![]() |
abonnent bellen EN sms-en
Heej :),
Het lijkt mij wel wat om een abonnement te nemen, maar het lijkt wel alsof je betaald voor alleen maar belminuten of sms-jes. Nu zou ik graag 1 keer in de maand willen betalen voor belminuten EN sms-jes, weet iemand of dat kan? en zo ja waar? *kus*, |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij T-Mobile heb je het flex abonnement waarbij je een tegoed inkoopt. Alles wat je doet gaat vervolgens uit dat tegoed, dus ook bellen en smsen.
Bij de meeste aanbieders is het inderdaad een x aantal minuten/smsjes. |
Citaat:
|
tmobile flex (Y)
|
dat líjkt inderdaad maar zo.. bij hi bijvoorbeeld is het 20 belminuten of 200 smsjes, maar je kunt dus ook 10 minuten bellen en 100 smsjes versturen
|
Bij vodafone gaat het ook allemaal uit één bundel.
|
Citaat:
Bij Hi heb je altijd twee keer zoveel smsjes als belminuten, dus: 75min/150sms 125min/250sms etc... je hebt ze trouwens niet bovenop elkaar, dus als je 2 smsjes stuurt, ben je 1 belminuut kwijt. Of is dat logisch? :) |
Citaat:
Je koopt voor bijv. € 22,50, 150 punten in. Zo noem ik ze dan ff voor het gemak. Bel je een minuut, dan gaat er een puntje af. Stuur je een SMS, gaat er ook een puntje af. Nu kun je voor € 2,- p/mnd extra het sms tarief halveren. Dus 2 sms-jes voor 1 punt. Ook voor € 10,- extra heb je onbeperkt SMS. Dus dan heb je gewoon 150 punten / minuten voor bellen, en onbeperkt sms. Maar dan ben je totaal per maand € 32,50 kwijt. Ik neem aan dat je een abo incl. nieuwe telefoon wilt? Want anders kan het abonnement met 150 punten in de vorm van SimOnly worden aangesloten, voor € 7,50. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |