapper Groningen
Ik moet weer eens even naar de kapper en aangezien in nu in Groningen woon, moet het hier maar. Ben hier een keertje eerder naar de kapper geweest (gewoon in de Gouden Gids gezocht), maar dat vond ik niks. Veels te persoonlijk (de kapster begon hele verhalen over haar familie te vertellen), kon kiezen uit twintig soorten thee en daar was de rekening ook naar. Niet te veel gezeik, enigszins goedkoop (15 euro ofzo) en niet te veel gezeik aan m'n kop! Dat is wat ik zoek. Wie weet er eentje? :o
|
Ik ken een meisje in Groningen dat mijn haar wel eens gratis knipt, maar ik weet niet precies waar ze woont en ik denk ook niet dat ze zomaar jouw haar wil knippen, dus eigenlijk heb je hier niet zo veel aan.
|
Tuinenga kan je wel naartoe als je prijs stelt op (te) kort geknipt haar voor weinig geld. http://www.kapsalon-tuinenga.nl/
In de Oude Ebbinge (nr. 75) zit Guikema, dat is een herenkapper die een aantal vrienden van me goed is bevallen. Ik weet alleen niet wat de tarieven daar zijn. |
kapsoones maar die is wel weer aan de dure kant ben d'r meestal 17 euro kwijt maar ben er wel tevreden over.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Wat kost knippen daar? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |