![]() |
Crowdsurfen, stagediven e.d.
Pleur hier je koelste ervaringen in die trand bij concerten neer :)
|
Dat ik een Pilsje dronk onder een nummer van The Offspring.
|
Stagediven is ok.
Crowdsurfen moeten ze afschaffen ik werd er scheitziek van op Graspop, om de 5 min zonder dat je ut door heb valt er iemand op je hoofd of je krijgt voeten in je smoel, das heel irri vind ik dan:D |
De pit beginne, hmzzzzz, verder geen vette ervaringen.
Tja, de American-pit bij curfew! |
Citaat:
moet je steeds opletten of der iemand boven je hoofd zweeft, niej echt geweldig neej. |
In het voorprogramma van Incubus, met Hoobastank, was echt iedereen aan't crowdsurfen, was niet normaal. Er werd meer gecrowdsurfed dan naar het concert gekeken...en opeens tilde een gozer (die ik niet kende) me op, en duwde me op de ogestoken armen van zn vrienden. En ik maar schreeuwen "NEE, LAAT ME!!!! ZET ME OP DE GROND!"
:( was blij toen ik terug op de grond was (heb namelijk lat van hoogtevrees) Vooral omdat ik, vlak voordat die jongen me optilde, een crowdsurfer plat op de grond zag vallen |
Citaat:
|
op graspop was het ergirritant, een paar keer lompe voete op men hoofd gehad
|
crowdsurfers de pit in trekken is nog steeds wel een ultieme ervaring :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat soort maatregelen zijn gewoon niet realiseerbaar. |
Crowdsurfen is agterlijk! Met een btje pech verneuk je dr een halve pit mee :mad: :mad:
|
hersenschudding bij dreadlock pussy, jaar of 2 geleden.. :mad: green lizard meelooptrutten (dp was voorprogramma) gingen juist uit de weg terwijl ik aant crowden was
|
Citaat:
|
Citaat:
hetzelfde oog? |
ik ben een keer bijna bovenop zo'n heel groot mengpaneel achterin de zaal gevallen :( gelukkig was t niet raak, anders was het met mijn rekeningafschriften van de bank nu niet zow goed geweest ;) :p
|
Citaat:
Crowdsurfen en stagediven heb ik nog nooit gedaan. Niet echt interesse in ook. Sta liever in de pit :> |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |