![]() |
opleiding..
Hallo mensen...
ik haal als het goed is dit jaar me havo diploma, ik weet nog niet precies wat ik wil gaan doen, maar ik zat aan de economische kant te kijken. ik heb dan wel het profiel n&g + economie, is dat dan wel voldoende economie? of ligt dat echt aan de opleiding? en ik had iets gehoord van people and bisnuss management (weet niet of ik het goed schrijf) maar weet iemand of dat moeilijk is en waar je vooral goed in moet zijn? en nog een vraagje moet je voor alle opleidingen goed in engels zijn, want ik hoor ook wel eens dat sommige lessen in het engels zijn enzo en aangezien ik niet bepaald goed in engels ben.. alvast bedankt;) groetjes looneylover |
Het is business. ;) En ik heb je topic titel iets duidelijker gemaakt, mocht je zelf toch een iets andere topic titel willen, dan hoor ik het wel. :)
|
Citaat:
nee is goed zo danke:P |
In ieder geval, kijk even op www.studiekeuze.nl
|
ik doe economie op wo en je moet zeker goed zijn in wiskunde en natuurlijk economie. M en O is ook erg handig(als er wat accountancy in de opleiding zit). Ik zou me als ik jou was niet druk maken over engels... dat gaat allemaal vanzelf... ik ben ook met een 5 voor engels geslaagd en krijg nu ook bijna alle sin t engels en ik heb er geen moeite mee.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |