Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   The A-Team (2008) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1540709)

Rooster 08-02-2007 09:01

The A-Team (2008)

Dit lijkt me heel leuk, mits ze het zo'n beetje aanpakken als Starsky & Hutch en Charlies Angels, dus met een flinke dosis sarcasme.

Wie zien jullie in de rollen als Hannibal, Murdock, B.A. en Face?
http://www.myfoto.com.au/Photo/amyli...pics/ateam.jpg
Jim Carrey lijkt mij wel geschikt voor Murdock,
en Mr. T kan best nog zijn eigen rol spelen ook al is hij nu een beetje ouder
http://images.usatoday.com/life/_pho...07/14/mr-t.jpg

Zyh 08-02-2007 09:46

http://adorocinema.cidadeinternet.co...-hopkins01.jpg
Hannibal

http://25frames.org/media/news/micha...rke_duncan.jpg
BA

http://www.brad-pitt.ru/images/b1.jpg
Face

http://www.northernstars.ca/actorsab...ey_jim_250.jpg
Murdock

Qimm 08-02-2007 09:53

Nah ik vind dat ze het maar niet moeten doen. Heiligschennis :P

Baal 08-02-2007 10:13

Aan de ene kant wel, andere kant helemaal niet. the A-team is nu net zo vet. (word overigens weer uitgezonden op rtl 7.)

Uice 08-02-2007 10:21

Citaat:

Rooster schreef op 08-02-2007 @ 10:01 :
Dit lijkt me heel leuk, mits ze het zo'n beetje aanpakken als Starsky & Hutch en Charlies Angels, dus met een flinke dosis sarcasme.
Nee, niet weer zo'n zelfbewuste remake. Dit moet gewoon net zo serieus gemaakt worden als de serie.

Escapism 08-02-2007 10:54

ik kijk die oude afleveringen op rtl 7 best vaak :o

Hppa_oud 08-02-2007 11:06

Citaat:

Juice schreef op 08-02-2007 @ 11:21 :
Dit moet gewoon net zo serieus gemaakt worden als de serie.
[...] :D

Stevill 08-02-2007 13:22

Citaat:

Qimm schreef op 08-02-2007 @ 10:53 :
Nah ik vind dat ze het maar niet moeten doen. Heiligschennis :P

Rooster 08-02-2007 14:08

Citaat:

Zyh schreef op 08-02-2007 @ 10:46 :
[afbeelding]
Hannibal

[afbeelding]
BA

[afbeelding]
Face

[afbeelding]
Murdock

Goede keuzes, maar Duncan moet dan wel nog even sporten :p
Ik dacht dat Leslie Nielsen ook wel Hannibal kon spelen.

Citaat:

Juice schreef op 08-02-2007 @ 11:21 :
Nee, niet weer zo'n zelfbewuste remake. Dit moet gewoon net zo serieus gemaakt worden als de serie.
De serie zelf was ook een halve komedie en ze namen zichzelf ook niet helemaal serieus soms en daarom was het zo leuk;
kijk maar naar die terugkerende zinnetjes van Hannibal op de meest foute momenten :D (y)

Floris_22 08-02-2007 14:55

Crap, Face, Murdock en BA kunnen makkelijk door dezelfde personen worden gespeeld. Alleen voor Hannibal moet een goede plaatsvervanger worden gezocht. Iemand die net zo fantastisch die droge humor kan neerzetten. Christopher Walken misschien? :)

Rooster 08-02-2007 15:19

Citaat:

Floris_22 schreef op 08-02-2007 @ 15:55 :
Crap, Face, Murdock en BA kunnen makkelijk door dezelfde personen worden gespeeld. Alleen voor Hannibal moet een goede plaatsvervanger worden gezocht. Iemand die net zo fantastisch die droge humor kan neerzetten. Christopher Walken misschien? :)
Christopher Walken is geniaal, maar die zie ik niet voor me als Hannibal.

ik kwam dit btw tegen: :D
http://www.boysstuff.co.uk/images/pr..._500_97774.jpg

Paranoide 08-02-2007 15:34

Neeeeeee, niet meer verkrachting van gaafheid :(

Uice 08-02-2007 15:49

Citaat:

hppa schreef op 08-02-2007 @ 12:06 :
[...] :D
Wat zit je te gnanzen, de serie werd met een redelijke serioziteit gemaakt. Dat het niet zo overkomt is wat nanders.

KIET 08-02-2007 23:11

Volgens mij zit die film al een hele tijd in 'Development Hell', net als Knight Rider dat is/was en Red Dwarf was (die is wel echt van de baan, helaas). Voorlopig is-ie ook alleen maar genoteerd als aangekondigt. Van mij mogen ze hun gang gaan, maar de casting is geloof ik het grootste probleem (Knight Rider heeft hetzelfde probleem, maar dan voor de nieuwe auto/KITT). Grappig dat iedereen aan Leslie Nielsen zit te denken voor Hannibal, terwijl Leslie overmorgen al 81 wordt; een beetje aan de oude kant voor die rol denk ik. Als ze de film in dezelfde stijl als de serie gaan maken, wil ik hem best wel zien :)

knappe jongen 09-02-2007 01:57

Citaat:

KIET-2 schreef op 09-02-2007 @ 00:11 :
Grappig dat iedereen aan Leslie Nielsen zit te denken voor Hannibal, terwijl Leslie overmorgen al 81 wordt
Volgens mij dacht maar 1 persoon aan leslie nelsen :confused:

Morridin 09-02-2007 07:02

Daarbij, als ze hem er in stoppen wordt het idd een film á la Charlie's Angels en Starsky&Hutch :P

DanielC 09-02-2007 08:52

Citaat:

knappe jongen schreef op 09-02-2007 @ 02:57 :
Ik dacht ook aan Leslie Nielsen, maar ik had dat nog niet gepost. Vandaar. Voorderest, Murdock lijkt me wel wat voor Steve Carrell, Face wordt Owen Wilson en voor BA nemen we gewoon, pfoe, die is lastig.

Rooster 09-02-2007 09:05

Citaat:

KIET-2 schreef op 09-02-2007 @ 00:11 :
Volgens mij zit die film al een hele tijd in 'Development Hell', net als Knight Rider dat is/was en Red Dwarf was (die is wel echt van de baan, helaas). Voorlopig is-ie ook alleen maar genoteerd als aangekondigt. Van mij mogen ze hun gang gaan, maar de casting is geloof ik het grootste probleem (Knight Rider heeft hetzelfde probleem, maar dan voor de nieuwe auto/KITT). Grappig dat iedereen aan Leslie Nielsen zit te denken voor Hannibal, terwijl Leslie overmorgen al 81 wordt; een beetje aan de oude kant voor die rol denk ik. Als ze de film in dezelfde stijl als de serie gaan maken, wil ik hem best wel zien :)
Ze moeten geen andere KITT nemen, ze moeten gewoon de film in het tijdbeeld van toen plaatsen, wat ze ook hadden moeten doen bij Miami Vice en wat ze wel hebben gedaan bij Starsky & Hutch.

Maar je wordt plots veel vaker doorverwezen naar de imdb-site, dus ik hoop dat het nu toch op gang komt.

Citaat:

DanielC schreef op 09-02-2007 @ 09:52 :
Ik dacht ook aan Leslie Nielsen, maar ik had dat nog niet gepost. Vandaar. Voorderest, Murdock lijkt me wel wat voor Steve Carrell, Face wordt Owen Wilson en voor BA nemen we gewoon, pfoe, die is lastig.
Op andere sites wordt Nielsen al vaak gesuggereerd, maar het is denk ik vooral zijn uiterlijk wat die suggestie verklaart.
Steve Carrell als Murdock... Misschien wel een goed idee.
Maar Owen Wilson met zn slaperige blik en boksersneus als de gladde glijer van het groepje? neh....

DanielC 09-02-2007 09:32

Owen heeft best een charamante blik. En met z'n blonde lokken is hij de perfect 'naar2007gepimpte' face. Bovendien is 'ie grappig, en goed met vrouwen.

Eye of Sauron 09-02-2007 09:54

Leslie Nielsen vind ik niks. Hij heeft er qua uiterlijk idd wel wat van weg maar die kan niks anders maken dan spoof (waar ie wel geniaal in is)

KIET 09-02-2007 09:55

Citaat:

knappe jongen schreef op 09-02-2007 @ 02:57 :
Hier wel ja, maar ik volg het gebeuren al een aantal jaren op de imdb-site, en zoals Rooster al zei wordt Leslie over het algemeen als eerste aangewezen (voornamelijk vanwege zijn uiterlijk, maar ook omdat hij natuurlijk heel droog kan zijn) :)
Anthony Hopkins wordt ook vaak genoemd, maar zijn imago past niet bij de rol van Hannibal (Smith, dat is...).

Misschien Tommy Lee Jones? Of Mark Harmon (Gibbs van NCIS). Harmon zou dat nog wel eens klaar kunnen spelen. Eigenlijk moet hij de rol van Gibbs spelen, alleen dan iets vrolijker :)

Uice 09-02-2007 10:26

Citaat:

Eye of Sauron schreef op 09-02-2007 @ 10:54 :
Leslie Nielsen vind ik niks. Hij heeft er qua uiterlijk idd wel wat van weg maar die kan niks anders maken dan spoof (waar ie wel geniaal in is)
Onzin. Nielsen heeft veel meer serieuze rollen dan komische rollen gespeeld. Hij is bekend geworden als drama-acteur.

Rooster 09-02-2007 10:33

Citaat:

KIET-2 schreef op 09-02-2007 @ 10:55 :
Hier wel ja, maar ik volg het gebeuren al een aantal jaren op de imdb-site, en zoals Rooster al zei wordt Leslie over het algemeen als eerste aangewezen (voornamelijk vanwege zijn uiterlijk, maar ook omdat hij natuurlijk heel droog kan zijn) :)
Anthony Hopkins wordt ook vaak genoemd, maar zijn imago past niet bij de rol van Hannibal (Smith, dat is...).

Misschien Tommy Lee Jones? Of Mark Harmon (Gibbs van NCIS). Harmon zou dat nog wel eens klaar kunnen spelen. Eigenlijk moet hij de rol van Gibbs spelen, alleen dan iets vrolijker :)

idd, wat al is gezegd, Nielsen kan ook heel serieuze rollen spelen.
Tommy lee Jones is op zich ook wel een heel goed idee, die kan de flair van Hannibal wel goed doen denk ik.

Floris_22 09-02-2007 11:22

Citaat:

DanielC schreef op 09-02-2007 @ 10:32 :
Owen heeft best een charamante blik. En met z'n blonde lokken is hij de perfect 'naar2007gepimpte' face. Bovendien is 'ie grappig, en goed met vrouwen.
Charmante blik? Grappig? Nee. :)

DanielC 09-02-2007 11:45

Jawel.

MightyDuck1 09-02-2007 12:20

WTF ik dacht dat Mr. T al dood was :confused:

KIET 09-02-2007 12:28

Scheelde niet veel. Hij heeft kanker overwonnen, maar sindsdien is hij wel wat meer buiten beeld gebleven.

Nielsen kan inderdaad ook serieuze(re) rollen aan, maar The A-Team is toch ook een flink deel actie, en ik denk gewoon dat hij te oud is om de rol van Hannibal te spelen. De naam van George Clooney wordt ook veel genoemd, maar die zie ik totaal niet zo'n personage spelen :) De Danny Ocean-routine past veel beter bij hem.

Probleem is denk ik ook dat je acteurs moet gaan kiezen die de personages goed kunnen spelen, en acteurs die gewoon fysiek op de oorspronkelijke acteurs lijken. Het lijkt me lastig om daar een goede balans tussen te vinden.

Rooster 09-02-2007 12:50

Citaat:

DanielC schreef op 09-02-2007 @ 10:32 :
Hij kijkt altijd zo slaperig en sloom, en blonde lokken, dan kan ik ook wel Face spelen.
Citaat:

KIET-2 schreef op 09-02-2007 @ 13:28 :
Probleem is denk ik ook dat je acteurs moet gaan kiezen die de personages goed kunnen spelen, en acteurs die gewoon fysiek op de oorspronkelijke acteurs lijken. Het lijkt me lastig om daar een goede balans tussen te vinden.
Wat dat betreft is Jim Carrey perfect voor Murdock.

stukje interview met de Murdock acteur Schultz:
Citaat:

Ook was er sprake van een bioscoopfilm met Mel Gibson en Jim Carrey als belangrijkste acteurs. Weet je daarover meer?
Dwight Schultz: Zoiets verwezenlijken is onmogelijk. Als je 4 of 5 acteurs neemt die allemaal grote sterren zijn, dan zouden de kosten te hoog worden. Ik hoorde een tijd geleden dat George Clooney interesse vertoont om zich te wagen aan een bioscoopversie. Ik zie hem Hannibal vertolken, met daarnaast 4 of 5 relatief onbekende acteurs. Op die manier is het haalbaar.
en van een andere site:
Citaat:

Mr. T (B.A Baracus in The A-Team televisieserie) zal te zien zijn in de gelijknamige film die er over het viertal aan zit te komen, maar helaas zal het blijven bij een cameo, zo maakte Stephen J. Cannell bekend. Cannell was als producer verbonden aan de populaire serie uit de jaren '80, en zal ook de film (mede) produceren.

Daarbij werd bekend dat Bruce Feirstein, die onder andere schreef voor Goldeneye, Tomorrow Never Dies en The World is Not Enough als schrijver aangetrokken. Het is de bedoeling dat de film een stuk serieuzer wordt dan de cartoon-achtige televisieserie.

Wie de hoofdrollen in de film zullen vertolken is nog niet duidelijk. Brendan Fraser, Mel Gibson, George Clooney en Jim Carrey behoren tot de namen die de afgelopen tijd uit het geruchtencircuit kwamen.
en weer een andere site:
Citaat:

Cast Rumors: Among those rumored in the past few years to possibly star are Mel Gibson (Hannibal), Ving Rhames (B.A.), and Jim Carrey (Murdock). These are most likely wishful thinking from a fan somewhere, as any movie that put, for example, Gibson and Carrey together would be prohibitively expensive.

KIET 09-02-2007 14:05

Jim Carrey zou ik inderdaad wel een goede keus vinden. Aan de andere kant, Carrey staat vooral bekend om het trekken van rare smoelen en maken van rare geluiden, dat zou hij dan achterwege moeten laten. Murdock had gewoon een hele andere kijk op de wereld, om het zo maar te zeggen :D

Ving Rhames vind ik een betere keus dan Micheal Clarke Duncan. Duncan is een grote jongen, maar hij komt nooit zo intimiderend over (zelfs niet als hij een slechterik speelt). Ving Rhames is wat ouder, maar heeft duidelijk de aanwezigheid van BA.

Mel Gibson is de laatste tijd niet meer zo met acteren bezig, en helemaal niet meer met actie, sinds hij het geloof heeft ontdekt. Maar als hij het doet, speelt hij eigenlijk gewoon zijn Martin Riggs-rol van de Lethal Weapon reeks. Dat past gewoon goed bij hem (in Maverick ook) :)

Brad Pitt kan wel de charme van Face neerzetten, maar eigenlijk was Face in de serie niet de dapperste van het viertal. Pitt is waarschijnlijk niet zo geloofwaardig als 'watje'.

Ik ben benieuwd wat ze met een vrouwelijke rol gaan doen. Weer een Amy Allen type?

Cameo's van de drie heren wil ik wel graag zien, natuurlijk. Ik heb anderhalf jaar geleden hier in Nederland Dwight Schultz en Dirk Benedict ontmoet, en het waren echt hele vriendelijke mannen (vooral Benedict is oud geworden). Het is gewoon jammer dat ze tegenwoordig nog zo weinig in beeld zijn.

rlyeh 09-02-2007 19:24

waarom moeten ze toch altijd overal een remake van maken?

MB 09-02-2007 20:05

Ik ben er tegen, maar als ze hem dan met een hoop sarcasme zouden maken zou ik Terry Crews wel een goede vinden voor BA.

http://img122.imageshack.us/img122/6...ycrews1uk6.jpg
http://img513.imageshack.us/img513/2...ycrews2zz7.jpg

:D

Dexter_M 09-02-2007 20:29

Terry Crews, echt super voor de rol van b.a dacht al eerder aan hem maar kon niet op ze naam komen in everybody hates chris iis die ook super :)

Floris_22 10-02-2007 00:52

Citaat:

DanielC schreef op 09-02-2007 @ 12:45 :
Jawel.
Goed jij je zin. :p
Maar laat je fascinatie voor deze B acteur niet je niet verblinden. Een goede 'Face' zal hij niet kunnen spelen. :)

DanielC 10-02-2007 11:17

Citaat:

Floris_22 schreef op 10-02-2007 @ 01:52 :
Goed jij je zin. :p
Maar laat je fascinatie voor deze B acteur niet je niet verblinden. Een goede 'Face' zal hij niet kunnen spelen. :)

Oké, oké. No love for Owen hier. :(

MetalliCat 10-02-2007 11:52

Owen Wilson is een van de meest hatelijke persoonlijkheden op aarde. Wat een ongelofelijk smerige kwal(N).

DanielC 10-02-2007 11:54

Nee, helaas.

MetalliCat 10-02-2007 11:57

Het is een hond.

MetalliCat 10-02-2007 11:58

Hij praat altijd zo half krakerig met zo'n rare mondbeweging, echt op je zenuwen werkend.

DanielC 10-02-2007 11:59

Ik vind het grappig. :(

Dinalfos 10-02-2007 12:07

Dan zie ik nog liever een CGI-film. The A-Team is heilig.

KIET 10-02-2007 21:38

Owen Wilson zou ik niet in zo'n film willen zien. Ik heb niet echt iets met hem, het lijkt wel of al zijn rollen gewoon net niet bij hem passen (met de mogelijk uitzondering van Hansel in Zoolander).

Hulde voor Luke Wilson, though :)

m3tr01dm1nd3d 11-02-2007 07:56

Citaat:

DanielC schreef op 09-02-2007 @ 09:52 :
Face wordt Owen Wilson
dan zie ik die film nog wel zitten ook (y)

Escapism 13-02-2007 11:04

ik zou shannyn sossamon wel willen zien als de ruige chick die meehelpt.

Qimm 13-02-2007 13:57

Citaat:

Escapism schreef op 13-02-2007 @ 11:04 :
ik zou shannyn sossamon wel willen zien als de ruige chick die meehelpt.
Er is geen ruige chick die meehelpt :confused:

Dexter_M 13-02-2007 14:00

Citaat:

Qimm schreef op 13-02-2007 @ 14:57 :
Er is geen ruige chick die meehelpt :confused:
Seizoen 1, maar was een journaliste :)

Hppa_oud 13-02-2007 15:06

Amy en Tawnia waren voornamelijk irritant, en zeker niet ruig. :p

Escapism 13-02-2007 15:13

als je the a-team helpt ben je per definitie ruig.

Rooster 14-02-2007 19:29

er zijn wel een paar chicks geweest maar die zijn er toen allemaal uitgeschreven wegens backstage problemen.
Maar die waren er heel veel, en zijn ook de reden van het plotse einde

Flushpuppie 16-02-2007 10:13

ja toen die serie wat verder was kregen ze toch ook die gladde, half mexicaanse dude erbij, Frankie.

http://www.fiftiesweb.com/tv/a-team-ev.jpg

Rooster 16-02-2007 13:51

Citaat:

Flushpuppie schreef op 16-02-2007 @ 11:13 :
ja toen die serie wat verder was kregen ze toch ook die gladde, half mexicaanse dude erbij, Frankie.

[afbeelding]

kan ik me niet eens meer herinneren :bloos:
coole ava btw

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.