charlieangel |
07-02-2007 13:28 |
wat is het nou?
Ok ik heb een situatie die ik echt heel irritant vind eigenlijk haha..
Het zit zo;
Een jongen uit een vriendengroep vond mij een tijdje heel erg leuk, het was totaal niet mijn type en heb dat toen ook tegen hem gezegd. R. die zei steeds als ik langs hem liep ofzo van: 'hee daar heb je het vriendinnetje van..' om mij te plagen ;) En toen had hij dus (R.) mij toegevoegd op msn, en toen zaten we echt elke dag wel op msn met elkaar te kletsen.. en dat kwam ook echt van beide kanten. En dat was echt altijd kei gezellig en mekaar een beetje pesten en hij zei altijd: 'hey babe' etcetera. Toen zei hij op een gegeven moment gewoon middein het gesprek; Ik ben dus echt wel vet verliefd op jou!' ik zei: 'echt?' zegt ie: 'Ja, dat zegt G. (vriend van hem) dus ik: 'Huh? Wat is het nou?' dus hij zei niks, en toen zei ik: 'naah, ik ben niet echt verliefd nog op je, vind je wel heel aardig, maar ik wordt niet zo snel verliefd' en toen zei die: 'waarom niet'? IK weet het niet, zei ik toen. En toen zei die: 'Oh, maar je hoeft niet bang te zijn dat ik nog ergere gevoelens voor je begin te krijgen ;)' en toen een paar dagen daarna had ie het over werk, en ik zei dat ik nog werk zocht.. en toen heeft hij bij zijn werk gevraagd of ze nog mensen zochten en uiteindelijk helemaal voor mij geregeld en ik wou het ook wel, en dus op sol. gesprek geweest etcetera, en uiteindelijk kwam er iets tussen waardoor ik het liever niet meer doe (ivm school) en toen zei die: 'nou hartenbreekster' en nu zegt ie steeds als ie mij ziet hartenbreekster bij het uitgaan enzo om me te pesten :P en noujaa.. nu spreekt ie MIJ niet meer aan op msn.. en ik hem eigenlijk ook niet en nu hebben we al iets van 3 weken niet meer gesproken, en bij uitgaan lijkt het net alsof ie mij ontwijkt ofzo.. terwijl G. een keer net had gedaan (vriend van hem) dat die smsjes van mij had ontvangen.. en toen had R. gezegd van: 'GA DERVOOR'! En noujaa.. ik snap het niet meer hoor, vindt ie mij nou uberhaubt nog een beetje leuk of ben k niks meer voor em?
|