![]() |
Ik ben hier als klein meisje gekomen
geen ervaring in het leven een gedicht nooit geschreven Ik leerde schrijven op anderen commentaar te geven met kritiek te leren leven Nu ben ik groter en forumbaas geworden vandaag maar niet omdat ik graag plaag Want: ik kwam als Anneee en ik blijf als Anneee Vanaf 8 juli (vandaag dus) ben ik forumbaas op DoP! (ik ben voor ekki in de plaats gekomen). Ik meld dit nu even, het gedicht slaat nergens op maar dan blijf ik toch een beetje in de DoP-sfeer. :D En weten jullie waar jullie aan toe zijn. Anne |
Nog zo'n exhibitionist als Doc .. ze zouden verboden moeten worden!
:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
:) Gezellig ;)
Boodschap is overgebracht op leuke manier :D |
Citaat:
|
Hihi...leuk ja :D......succes er mee dan maar (y) :cool:
xxxliefs |
Grappig :)
zolang je het maar niet te hoog in je bol krijgt he?;) |
heeft dit weer te maken met die emancipatie dat die vrouwen ook een plaats in onze maatschappij krijgen wat hoger is dan poetsen en vegen, het is verboden.
Anneee veel succes met je nieuwe job, spreek je nog wel op msn |
gefeliciteerd met je nieuwe verantwoordelijkheid als centraal aanspreekpunt en algemeen slotjesuitdeler op DoP! Ik ben er van overtuigd dat je die taak met veel overtuiging en toewijding zult kunnen volbrengen. Een welkome aanvulling op het toch al nagenoeg perfecte clubje.
Ik wens je veel plezier en succes toe als fb van het leukste forum als onderdeel van het leukste forum van de leukste site van nederland :):p Genesis |
Gefeliciteerd dan maar
|
Goed, dan ga ik nu mijn bevoegdheden als forumbaas maar eens gebruiken door mezelf een slotje aan te bieden. Zoveel waarde voegt dit toch niet toe aan DoP. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |