![]() |
Je haar bleken of toch liever verven?
wat is nou beter (of minder slecht) voor je haar?
(dr moeten een paar lichtblonde plukjes in me haar komen, tis nu...gewoon blond) |
bleken :eek: ? ik weet ni, m'n nicht heeft der haar een keer gebleekt met javel en dat zag er niet bepaald gezond uit enzo... persoonlijk zou ik voor verven kiezen maar wie ben ik ;)
|
verven is volgens mij beter, mar ik weet niet of je dan ook een goed effect krijgt. Het beste werkt: eerst bleken dan verven, maar dat is dus nog slechter voor je haar.
|
blondeerspray..?
erg makkelijk en niet zo duur :p |
Citaat:
das ook een heel aardig idee, weet je toevallig ook welke blondeerspray (welk merk enz) nog wel een beetje goed (of iig niet heel slecht) is voor je haar? |
ik wou mun haar eerst een kleur verfen en had ut daarvoor gebleekt. Maar dat is absoluut niej goed voor je haar, mijne werd heel erg droog en ik had er het gevoel van dat ut er elk moment af kon breken. Nu heb ik ut eerst geblondeert en dat was een stuk minder erg, minder droog.
kheb voor ut blonderen Guhl, Coupe soleil (golden rain) gebruikt. Blackdolfin |
Citaat:
nou jah zo heel slecht zijn die blondersprayen niet, en het hema merk :p werkte bij mij net zo goed als een duur merk, dat dure merk was 7 euro ofzow en het hema merk was 1,50 ofzoiets. Het is wel zo bij een blondeerspray moet je niet lichtblond haar verwachten, het is zo dat het je haar 1 a 2 tintjes lichter maakt ( dit effect heeft de zon meestal ook op je haar) Hoe vaker je sprayt hoe lichter het wordt, maar veel moet je er niet van verwachten, maar het is wel makkelijk en goedkoop en niet super slecht voor je haar, je haar ziet er daarna in ieder geval nog net zo gezond uit |
Het heeft toch weinig zin om donker haar lichter te kleuren? Zal je sowieso eerst moeten bleken en dan verven, pakt het véél beter!
|
Citaat:
Spray blonde * rode verpakking*.. Heeft mn haar niet aangetast ofzo, en k heb hem al vrij lang duss.. :) Succes ;) |
kat?
wanneer krijg ik nou een foto van je zebrahoofd??? En als dat wat Blakcdolfin zegt echt zo is, moet jij je haar maa niet bleken dan hou je geen haar over :) (neej, sorry, das natuurlijk :'() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |