![]() |
The Who naar Ahoy
The Who naar Ahoy
Uitgegeven: 8 februari 2007 13:39 Laatst gewijzigd: 8 februari 2007 13:46 LONDEN - The Who komt naar Nederland. Bandleden Pete Townshend en Roger Daltrey lieten donderdag in Londen weten dat ze tijdens hun Europese tournee op 5 juni Nederland aandoen. De voorverkoop voor het concert in Ahoy Rotterdam begint op 17 februari. Het is voor het eerst in tien jaar dat The Who weer een optreden geeft in Nederland. In de jaren zestig en zeventig scoorde het kwartet uit Londen diverse toptienhits als My Generation, Substitute en Baba O'Riley. Afgelopen jaar verscheen hun laatste album Endless Wire. yeahyeahyeah(Y) jammer dat de bassist dood is, maar ik ga toch(Y) |
nou, hoera
|
zeg dan niks(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Present met mijn pa als de kaarten geen €100,- gaan kosten.
|
In Antwerpen kosten de duurste kaarten 75 euro, en daarna 45 en 55 euro. Wordt wel een spectaculaire rockshow, want The Who is momenteel in TOP vorm! :cool:
|
omg ik wil ook als het niet kkduur wordt :cool:
|
Citaat:
|
De wie?
|
Oud kan ook nog wel gaaf zijn.
Behalve als je het zelf bent uiteraard. |
oud zijn kan zeker nog wel gaaf zijn maar als je zegt dat ze dan nu juist in top vorm zijn spoor je niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
voor de rest krijg ik bij dit soort concertaankondigingen altijd zo'n heren van amstel live gevoel. |
oh en voor de slechte grap:
pete hoopt met deze tour zeker een jong publiek aan te spreken? |
het is jammer dat de originele bezetting er niet meer is. Het is in zekere zin jammer dat The Who nog maar uit twee originele bandleden bestaat die aardig op leeftijd beginnen te raken waardoor er niet meer zoveel energie vanaf straalt als vroeger, maar op Werchter vorig jaar waren ze erg goed en als je je ogen dicht deed was het net de oude Who; niets mis mee dus.
|
wie komt naar nederland?
|
Citaat:
|
leuk the who, maar wat ik er post john en keith van heb gezien konden ze beter de band gewoon opheffen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar lees jij dat ik niks aan the who vind?
|
ik haat moya. (hoop dat ie sterft op zn verjaardag)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar clouseu elke week het dak eraf speelt! |
ja, en jij rondjes omheen blijft rijden als je naar het centrum moet ;)
|
haha ik ook !
|
ja, maar jij komt nog uit die richting, derek moet eerst het centrum voorbij :)
Goed, the who. |
The Wie?
|
dat is al de derde keer :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ontopic
|
Citaat:
|
Citaat:
Is even lame als the doors zonder jim morrisson. |
+ 'the who is in topvorm' suggereert dat ze nu even goed zijn als in de 60ies en dat is natuurlijk bullshit.
|
Citaat:
Maar je kunt ze maar beter gaan zien voordat ze er allemaal bij neervallen, dunkt me. |
of nog beter: gewoon een plaat van ze opzetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omdat ze geen nieuwe dingen meer uitbrengen, toch ?
|
Citaat:
|
Op zich lijkt vijftig jaar ervaring me geen slechte zaak. Oeh, ze zijn vet oud, nou en, ze kunnen prima spelen.
|
ze zullen idd nog precies diezelfde energie hebben die hun optredens van toen zo kenmerkten.
|
Hoe zou het album Tommy (1969) van The Who anno 2007 live klinken? ;)
http://ec1.images-amazon.com/images/...d6fef010.L.jpg |
Citaat:
|
the wie?
|
Citaat:
daar heb je zin in. en het klopt dat ze nog steeds muziek maken maar dat is om te janken. of je moet het lef hebben om te willen beweren dat 'real good looking boy' en 'old red wine' prachtige stukjes muziek zijn. :) :) :) . |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |