![]() |
Fort Alpha uit op DVD!!!
|
Alledrie; IK!
|
Ik ken het, ik vind het ook cool, maar ik ga het niet kopen.
|
ik kwam ik zag ik bestelde :D
wanneer komt seizoen 2? |
Citaat:
|
Jeugsentiment!!!! (y) Ot!! :cool:
|
Ha! Ik ben bijna jarig :D Leuk cadeautje...
|
Citaat:
vond altijd erg leuk:) |
Op mijn middelbare school opgenomen :cool:
|
hmm, ik heb nog een bon van bol.com en ik heb er nog geen bestemming voor... :o ik denk er nog even over na (y)
|
vette shit(Y)
|
Ah super gaaf! Dat wil ik nog wel eens zien :)
|
Jaa, wanneer ik weer een toereikend saldo heb koop ik die dvd !
|
Citaat:
Dvd ooit nog halen, als ik geld heb :o |
Eindelijk! Binnen en bekeken, bijna net zo leuk als vroeger..
De volgende 10 afleveringen komen ergens in het najaar uit! |
Hoeveel seizoenen waren er?
|
Citaat:
|
Citaat:
heb mijnes nog steeds niet binnen .... ******bol.com |
Citaat:
|
Citaat:
Bol.com is trouwens duidelijk te duur:| Rond de €15 is een prijs die ik in allerlei winkels zie (en zelf ook heb betaald). Het is een aanrader, was vergeten hoe leuk het was! Het is echt een goede serie, karakters worden goed uitgediept, spel is geweldig!:) Alleen geen Nederlandse ondertiteling :eek: |
Ondertiteling? Gaat het nog steeds over Fort Alpha? Of verwar je het met Heartbreak High?
|
misschien ondertiteling voor doven en slechthorenden. bijna geen enkele nederlandse serie of film heeft dat op de dvd. echt slecht eigenlijk...
heb ondertussen alleen 1e ep gekeken... die kleren! dat haar! die muziek! whahahaha... zo'n geweldige trip down memory lane |
Iedereen heeft het erover maar heb er nog nooit van gehoord :p
|
van voor jouw tijd misschien...
|
Citaat:
|
Citaat:
Pcies wat Sterrenmeisje zegt, echt zo grappig om het weer te zien. Zo ouderwets eigenlijk.... die kleren! :p En Ot is nog steeds leuk. :p ;) |
Citaat:
(en aan hem heb ik mede mijn dreads en lippiercing te danken! daarvoor wist ik nieteens dat dat kon hihi) |
ahh vet! :)
|
Citaat:
http://www.filmtotaal.nl/images/nfd/uploads/3142ad7.jpg |
Wanneer komt seizoen 2 uit op dvd?
ik ben weer helemaal fan:) |
Citaat:
Ik snap heus wel dat de fabrikanten proberen om de kosten zo veel mogelijk te drukken en zo veel mogelijk winst op te strijken, maar eerlijk, hoe duur kan Nederlandse ondertiteling nu echt zijn voor op een DVD?! Helaas zullen ze uit zichzelf geen vinger uitsteken zolang doven en slechthorenden als inferieur worden beschouwd en minder rechten hebben in dit land dan bijvoorbeeld in Engeland en Amerika (waar gebarentaal bijvoorbeeld erkend is, en je dus wel kunt zeggen dat auditief gehandicapten daar meer gerespecteerd worden en dus meer rechten hebben). Hier wordt wel overal alles aangepast voor mensen in een rolstoel, maar iets eenvoudigs als ondertiteling op DVD's (en bij films en TV-programma's op de buis), ho maar! (n) |
Citaat:
|
net gekocht. echt jeugdsentiment weer! alles komt o zo lekker bekend voor weer!
|
ik ben weer verliefd op ot zwijmel zwijmel... maar in seizoen twee heef ie langere dreads en een lippiercing, dat was wel beter
|
vorige week gekocht (y) Wel raar om te zien, heb daar 6 jaar op school gezeten dus ik kijk er heel anders tegen aan. Hele tijd van 'hé dat is helemaal niet de kantine', etc. Maar bas en ot zijn leuk :o
|
hm moet um toch ook maar eens kopen. lees goeie reacties
|
Citaat:
Gelukkig ben ik niet slechthorend, maar ik ben het volledig met je eens. Soms zijn dingen ook slecht te verstaan door toedoen van acteurs/ actrices in bepaalde emoties e.d. (niet specifiek deze serie alleen) :) |
zapte langs onm en daar zag ik opeens toprak :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens gelezen dat als deze dvd een succes is dat seizoen 2 in de herfst van 2007 wordt uitgebracht:) |
Ik ook, in dit topic nog voor jouw post!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |