![]() |
The A-Team (2008)
Dit lijkt me heel leuk, mits ze het zo'n beetje aanpakken als Starsky & Hutch en Charlies Angels, dus met een flinke dosis sarcasme.
Wie zien jullie in de rollen als Hannibal, Murdock, B.A. en Face? http://www.myfoto.com.au/Photo/amyli...pics/ateam.jpg Jim Carrey lijkt mij wel geschikt voor Murdock, en Mr. T kan best nog zijn eigen rol spelen ook al is hij nu een beetje ouder http://images.usatoday.com/life/_pho...07/14/mr-t.jpg |
|
Nah ik vind dat ze het maar niet moeten doen. Heiligschennis :P
|
Aan de ene kant wel, andere kant helemaal niet. the A-team is nu net zo vet. (word overigens weer uitgezonden op rtl 7.)
|
Citaat:
|
ik kijk die oude afleveringen op rtl 7 best vaak :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat Leslie Nielsen ook wel Hannibal kon spelen. Citaat:
kijk maar naar die terugkerende zinnetjes van Hannibal op de meest foute momenten :D (y) |
Crap, Face, Murdock en BA kunnen makkelijk door dezelfde personen worden gespeeld. Alleen voor Hannibal moet een goede plaatsvervanger worden gezocht. Iemand die net zo fantastisch die droge humor kan neerzetten. Christopher Walken misschien? :)
|
Citaat:
ik kwam dit btw tegen: :D http://www.boysstuff.co.uk/images/pr..._500_97774.jpg |
Neeeeeee, niet meer verkrachting van gaafheid :(
|
Citaat:
|
Volgens mij zit die film al een hele tijd in 'Development Hell', net als Knight Rider dat is/was en Red Dwarf was (die is wel echt van de baan, helaas). Voorlopig is-ie ook alleen maar genoteerd als aangekondigt. Van mij mogen ze hun gang gaan, maar de casting is geloof ik het grootste probleem (Knight Rider heeft hetzelfde probleem, maar dan voor de nieuwe auto/KITT). Grappig dat iedereen aan Leslie Nielsen zit te denken voor Hannibal, terwijl Leslie overmorgen al 81 wordt; een beetje aan de oude kant voor die rol denk ik. Als ze de film in dezelfde stijl als de serie gaan maken, wil ik hem best wel zien :)
|
Citaat:
|
Daarbij, als ze hem er in stoppen wordt het idd een film á la Charlie's Angels en Starsky&Hutch :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je wordt plots veel vaker doorverwezen naar de imdb-site, dus ik hoop dat het nu toch op gang komt. Citaat:
Steve Carrell als Murdock... Misschien wel een goed idee. Maar Owen Wilson met zn slaperige blik en boksersneus als de gladde glijer van het groepje? neh.... |
Owen heeft best een charamante blik. En met z'n blonde lokken is hij de perfect 'naar2007gepimpte' face. Bovendien is 'ie grappig, en goed met vrouwen.
|
Leslie Nielsen vind ik niks. Hij heeft er qua uiterlijk idd wel wat van weg maar die kan niks anders maken dan spoof (waar ie wel geniaal in is)
|
Citaat:
Anthony Hopkins wordt ook vaak genoemd, maar zijn imago past niet bij de rol van Hannibal (Smith, dat is...). Misschien Tommy Lee Jones? Of Mark Harmon (Gibbs van NCIS). Harmon zou dat nog wel eens klaar kunnen spelen. Eigenlijk moet hij de rol van Gibbs spelen, alleen dan iets vrolijker :) |
Citaat:
|
Citaat:
Tommy lee Jones is op zich ook wel een heel goed idee, die kan de flair van Hannibal wel goed doen denk ik. |
Citaat:
|
Jawel.
|
WTF ik dacht dat Mr. T al dood was :confused:
|
Scheelde niet veel. Hij heeft kanker overwonnen, maar sindsdien is hij wel wat meer buiten beeld gebleven.
Nielsen kan inderdaad ook serieuze(re) rollen aan, maar The A-Team is toch ook een flink deel actie, en ik denk gewoon dat hij te oud is om de rol van Hannibal te spelen. De naam van George Clooney wordt ook veel genoemd, maar die zie ik totaal niet zo'n personage spelen :) De Danny Ocean-routine past veel beter bij hem. Probleem is denk ik ook dat je acteurs moet gaan kiezen die de personages goed kunnen spelen, en acteurs die gewoon fysiek op de oorspronkelijke acteurs lijken. Het lijkt me lastig om daar een goede balans tussen te vinden. |
Citaat:
Citaat:
stukje interview met de Murdock acteur Schultz: Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Jim Carrey zou ik inderdaad wel een goede keus vinden. Aan de andere kant, Carrey staat vooral bekend om het trekken van rare smoelen en maken van rare geluiden, dat zou hij dan achterwege moeten laten. Murdock had gewoon een hele andere kijk op de wereld, om het zo maar te zeggen :D
Ving Rhames vind ik een betere keus dan Micheal Clarke Duncan. Duncan is een grote jongen, maar hij komt nooit zo intimiderend over (zelfs niet als hij een slechterik speelt). Ving Rhames is wat ouder, maar heeft duidelijk de aanwezigheid van BA. Mel Gibson is de laatste tijd niet meer zo met acteren bezig, en helemaal niet meer met actie, sinds hij het geloof heeft ontdekt. Maar als hij het doet, speelt hij eigenlijk gewoon zijn Martin Riggs-rol van de Lethal Weapon reeks. Dat past gewoon goed bij hem (in Maverick ook) :) Brad Pitt kan wel de charme van Face neerzetten, maar eigenlijk was Face in de serie niet de dapperste van het viertal. Pitt is waarschijnlijk niet zo geloofwaardig als 'watje'. Ik ben benieuwd wat ze met een vrouwelijke rol gaan doen. Weer een Amy Allen type? Cameo's van de drie heren wil ik wel graag zien, natuurlijk. Ik heb anderhalf jaar geleden hier in Nederland Dwight Schultz en Dirk Benedict ontmoet, en het waren echt hele vriendelijke mannen (vooral Benedict is oud geworden). Het is gewoon jammer dat ze tegenwoordig nog zo weinig in beeld zijn. |
waarom moeten ze toch altijd overal een remake van maken?
|
Ik ben er tegen, maar als ze hem dan met een hoop sarcasme zouden maken zou ik Terry Crews wel een goede vinden voor BA.
http://img122.imageshack.us/img122/6...ycrews1uk6.jpg http://img513.imageshack.us/img513/2...ycrews2zz7.jpg :D |
Terry Crews, echt super voor de rol van b.a dacht al eerder aan hem maar kon niet op ze naam komen in everybody hates chris iis die ook super :)
|
Citaat:
Maar laat je fascinatie voor deze B acteur niet je niet verblinden. Een goede 'Face' zal hij niet kunnen spelen. :) |
Citaat:
|
Owen Wilson is een van de meest hatelijke persoonlijkheden op aarde. Wat een ongelofelijk smerige kwal(N).
|
Nee, helaas.
|
Het is een hond.
|
Hij praat altijd zo half krakerig met zo'n rare mondbeweging, echt op je zenuwen werkend.
|
Ik vind het grappig. :(
|
Dan zie ik nog liever een CGI-film. The A-Team is heilig.
|
Owen Wilson zou ik niet in zo'n film willen zien. Ik heb niet echt iets met hem, het lijkt wel of al zijn rollen gewoon net niet bij hem passen (met de mogelijk uitzondering van Hansel in Zoolander).
Hulde voor Luke Wilson, though :) |
Citaat:
|
ik zou shannyn sossamon wel willen zien als de ruige chick die meehelpt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Amy en Tawnia waren voornamelijk irritant, en zeker niet ruig. :p
|
als je the a-team helpt ben je per definitie ruig.
|
er zijn wel een paar chicks geweest maar die zijn er toen allemaal uitgeschreven wegens backstage problemen.
Maar die waren er heel veel, en zijn ook de reden van het plotse einde |
ja toen die serie wat verder was kregen ze toch ook die gladde, half mexicaanse dude erbij, Frankie.
http://www.fiftiesweb.com/tv/a-team-ev.jpg |
Citaat:
coole ava btw |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |