Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Crowdsurfen, stagediven e.d. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=154085)

Dy|_uCK 09-07-2002 17:58

Crowdsurfen, stagediven e.d.

Pleur hier je koelste ervaringen in die trand bij concerten neer :)

Rhinus 09-07-2002 17:59

Dat ik een Pilsje dronk onder een nummer van The Offspring.

dr martens 09-07-2002 18:10

Stagediven is ok.
Crowdsurfen moeten ze afschaffen ik werd er scheitziek van op Graspop, om de 5 min zonder dat je ut door heb valt er iemand op je hoofd of je krijgt voeten in je smoel, das heel irri vind ik dan:D

Pigeon 09-07-2002 18:21

De pit beginne, hmzzzzz, verder geen vette ervaringen.
Tja, de American-pit bij curfew!

freakjuh 09-07-2002 18:27

Citaat:

dr martens schreef:
Stagediven is ok.
Crowdsurfen moeten ze afschaffen ik werd er scheitziek van op Graspop, om de 5 min zonder dat je ut door heb valt er iemand op je hoofd of je krijgt voeten in je smoel, das heel irri vind ik dan:D

mee eens, kijk als mensen nou heel ff gaan stagediven en dan gelijk weer gaan staan, okeej..maar als je gewoon lekker staat te springen en duwen enzow, in t midden van de zaal ofzow, en je krijgt steeds een kist enzow op je hoofd, das echt niej relaxt....
moet je steeds opletten of der iemand boven je hoofd zweeft, niej echt geweldig neej.

fruitmand 09-07-2002 18:31

In het voorprogramma van Incubus, met Hoobastank, was echt iedereen aan't crowdsurfen, was niet normaal. Er werd meer gecrowdsurfed dan naar het concert gekeken...en opeens tilde een gozer (die ik niet kende) me op, en duwde me op de ogestoken armen van zn vrienden. En ik maar schreeuwen "NEE, LAAT ME!!!! ZET ME OP DE GROND!"
:(
was blij toen ik terug op de grond was
(heb namelijk lat van hoogtevrees)
Vooral omdat ik, vlak voordat die jongen me optilde, een crowdsurfer plat op de grond zag vallen

morwen 09-07-2002 18:38

Citaat:

freakjuh schreef:

mee eens, kijk als mensen nou heel ff gaan stagediven en dan gelijk weer gaan staan, okeej..maar als je gewoon lekker staat te springen en duwen enzow, in t midden van de zaal ofzow, en je krijgt steeds een kist enzow op je hoofd, das echt niej relaxt....
moet je steeds opletten of der iemand boven je hoofd zweeft, niej echt geweldig neej.

ghehehe...ik vind dat ze inplaats van een crowdsurf VERBOD op festivals enzo als regel moeten stellen dat je alleen in naar achteren toe mag crowdsurfen...dan zie je de crowdsurfers aankomen..

p33r 09-07-2002 18:51

op graspop was het ergirritant, een paar keer lompe voete op men hoofd gehad

jnieuwelaar 09-07-2002 18:54

crowdsurfers de pit in trekken is nog steeds wel een ultieme ervaring :D

'I'he Prophet 09-07-2002 18:57

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
crowdsurfers de pit in trekken is nog steeds wel een ultieme ervaring :D
Ja, maar ze dan niet té erg straffen hè? :D

Glass Ghost 09-07-2002 19:21

Citaat:

birthmark schreef:
botsen met crowdsurfen tegen iemand die je al 5 jaar nie hebt gezien tijdens lowlands 2000
[zinnige reply] :cool: [/zinnige reply]

Eightball GOD 09-07-2002 19:45

Citaat:

DaRk pRiNcEsS schreef:
ghehehe...ik vind dat ze inplaats van een crowdsurf VERBOD op festivals enzo als regel moeten stellen dat je alleen in naar achteren toe mag crowdsurfen...dan zie je de crowdsurfers aankomen..
Dan gaat er überhaupt bijna niemand meer crowdsurfen natuurlijk..
Maar dat soort maatregelen zijn gewoon niet realiseerbaar.

Passenger 09-07-2002 21:25

Crowdsurfen is agterlijk! Met een btje pech verneuk je dr een halve pit mee :mad: :mad:

]{ing 09-07-2002 21:27

hersenschudding bij dreadlock pussy, jaar of 2 geleden.. :mad: green lizard meelooptrutten (dp was voorprogramma) gingen juist uit de weg terwijl ik aant crowden was

]{ing 09-07-2002 21:28

Citaat:

Tu-Tone schreef:
Crowdsurfen is agterlijk! Met een btje pech verneuk je dr een halve pit mee :mad: :mad:
true, maar crowdsurfen moet je wel een keer meemaken

Infaustus 09-07-2002 21:32

Citaat:

a new noise schreef:
2 x in mijn oog geslagen bij H2O

hetzelfde oog?

Lateralus 09-07-2002 21:33

ik ben een keer bijna bovenop zo'n heel groot mengpaneel achterin de zaal gevallen :( gelukkig was t niet raak, anders was het met mijn rekeningafschriften van de bank nu niet zow goed geweest ;) :p

Quintiano 09-07-2002 22:23

Citaat:

Infaustus schreef:

hetzelfde oog?

*LMAO*

Crowdsurfen en stagediven heb ik nog nooit gedaan. Niet echt interesse in ook. Sta liever in de pit :>

jnieuwelaar 09-07-2002 22:25

Citaat:

]{ing schreef:
true, maar crowdsurfen moet je wel een keer meemaken
zeker weten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36.