![]() |
Mika - grace kelly ; het geluid hiervan doet me aan Queen denken.
link naar het nummer.
Ik hoorde hem gisteravond voor het eerst en ik dacht dat ik Queen hoorde, maar ik vond het raar dat ik het nummer niet kende. Het was Queen dus niet, maar Mika en ik was aangenaam verrast. Het soort geluid wat Queen ook had en dan vooral de stem van Freddy Mercury, is vrij zeldzaam. Ik ga hem volgen, maar wat vinden jullie van hem? |
|
ik vind het een beetje gay
|
Als het ook maar in de verte op Queen lijkt ga ik niet eens de moeite nemen het te checken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
achja, ik vind het een iets te groot musical gehalte hebben.
|
Citaat:
|
Maar Queen had toch ook een behoorlijk gayniveau.
En hij heeft een beetje dezelfde klank als Queen, maar hij doet hem niet na meen ik. |
Jammer dat het zo geproduceerd als een McDonalds hamburger is.
|
Citaat:
|
perez's snoepje van de maand
ik vind het wel wat voor grandmommy |
Mij ontgaat even de betekenis evenals de reden van die opmerking.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ja da's inderdaad makkelijk gezegd, en daarom maak ik de opmerking dan ook. wat suffe muziek betreft ben ik altijd wel van de makkelijke opmerkingen.
|
nou suffe muziek...
het springt er toch nog wel iets meer tussenuit dan een hele grote boel andere nummers. |
Ik vind het wel een leuk nummer.
|
Ik vind mika helemaal geweldig, k vind ut niet echt gay.. Het is natuurlijk wel ff wat anders dan andere zangers maar toch :P
|
Ik vind jou gay, mertentjee.
|
Citaat:
|
Dat het gay klinkt, vind ik niet erg ofzo. Scissor Sisters vind ik wel leuk.. maar ik heb een grafhekel aan queen en de muziek doet me denken aan carnaval en daar heb ik ook een hekel aan.
|
Citaat:
~ ik vnd zoveel gay, maar om hem meteen gay te noemen nee sorry. |
Ik heb een grafhekel aan mensen die een grafhekel hebben aan Queen. Freddie was een harde baas. Met een hele harde bazensnor.
En Mika is wel leuk. Lekker vrolijk en fout. |
Ik ben het een keertje eens met Trimm Trabb.
|
Ik vind Freddie wel dope maar Mika daarintegen vind ik maar een enge nicht.
|
Ik vind het een gigantische up. :|
|
Ah fijn, Magican is verbannen:).
|
Ik vind die Mika best schattig.
|
Citaat:
|
queen en mika zijn ontzettend kut.
|
Citaat:
|
Kende eigenlijk enkel "big girl" van hem maar zijn andere liedjes zijn ook niet slecht precies ...
|
Queen is een heldenband.
|
Queen <33 Maar Mika vond ik een tijdje wel leuk, maar ik ben een beetje op zijn liedjes uitgeluisterd. Ben enorme fan van James BLunt en Within Temptation ^^
|
^dat zijn natuurlijk ook twee uitzonderlijk bijzondere artiesten....
|
* schrijft Spruitbom op zwarte lijst *
|
Mika redt queen laat staan Freddie bij lange na niet.
|
lol, ik vind queen beter, die hadden allemaal conservatorium gedaan, en de stem van freddie Mercury was gewoon veel beter.
niet dat mika niet goed is ofzo :P |
Citaat:
Freddie: Grafische vormgeving Brian May: Astronomie (PhD, jaja, recent nog gepromoveerd) Roger Taylor: Tandheelkunde en biologie (eerste niet afgemaakt, 2e BSc) John Deacon: Electronica (King's College Londen) Queen is/was één van de hoogst opgeleide bands :P |
Citaat:
|
He kut.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |