![]() |
verlieft op ex
ik heb een probleempje en ik hoop dat iemand me kan helpen
het is 2 maanden uit tussen mij en me (ex)vriendin, ik heb er in die tussentijd nog 2x gezien maar heel vluchtig en meer dan hey doei was nie sprake van, maar ik kwam er vrijdag weer tegen in een cafe waar ik was met groep vrienden en zei was er ook met groep nu kennen de groepen vrienden lkaar dus voor ik et wist zat iereen door elkaar en ik dus naast me ex... na dat ik met haar tijd heb zitten praten was et echt weer als vanouds enzo maar ik ben weer bang dat ik weer verlieft op der ben en ze had me die avond ook gesmst dat ze me gemist had, maar denk ik nu dak verlieft ben omdat ik er weer zie en we zijn beide het zelfde of kan et zijn dak er nog leuk vind en zalk weer een poging wagen? |
doe maar
|
Waarom is het uit gegaan?
Het is meestal zo dat je een goede reden hebt om uit elkaar te gaan. Later bij elkaar komen heeft dan meestal geen succes. Kijk maar naar dit topic ;) |
De reden dat het uit is gegaan was te weiten aan me vorige werk wat nogal stressvol was, en dat reageerde ik op der af wat heel fout was, En toen begon ze te zeuren dak nooit tijd had voor der maar dat wist ze al van tevoren voordat we begonnen toen grote ruzie en et was uit
|
'vorige werk' je hebt dus een andere baan. zij mist jou ook, aldus het smsje. Neem je kans:)
|
Als je er goed overna gedacht hebt moet je 't doen ja. En verliefd is met een D. :)
|
als jullie beiden weer verliefd zijn of iets voor elkaar voelen wat houd je dan nog tegen.
|
Citaat:
Oh, doe het maar! |
hoelang hebben jullie relatie gehad dan?
|
ik was ook een tijdje verliefd op mijn ex ;)
|
Citaat:
|
over mijn taal ik ben een dyslect dus vandaar en heb met der gesproken en we hebben weer afgesproken en we zien wel hoe et loopt :)
eerst weer ff goed contact opbouwen en dan proberen we het weer (we hebben 4 jaar wat gehad) |
Succes ermee :)
En 4 jaar wat gehad? Dan kreeg je al iets op je 14e? :eek: (Ach, mijn vriendin leerde haar vriend kennen op haar 13e en ze zijn nu 8 jaar bij elkaar :D) |
Citaat:
Ahja... DOEN!! Als je 4 jaar iets hebt gehad, dan denk ik niet dat ze het zomaar achter haar heeft kunnen laten... |
nou,
geloof mij ik heb 3 jaar een relatie gehad en was ook over nadat ik een fout begaan was. Maargoed de tijd valt niet terug te draaien hoe graag ik dat ook zou willen. Mijn ex is nogal koppig en zou me echt niet zomaar terug nemen al ging ik op me knieeen. :bloos: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |