Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   'k hou het nooit lang vol (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=154034)

lagu 09-07-2002 16:45

'k hou het nooit lang vol

men vriendje heeft graag dat ik hem pijp en ik wil dat met plezier voor hem doen, maar het probleem is dat ik na een tijdje moet stoppe omdat ik het gewoon niet meer volhoudt. ik krijg geen lucht meer (en ik adem toch wel door men neus) en me lippe doen dan zeer
weten jullie hoe ik het langer kan volhouden?

Kirk22 09-07-2002 16:47

Citaat:

lagu schreef:
men vriendje heeft graag dat ik hem pijp en ik wil dat met plezier voor hem doen, maar het probleem is dat ik na een tijdje moet stoppe omdat ik het gewoon niet meer volhoudt. ik krijg geen lucht meer (en ik adem toch wel door men neus) en me lippe doen dan zeer

probeer iets anders dan alleen zijn pik in je mond. Je kan er ook andere dingen, met je mond, mee doen.

Thutshui 09-07-2002 16:59

Citaat:

Kirk22 schreef:

probeer iets anders dan alleen zijn pik in je mond. Je kan er ook andere dingen, met je mond, mee doen.

zoenen/likken/bijten (zacht)

*Fallen_Tear* 09-07-2002 17:13

Geen dekens over je heen doen. Dat is misschien ( in het begin ) eng, omdat je denkt dat hij alles kan zien, maar hij heeft waarschijnlijk toch zijn ogen dicht ;). En anders vraag je of hij niet wilt kijken of blinddoek je hem gewoon :p

Dan krijg je iig meer frisse lucht

TMLWKY 14-07-2002 17:44

Ten eerste geen dekens (dan ist voor hem ook leuker om te zien :p)

Ten tweede, gewoon af en toe je mond even opendoen, eventjes op iets anders overschakelen, varieren :D:D:D

Grtz,
F

MissBi@tch 14-07-2002 18:55

ik heb dat ook weleens maar als je er wat afwisseling ingooid dan heb je daar minder last van..dus niet alleen dat ding in je mond en heen en weer bewegen mara ook een keer eraan likken en sabbelen en gewoon met je hand afwisselen! dan hou je t veel langer vol!

De Ideale Schoonzoon 14-07-2002 22:24

jah, probleem...

probeer een andere technic...

CurLyGuRLy 18-07-2002 18:29

Citaat:

lagu schreef:

Volgens mij doe je dan maar eending tijdens dat hele pijpgebeuren... emoet gewoon idd gana afwisselen.. *dat vinden de jongens ook lekkerder*

jnieuwelaar 18-07-2002 18:50

Ja heb ik tijdens het beffen ook wel eens. Maar dan neem ik even "pauze" en doe ik iets anders. Wat rustiger likken, kusjes geven. En dekens van je af helpt ook, vind je dit eng, dan moet je het licht uitdoen.

youriw 18-07-2002 18:52

even wat anders doen, even trekken en even zijn lul likken ofzo, maar even je mond laten ontspannen

ZHAzha 18-07-2002 19:04

Citaat:

lagu schreef:

heb ik ook welleens.. maar dan neem ik even pauze :) maar mijn vriend komt best snel.. dus dan heb ik zowiezo even pauze tussendoor.. als het "komen" weer gezakt is ga ik weer verder

*mystery* 18-07-2002 19:33

Citaat:

lagu schreef:

je moet je mond wat meer ontspannen houden. in het begin had ik hier ook erg last van. maar het blijkt dus dat dit kwam omdat ik mijn lippen heel erg strak om zijn pik spande. die moet je dus gewoon ontspannen. en af en toe kan je hem ook gewoon even aftrekken om even tot rust te komen.

jnieuwelaar 18-07-2002 19:34

Citaat:

*mystery* schreef:
je moet je mond wat meer ontspannen houden. in het begin had ik hier ook erg last van. maar het blijkt dus dat dit kwam omdat ik mijn lippen heel erg strak om zijn pik spande. die moet je dus gewoon ontspannen. en af en toe kan je hem ook gewoon even aftrekken om even tot rust te komen.
Of gewoon zuigen, dan hoef je je lippen niet om de lul heen te drukken, maar gaat dat door de onderdruk vanzelf.

youriw 18-07-2002 19:34

Citaat:

ZHAzha schreef:

heb ik ook welleens.. maar dan neem ik even pauze :) maar mijn vriend komt best snel.. dus dan heb ik zowiezo even pauze tussendoor.. als het "komen" weer gezakt is ga ik weer verder

of je bent gewoon erg goed, dat kan ook :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.