Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Onzeker meisje afknapper?? Of juist reden om haar beter te leren kennen?!?! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=153971)

ShiningStar 09-07-2002 14:40

Onzeker meisje afknapper?? Of juist reden om haar beter te leren kennen?!?!

:rolleyes:
Wat vinden jullie?!

xxxxxx

Lethalis 09-07-2002 14:54

Hangt van het totaalbeeld af. Onzekerheid heeft ook voordelen.

Quintus 09-07-2002 15:46

Het maakt me niet uit of iemand onzeker is, ik interesseer me voor de persoon... Nou maakt het daarvoor natuurlijk wel uit of iemand onzeker is of niet, maar ik zal er echt niet speciaal op letten ofzo :confused:

bracelance 09-07-2002 16:05

is geen reden van meteen ontdekken of gelijk wegwezen, maar onzekere meisjes zijn wel meer een uitdaging

moenbase 09-07-2002 16:30

Het hangt van het persoon af, als zij ongeveer dezelfde interesses deelt als ik, waarom zou ik haar dan niet beter willen leren kennen?

CryptapiX 09-07-2002 16:41

onzekerheid kan juist ook heel lief zijn bij meisjes

Frida 09-07-2002 17:03

Ik ben vrij onzeker, tegenwoordig voel ik me wel zekerder als ik bij hem ben, maar ik denk niet dat hij het altijd "ok" vond, ik ben er zeker van dat het hem wel stoorde af en toe.Maar hij kijkt verder dan dat en dat vind ik belangrijker.

Niet meteen'n afknapper dus

Eaglewing 10-07-2002 15:23

Als ik eerlijk ben --> liever een zeker meisje. Onzekere meisjes :( = niet altijd zo leuk.

PardonMe 10-07-2002 15:30

Mag ik als meisje ook reageren..? :)

Kan me wel voorstellen dat sommige jongens liever een zeker meisje hebben dan een heel onzeker meisje... Ander soort uitstraling enzo..

Ik ben zelf ook wel onzeker, maar laat het nooit zo erg merken. :D
Dus ik kom nooit echt zo super onzeker ofzo over.. :) Bij sommige meisjes kan je ook duidelijk merken dat ze zich niet op hun gemak voelen, dat heb ik een beetje van me af proberen te gooien..

Ow denk dat het bij sommige jongens ook niet direct een afknapper zal zijn.. Als een jongen nieuwsgierig is naar dat meisje, dan kan hij ook altijd op het meisje afstappen natuurlijk :)

Mjah als je ergens heen gaat en zij durft amper iets te zeggen tegen anderen, zijn vrienden ofzo, tja dat is wel minder gezellig natuurlijk.. kan me voorstellen dat een jongen daar wel op afknapt op een gegeven moment.. :confused:

nare man 10-07-2002 15:47

Onzekerheid is leuk. Dat appelleert aan het gevoel om een meisje in bescherming, bij de hand te nemen. En dat is cute :)

lonelyboy 10-07-2002 20:40

liever onzeker en verlegen, veel liever. die zijn vaak intelligenter, en zullen minder snel bitchy gaan doen. en die zijn zoals ik.

Yamyam 11-07-2002 11:23

Reden om haar beter te leren kennen. Vooroordeel: verlegen is suf is stom.

Orion16 11-07-2002 11:27

Citaat:

PardonMe schreef:
Mag ik als meisje ook reageren..? :)

Kan me wel voorstellen dat sommige jongens liever een zeker meisje hebben dan een heel onzeker meisje... Ander soort uitstraling enzo..

Ik ben zelf ook wel onzeker, maar laat het nooit zo erg merken. :D
Dus ik kom nooit echt zo super onzeker ofzo over.. :) Bij sommige meisjes kan je ook duidelijk merken dat ze zich niet op hun gemak voelen, dat heb ik een beetje van me af proberen te gooien..

Ow denk dat het bij sommige jongens ook niet direct een afknapper zal zijn.. Als een jongen nieuwsgierig is naar dat meisje, dan kan hij ook altijd op het meisje afstappen natuurlijk :)

Mjah als je ergens heen gaat en zij durft amper iets te zeggen tegen anderen, zijn vrienden ofzo, tja dat is wel minder gezellig natuurlijk.. kan me voorstellen dat een jongen daar wel op afknapt op een gegeven moment.. :confused:

Eens! (y) Onzekere meisjes kunnnen idd heel lief zijn ik heb een gruwelijke hekel aan arrogante meisjes, maar té onzeker, bijv. helemaal nooit iets zeggen is ook niet goed hoor. Er zijn grenzen. Beetje onzeker mag altijd :D, alles behalve arrogant :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.