![]() |
Nerf Herder in 013!!
NERF HERDER + CAPTAIN EVERYTHING!
vrijdag 4 oktober Was je twee jaar geleden bij het uitverkochte No Use For A Name concert in 013?jah!! Dan kan je je zeker nog Nerf Herder herinneren. Deze Amerikaanse band heeft een nieuw album op stapel en zal daarom vanaf september door Europa touren. Met als tussenstation: de Kleine Zaal van 013. aanvang 21.00 uur zaal open 20.00 uur entree € 8,00 € 8,00 + € 1,59 service vvk datum nog niet bekend |
ja kga waarschijnlijk wel
het nieuwe album heb ik ook, klinkt best grappig...moet nog wel vaker luisteren om er echt iets over te kunnen zeggen |
Citaat:
|
Jaaaaaaaaaaaa! WOEI!! :D Ik heb er nu al zin in.
Wanneer komt die nieuwe CD ongeveer? |
*zit d'r aan te denken om ook te komen*
Is inderdaad een melige band, heb echt maar één cd van ze, en das de nieuwste, wel erg fijn ja :) |
Citaat:
|
Citaat:
[edit]Ik kijk nu op hun site, daar staat dat ie pas de 13e uit is. En op KaZaA, Blubter & WInMX vind ik die nieuwe CD ook niet.[/edit] |
ik ken ze alleen van dat Buffyliedje :o
|
WIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK WEET ZEKER DAT IK NU HET ALLERGELUKKIGSTE MEISJE VAN DE WERELD BENM!!!!!!!!!!!!! nerf herder is zooo gaaf!!! HOERAAA!!! :D:D:D:D:D |
Citaat:
|
jah keb ze 2 jaar geleden moet missen en op lowlands was ik ze ook al misgelopen
keb de eerste 2 cd's die nieuwe komt er ook wel |
Heb 2 cd's van ze, zijn wel erg grappig en vrolijk :)
Zal de nieuwste maar eens gaan *kuch* downloaden.. |
Citaat:
|
Woah!! Nerf Herder!!!
|
spelen ook nog in de melkweg
|
Citaat:
jaaa en wel 2 oktober!!!!! ook weer samen met captain everything :D:D:D 2 days of heaven! :D:D:D |
Citaat:
|
kut...
4 oktober, 013: grote zaal: Beef kleine zaal: Nerf Herder waar moet ik nou naar toe gaan??? :D |
ze komen ook in de melkweg geloof ik...
|
Citaat:
ennuh kdenk wel dat wij daar bij zijn, nou jah ik iig zeker :) ik doe wel alleen 013... ben nie zo rijk meer tegen die tijd... nofx, nufan, flogging molly, nerf herder en weet ik veel wat allemaal, en nog 2 zonder ov oowk :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is buffy theme van hun!?!?! woow :)
|
Ik ga ook!
|
beef....... nerf herder..... beef..... nerf herder.....
:confused: |
Citaat:
komt beef neit dan op pukkelpop >:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nerf Herder roelt zeker wel! *wil ook gaan maar zal wel niet mogen..* *gaat bij ouders smeken* Iemand die toevallig meewil? Anders moet ik alleen... ALS ik mag... :p
|
hoezo? mag je dan wel met door-orgies-opgegeilde-mensen-van-het-scholieren.com-forum mee?
|
Komen ook in de melkweg :)
|
ik ga naar de 013, nerf herder is gewoon cool :)
|
wij gaan alleen naar die van de 013 hebben we besloten, wegens geldgebrek...
|
Ik ga er dus duidelijk ook heen!:D
In de Melkweg |
kga denk ik naar beef
|
Citaat:
nee maar ik ben gewoon heeeeeeeeeeelemaal gek van die band!!!! ze zijn gewoon heeeeel erg kewl! Ik ga iig naar allebei de concertjes toe... gewoon heel erg gezellig met vrienden en iig met mijn zus want die is mede B~IG fan! :D:D:D:D:D:D:D ik kan nie wachten |
Lijkt me best gaaf..Nerf Herder is zo lollig... *start zo mIRC maarres op....
|
3 oktober in melkweg, 9 euro + membership
(staat op melkweg.nl) |
*upt aangezien het deze week is*
wie gaat er nou? en naar welke? Het is in de melkweg voor jaarleden gratis dus we gaan daarheen (hoezow sloeber?) en waarschijnlijk die van vrijdag nie..... of het moet mega mega mega geniaal zijn geweest dan zou het nog kunnen.. |
Citaat:
|
ik ga naar allebei...
*ksta op gastenlijst voor in tilburg* THANX DAVE! hhihi en melkweg had ik nog een membership van van vorige maand new found.. dus... een kip is geen mus |
Ok, dat gedoe in Tilburg he. Dat begint om 20:30 uur.
Hoe laat begint 't dan 'echt' zeg maar? Tot hoe laat gaat dat dan ongeveer duren? |
Citaat:
dus kzou uit gaan van 20:30 (tenminste.. voorprogramma dan..) *gaat der oowk heen in tilburg* *heel veel zin in heeft :)* |
Birthmark, je signature is niet echt super vrolijk, wist je dat?
Maare, tot hoelaat is dat ongeveer? Want ik moet na dat optreden weer zo snel mogelijk weg zijn. Ik moet nog naar de Bergeijkse Plezier Fabriek(?)! |
ik ga dus naar beef he
|
Citaat:
maar ja... blaa |
Citaat:
|
Citaat:
dus ik vint heeeeeeelemaal nie erg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43. |