![]() |
Gunz: The Dual
Zijn er hie nog mensen die G:TD spelen? Het is een online game die een beetje quake arena achtig is. een 3d person shooter die lekker snel is! Hier een paar screeens:
http://images.ijjimax.com/v2/arcade/...eenshot_08.jpg http://images.ijjimax.com/v2/arcade/...eenshot_01.jpg http://static.flickr.com/30/51197511_0eb434cdef_o.jpg download: hier |
ja eerst was ie de hele tijd offline en inloggen schoot niet op. toen zijn we maar wow gaan spelen
|
Citaat:
|
tis duel schat..
anyway, heb dit een jaar geleden heel veel gedaan, ontzettend lelijk spel maar wel vermakelijk. |
Ik haat die ijji site omdat hij internet explorer nodig heeft (..) en dat is kut. verder wil mijn internet explorer ijji niet openen dus is gunz helaas een dikke fail geworden.
|
jammer dat er zo weinig zijn die gunz spelen:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weinig realisme kwa wapens en gebruik?
|
Citaat:
|
Neworder speelt het,ik niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb vaak mijn mening al klaar voor dit soort gratis spellen maar ik speel het nu al dagen, als je me eens tegen komt, geef een gil. Heet Fr0ns.
|
Erj ik speel het oook al een tijdje. Tis best grappig. Ik heet Neworder dus als je me tegen komt ;) ik zit vaak in quest west
Ik raad aan om het eens te proberen (y) (y) (y) |
weinig tijd + sloom intenet = doom mates
|
een forumbaas, aub verander de naam in Gunz : The Duel
ik word gek van DUAL |
Citaat:
|
dus al met al, al aardig wat mensen:) dope, meningen?
|
Erg positief, speelt lekker, is erg leuk, paar héél kleine bugjes die verder ook niet storen.
Community is een tikje kut gezien de helft of meer zuid amerikanen en gare aziaten zijn die de hele tijd "jejejje" roepen. |
Ik wil ff geen Reclame maken. Maar de community en spel is beter van www.ijji.com en die van www.gunzonline.com is erg langdradg en je bent er uren meebezig voor installatie.
Al met al sry voor de spam (y) |
Baal je moet een keer kappen met alle spellen afkraken. je zat ook al te zeiken over Warrock. Dat is er nu niet meer :mad: . Maar Duel is een erg grappig spel als je redelijk internet hebt. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ontopic blijven en niet gaan lopen zeiken tegen elkaar he. Mocht je het niet eens zijn met iemands mening dan kun je dat op een vriendelijke manier zeggen maar iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Het zou wel prettig zijn als iemand die mening dan ook op een normale manier brengt.
|
Het enige wat ik meld is dat hij overal op zeikt. Maar ik breng m'n mening gewoon normaal dus (y) (y) (y)
|
GunZ is gewoon mijn favo schietspel. Als je lang genoeg speelt en je goed de moves kan kun je zowat onverslaanbaar worden voor andere mensen.. Zorg er wel voor dat je toetsenbord heel blijft :P
|
hmz, nieuwe update met nieuwe quests. Opzich best dope, 12 nieuwe setting en een stuk of 5 lvl bosses(Y)
|
quests? :bloos:
|
yup. Als je een spel maakt in quest server gewoon mode veranderen in quest:)
|
welke quest server?
|
bij vriend gezien quests zuigen,alleen met een paar andere gamers wat groene wezentjes doden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast heb ik een nico MG-K8 en een Nico-R6. daarmee is het prima te doen |
nete update, geen hackers meer gezien sinds de laatste update, wiiii ^_^
|
Ik heb GunZ ook lang gespeeld
lvl 32 maar ben gestopt, nieuwe gunz kwam en ik kreeg steeds error :P hacken is rlaxt daar k had eige hacksite :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |