![]() |
Hulp nodig met iPod
nou het zit dus zo, ik heb mijn ipod nano 1gb al een tijd en nu heb ik em er dus uitgetrokken toen er nog ''Do not disconnect'' op stond maar dat staat er altijd dus ik dacht dat het vast geen kwaad kon.
wel dus, mijn iPod blijft zichzelf aan het uitschakelen en dan start hij weer opnieuw op, ik heb hem al gereset met ''menu''+''sellect'' maar dan kom ik op het disk mode scherm dat aangeeft '' now ready to disconnect terwijl ik mijn pod er al uit heb''. daar schiet ik dus niets mee op en als ik dan weer terug ga dan krijg ik dat ene scherm weer, kortom ik kan er niets mee... Help mij. want ik ben echt ten einderaad jojo. |
wat een kutforum is dit trouwens.. probleem al opgelost
1 woord KUTFORUM |
hoi :)
|
je moeder is ook kut, en daar komt die ipod ook uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mag ik weten waarom j edit een slecht forum vindt? omdat je niet binnen 16 minuten antwoord kreeg? Sorry om het te zeggen, maar jij bent niet belangrijk genoeg om te verwachten dat je binnen een dag antwoord hebt.
Maar wat snap je niet aan de drie woorden: Do not disconnect. Dat betekent dat je je ipod niet los moet koppelen, ik weet dat het misschien overkomt als hogere wiskunde, maar het is best simpel als je logisch kan nadenken. |
raadsel voor jojo
wat is lang en zit in het midden van je hand |
kut forum is toch 2 woorden :confused: :|
|
hij kan geeneens spellen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |