![]() |
Psyopus
Psyopus nieuwe album weerlegt elke metafoor van hardheid. Psyopus is namelijk de nieuwe metafoor voor ultiem technische death metal/hardheid. Jazzinvloeden te over met een portie brute productie maken Psyopus - Our Puzzling Encounters Considered tot een nieuw hoogtepunt in de mathcore. De extreme riffs in combinatie met het drumwerk wat veel weg heeft van de nauwkeurigheid van een atoomklok en de chaos van de oerknal. Ook al is het nog maar februari, ik wil dit album in ieder geval in de top 10 plaatsen van beste album van het jaar. Dit album heeft duidelijke Ideas of Reference overschaduwd en weet Dillinger Escape Plan te overtreffen in het oh zo mooie mathcore/tech deathmetal genre. Nu wachten totdat ze in NL spelen (y)
www.myspace.com/psyopus En wat is uw mening? |
Jow, heb het nieuwe materiaal nog niet geluisterd maar Psyopus is duidelijk een zwaar ondergewaardeerde band. Zal die plaat wel even van slsk trekken.
|
DEP overtreffen? haha.
What's next, Car Bomb > Psyopus? zzz. |
Te pingelig voor mij.
Tdep houdt nog een zekere subtiliteit erin, waardoor het niet zo clownesk overkomt als Psyopus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het overtreft iig de laatste EP van DEP. Wat een tyfusbagger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iTunes EP!
Sellouts. :eek: :rolleyes: :mad: :s (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
aardig, maar kan me niet voorstellen dat de nieuwe plaat zoveel beter is dan de oude om ineens tot de top te gaan behoren
|
Wel leuk ja, maar inderdaad; DEP overtreffen? Neen.
|
ik vind dit op zich wel geinig, maar ik vind Psyopus echt zo van: kijk mijn eens goed gitaar spelen en rare dingen er uit toveren, terwijl DEP toch meer 'nummers' (ik vergelijk dan wel ff met Calculating Infinity) heeft en minder showoffen om het showoffen.
Car Bomb daarentegen klinkt gewoon als een blok beton met gave riffs. |
Voor de mensen die zonodig wat meer "song structuur" willen hebben:
beneath the massacre heeft ook een nieuw album. mechanics of dysfunction http://www.myspace.com/btm |
ik vind het een fijn schijfje die nieuwe psyopus, daarentegen kan ik weer helemaal niks met heel dat carbomb gebeuren.
|
Goddamn dit is een geweldadige schijf, heerlijk gefreak. Een ware aanval op je oren. Binnenkort maar aanschaffen dus (Y).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |