Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   vriend weg (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1539581)

Dzjun 05-02-2007 21:45

vriend weg

Er zullen vast wel meer topics over zijn maar ik hoop dat jullie kunnen helpen. Een aantal zullen waarschijnlijk denken dat ik gek ben of overdrijf maar ik meen het echt.
Mijn vriend is anderhalve week op vakantie, hij is net 3 dagen weg en ik mis hem echt ontzettend. Zelfs zo erg dat ik 's nachts niet kan slapen, of nachtmerries heb (over dat hij iets breekt ofzo op vakantie of door een lawine bedolven wordt).. Overdag zit ik echt elke minuut aan hem te denken. Zelfs films kijken lukt niet want ik zit er gewoon niet bij met mn hoofd.
Heeft iemand enig idee hoe ik die anderhalve week kan relativeren en minder aan hem moet denken want ik word echt gek zo!
En nogmaals, ik overdrijf echt niet maar ik word echt gek hiervan, ben erg gehecht aan mijn nachtrust maar dat lukt zo niet. En mijn studie overdag ook niet.

stout! 05-02-2007 21:46

Sporten! Je helemaal kapot zweten wil nog weleens helpen als je maar blijft malen.

Dzjun 05-02-2007 21:47

Ik ga morgen zwemmen. Veel sporten kan ik niet want heb een knieblessure. En tsja, je kunt moeilijk de hele dag sporten. Maar in ieder geval bedankt voor de tip!

EggeD 06-02-2007 00:51

verdrink niet in gedachten vandaag he

bamiPoep 06-02-2007 03:04

denk gewoon dat ie dood is en verkracht ook.

des te leuker is het als ie weer voor je staat.

:)

x-spekkie-x 06-02-2007 05:24

Citaat:

Dzjun schreef op 05-02-2007 @ 22:45 :
Heeft iemand enig idee hoe ik die anderhalve week kan relativeren en minder aan hem moet denken want ik word echt gek zo!
Denk er aan dat je hem over anderhalve week weer in zijn armen kan vliegen :) (om te relativeren: als het uit is kan dat niet meer en voel je je nog veeel kutter ;))

Zoek afleiding! Ga naar school, maak huiswerk, spreek af met vriendinnen, kijk leuke films, doe wat je leuk vindt (hobbies) :)

Als hij nu al anderhalve week weg is, laat staan dat hij langer weg is, of als jij langer weg bent...

Dzjun 06-02-2007 08:14

Citaat:

x-spekkie-x schreef op 06-02-2007 @ 06:24 :
Als hij nu al anderhalve week weg is, laat staan dat hij langer weg is, of als jij langer weg bent...
Dat dacht ik dus ook al ja... Vannacht gelukkig iets beter geslapen, maar dat kwam waarschijnlijk gewoon omdat ik zoooo moe was na 3 nachten nauwelijks slapen dat ik wel moest slapen :rolleyes: ...

Myuki 06-02-2007 09:20

meisje toch

elledc 06-02-2007 10:52

dat is wel heel erg :|

Reverend 06-02-2007 11:15

Anderhalve week?

meid!

Orpheo 06-02-2007 12:11

ik ga al flippen als ik haar een week niet kan/mag zien. en dan hebben we dus echt per dag paar uur msn en 15-20 smsjes. (meer niet, anders ontploft mn smsbundel :( ) dus ik snap precies hoe de t.s. zich voelt .wat je moet doen is gewoon '' iets ' om je af te leiden. al is t hardlopen naar de zee en terug. (ervan uitgaande dat dat voor de t.s. kan :P )

RHCP_NAC 06-02-2007 12:15

De TS moet zichzelf gewoon niet zo aanstellen. Anderhalve week is helemaal niks, nou heb je even lekker wat tijd voor jezelf.

Het is niet alsof hij naar het Oost-front toe moet ofzo...

Smokin' 06-02-2007 12:30

Zoiets belachelijks heb ik zelden gehoord. Ik vraag me af of die kerel niet gewoon gevlucht is naar het buitenland om zijn vriendin te ontlopen. Hoe erg moet zij hem normaal gesproken wel niet op de nek zitten als dergelijke waanzin uitbreekt bij anderhalve week vakantie.

Jooo 06-02-2007 12:52

Citaat:

Smokin' schreef op 06-02-2007 @ 13:30 :
Zoiets belachelijks heb ik zelden gehoord. Ik vraag me af of die kerel niet gewoon gevlucht is naar het buitenland om zijn vriendin te ontlopen. Hoe erg moet zij hem normaal gesproken wel niet op de nek zitten als dergelijke waanzin uitbreekt bij anderhalve week vakantie.
Het valt mij op dat jij iedereen in elk topic af zit te zeiken...
Als dat meisje nou zoveel van haar vriend houdt en hem zo erg mist, dat kan toch, misschien ben jij gewoon zo een levenlose nerd die geen idee heeft hoe zoiets kan voelen... Laat dat meisje lekker in haar waarde, kan me namelijk heel goed voorstellen hoe zoiets voelt als je zo gek op iemand bent...

x-spekkie-x 06-02-2007 14:21

Citaat:

Jooo schreef op 06-02-2007 @ 13:52 :
Als dat meisje nou zoveel van haar vriend houdt en hem zo erg mist, dat kan toch, misschien ben jij gewoon zo een levenlose nerd die geen idee heeft hoe zoiets kan voelen... Laat dat meisje lekker in haar waarde, kan me namelijk heel goed voorstellen hoe zoiets voelt als je zo gek op iemand bent...

Ja, maar dit meisje heeft het té extreem! Dat is niet normaal en brengt alleen maar narigheid met zich mee :)

Firdaus 06-02-2007 14:44

Citaat:

Smokin' schreef op 06-02-2007 @ 13:30 :
Dit dus. :')

Poggy 06-02-2007 14:47

Kom op zeg, niet kunnen slapen en niets normaals kunnen doen is echt niet gezond.. je ziet hem toch wel vaker een dag/paar dagen niet mag ik hopen..
Hoe lang zijn jullie samen eigelijk?

Crimson 06-02-2007 14:47

Ik kan het me best voorstellen hoor, ik ben sinds ik met mijn vriend samen ben 4x op vakantie geweest (10 maanden) en we missen elkaar echt wel erg hoor! Dit heeft echt niet alleen te maken met het feit dat je elkaar zo lang niet ziet, maar ook dat er soms een hele oceaan tussen zit.

Tip voor ts: dingen doen die je normaal minder doet, meer sporten, ga een cake bakken, winkelen met vriendinnen, etc.

Yana 06-02-2007 14:52

Citaat:

x-spekkie-x schreef op 06-02-2007 @ 15:21 :
Ja, maar dit meisje heeft het té extreem! Dat is niet normaal en brengt alleen maar narigheid met zich mee :)
Dat weet ze waarschijnlijk zelf ook, daarom post ze ook hier. Aan reacties als "meisje toch" en andere nutteloze posts heeft ze dan ook niets.

@TS: 1.5 week is zo voorbij als je hem volplant, zorgt dat je zelf ook leuke dingen doet. Probeer een beetje onafhankelijkheid te ontwikkelen. De eerste dagen zijn meestal moeilijker dan de laatste paar dagen. :)

Lilything 06-02-2007 14:56

Culturele dingen helpen vaak goed, bijvoorbeeld musical of cabaret. Verder helpt het om iets te maken voor je vriend voor als hij terug komt (fotoboek whatever).

En bestaat normaal je hele dag uit met je vriend doorbrengen ofzo? Dan is het op zich nu wel goed dat je een 'waarschuwing' krijgt, want dat is natuurlijk absoluut niet handig om te doen.

Freyja 06-02-2007 16:21

Erg missen, okee, maar zo erg dat je niet meer functioneert, dat is niet normaal als hij gewoon na anderhalve week terug is. Zou gewoon je gedachten verzetten met allerlei activiteiten en desnoods een hoop spannende films/boeken. Hoe meer leuke dingen je doet, hoe sneller de tijd gaat, en hoe sneller hij weer terug is.

Bartezz 06-02-2007 17:45

boek een ticket zijn kant op

ga eens even relativeren alsjeblieft

adon1s 06-02-2007 17:50

Je hele kut aan stront vingeren wil ook welis helpen.

Luna 06-02-2007 17:53

dit gaat echt veel te ver.
ik zou naar de psycholoog gaan.

Lilith 06-02-2007 18:42

Ik had t ook best wel moeilijk toen ik m niet kon zien voor 3.5 week :o.

Iig. Dat heb ik 'overleefd' door veel, heel erg veel, andere dingen te doen. Als ik mezelf maar de hele dag bezig hield, dan dacht ik niet aan hem en dan was ik 's avonds zo moe dat ik vanzelf wel in slaap viel.

Wat best wel gek is, want exen van me kon ik makkelijk 3 weken niet zien. Nouja. Ik geef teveel om deze :o.

Freyja 06-02-2007 19:07

Citaat:

Lilith schreef op 06-02-2007 @ 19:42 :
Ik had t ook best wel moeilijk toen ik m niet kon zien voor 3.5 week :o.

Iig. Dat heb ik 'overleefd' door veel, heel erg veel, andere dingen te doen. Als ik mezelf maar de hele dag bezig hield, dan dacht ik niet aan hem en dan was ik 's avonds zo moe dat ik vanzelf wel in slaap viel.

Wat best wel gek is, want exen van me kon ik makkelijk 3 weken niet zien. Nouja. Ik geef teveel om deze :o.

Nou ja, kijk, toen ik vriendlief een maand niet zag vanwege vakanties, heb ik 'm ook behoorlijk gemist - maar niet dat ik er niet van kon slapen of dat ik niks leuks kon doen zonder aan hem te denken. Voornamelijk als ik 's avonds in bed lag, dacht ik aan hem. Maar ik vond het niet heel erg; het was voornamelijk denken dat ik zin had om 'm weer te zien, dat is geen onplezierig missen. En ik denk dat het niet bepaald handig is om iemand onplezierig te missen in zo'n doodnormale en helemaal-niet-lange situatie...

Flip! 06-02-2007 20:34

Waarom altijd van die sarcastische kut reacties. Reageer dan gewoon niet of relativeer zelf.

Lethalis 06-02-2007 20:44

De grootste fout die je kunt maken is je daar teveel mee bezig houden.

Je moet niet denken "ik wil nu slapen", maar gewoon naar bed gaan. Je kunt ook proberen aan iets fijns te denken, bijv dat je iets leuks met hem gaat doen of dat je hem weer zal zien. Voordat je het weet, word je de volgende ochtend weer wakker :p

Probeer voor je studie dingen in zo klein mogelijke hapjes op te delen. Als je bijvoorbeeld een hoofdstuk moet leren, ga er dan per paragraaf of onderwerp doorheen. Dan krijg je sneller het gevoel dat het opschiet en dat motiveert je ook weer om langer door te gaan ermee.

Smokin' 06-02-2007 22:05

Citaat:

Jooo schreef op 06-02-2007 @ 13:52 :

Zoals waar?

Bloem 06-02-2007 22:09

Bespreek dat even verder per PM alsjeblieftdankjewel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.