![]() |
Relatie/Sex met allochtoon
Even een vraagje,
Wat zouden jullie ervan vinden als je vriend/vriendin een relatie/sex heeft gehad met een allochtoon; Surinamer, Turk, Marokkaan, Antilliaan of ga zo maar verder... |
Hetzelfde als wanneer hij met een autochtoon een relatie heeft gehad? :confused:
|
Citaat:
|
wat boeit dat nou?
|
uhhmm :confused:
|
Citaat:
|
Omg (n):D
|
Citaat:
Mijn zusje heeft dus nu een leuke nederlandse jongen als vriend, maar hij is het er niet mee eens dat ze een marokkaanse vriend heeft gehad voor hem... |
Citaat:
|
beetje racistisch?
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
Hoe kan ie het er nou niet mee eens zijn.. het is gebeurd en hij kan er neits aan veranderen.. |
Citaat:
En een Belg is net zo goed een allochtoon (voor Nederlanders), als een Marrokaan of een Turk. Ik heb wel eens gescharreld met een Griek, daar hoor ik ook niemand moeilijk over doen, en anders, wat dan nog? Ik zie het probleem niet en als ik je zusje was, zou ik haar narrow-minded vriendje snel aan de kant zetten. Mjuh, ik ben je zusje niet :P |
HOOO ik weet het niet mensen hahaha ik vroeg het me gewoon af :) Ze ging 3.5 met die marokkaanse jongen en dat vind hij blijkbaar niet echt tof...
|
Citaat:
Gaat het er echt om dat die jongen Marokkaans is of zit er wat meer achter? |
tsja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kan me niet schelen of een van die meisjes van buitenlandse komaf zou zijn, ik zou het wel verschrikkelijk vinden als hij met roodharige meisjes relaties of seks wat had gehad. Gatverdamme
... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Okee, dan is hij het er niet mee eens, maar het is niet dat hij er iets aan veranderen kan dus wtf schiet hij er dan mee op?
Vind het nogal onzinnig om je daar druk om te maken |
haha hij heeft bijna alleen maar buitenlandse meisjes gehad.. maarja..
|
wij zijn allebei allochtoon :cool:
|
ik vind persoonlijk de buitenlanders die ik ken een bepaald karakter hebben waarop ik nooit zou kunnen vallen.
ik ben een typische blond nederlands meisje, dus ik zou het qua karakter verschillen erg raar vinden. (dat wil t niet zeggen dat alle blonde meisjes hetzelfde zijn en alle buitenlanders hetzelfde zijn..) voor de rest zijn buitenlandse mensen wel aardig, maar zo verschillend qua gedrag (veel 'uitbundiger') |
Wáárom zou ik me daar in godsnaam druk over maken? Beetje triest imo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeker een VVD stemmer.
|
Citaat:
|
wat een loser.
|
Dit topic en je foto in het andere topic maken dat ik je niet echt hoog inschat. Ado-fan soms? Of toch echt woonwagenbewoner? O ja, beide opties kunnen natuurlijk ook :o
|
Typisch geval van 'problemen' zoeken waar ze niet zijn. Verhalen over exen zijn meestal niet echt leuk om te horen, maar je verandert er niks aan.
|
tja, misschien was het wel een toffe Marokkaan, die heb je wel hoor.
en anders, een klootzak en mongool van een Nederlander zou mij ook niet blij maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |