![]() |
liefde op het eerste gezicht?
hoihoi beste mensen hier een klein verhaal:)
ik ben zelf niet iemand die gelooft in liefde op het eerste gezicht, maar wat wel raar is.ik zag een leuke meid en ze zag er heel leuk uit en ze had een soort aantrekkingskracht. en wat het rare nog is, ze komt soms zomaar uit het niets in mn gedachtes zomaar op. is dit nou wat men noemt liefde op het eerste gezicht? P.S zie haar soms wel bij de winkel waar ze werkt:P |
Nou toen ik mijn huidige vriendin voor het eerst zag wist ik eigelijk niet wat me overkwam, een heeeel gek gevoel wat eigelijk niet te beschrijven is. Ik weet wel dat vanaf het moment dat ik haar zag ik er geen seconde uit me hoofd kreeg, ben blij dat ik de stap heb genomen om haar mee uit te vragen want het gevoel was wederzijds ;)
|
Liefde? Nee. Lust? Ja!
|
Liefde niet, aantrekkingskracht wel.
En als je wat met het tweede doet en het werkt kan het eerste eruit voortvloeien. |
Citaat:
|
Ligt aan je definitie hè.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is waar,, verliefdheid overvalt je maar in de liefde moet je groeien!!! dat komt vanzelf zolang het goed gaat...
|
Citaat:
tuurlijk liefde op het eerste gezicht, aan trekkingskracht :P bijna het zelfde :) |
Ik heb twee of drie keer gehad dat ik een meisje zag (de eerste blik die ik op haar wierp) waarbij ik gelijk hevige kriebels in mijn buik kreeg en m'n hoofd begon te gloeien. :bloos:
Het enige wat ik op die momenten dacht was; zal ik nog een keer kijken? Nog een keer? Nog een keer? en bij elke blik weer kriebels. De laatste waarbij me dat is overkomen is danook gelukkig nu mijn vriendin, en zelfs nu heb ik het af en toe als ik haar plotseling weer zie :) |
Citaat:
Liefde op het eerste gezicht klinkt ook beter dan verliefdheid op het eerste gezicht, of aantrekkingskracht op het eerste gezicht. Zoals Mephostophilis al zei; het ligt aan hoe je het definieert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb dat gevoel alleen gehad bij mijn ex..
ik zag haar tijdens stappen en ze zat meteen in mijn hoofd |
Ik had dat met een jongen waar ik nu mee date :). De eerste keer dat ik hem zag was het echt van *boem*, brok in mijn keel, knoop in mijn maag, etc. Hiervoor heb ik dat nog nooit zo erg gehad. Wel dat ik bij mensen dacht van: goh leuk. Maar niet op die manier.. :rolleyes: En nu eigenlijk ook elke keer dat ik hem zie, heb ik dat gevoel een beetje :D alleen is het wat minder onverwacht haha :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25. |