![]() |
Grey's Anatomy #6
Ik kan het volgende week niet zien denk ik :(
|
opnemen?
|
ja, dat doe ik ook wel :)
maar dan kan ik nog pas donderdag of vrijdag kijken denk ik. En dat is vervelend als ik mensen op mn werk erover hoor praten, en dit topic steeds zie groeien, en ik gewoon nieuwsgierig ben hoe het verder gaat :P |
OMG 3.15 het einde!!
OMG waarom moet het dan altijd afgelopen zijn.. Waarom moeten ze uberhaupt een gebeurtenis in 2 afleveringen stoppen nu moet ik een week wachten.. goede ep 3.15 (Y) |
http://net5.sbs.nl/modules.php?name=...gramma&pid=925
Clip van snowpatrol-chasing cars (heel mooi:)) |
Citaat:
Spoiler
|
rot voor je
|
Mn vader vroeg me hoe een band heet die vaak in de soundtrack van GA zit. Hij zei dat het een Canadese band is... geloof dat ie zo'n infoclip op TMF ofzo... :D
Iemand een idee? |
Oja het was een beetje Cpldplay-achtig volgens hem
|
The Fray? Of Snow Patrol?
Dat zijn de enigen waar ik aan denk als ik aan Coldplay-achtig denk. Iedereen kent Sydney vast nog wel: Die irritante, altijd vrolijke resident die nooit uitgeluld wordt door wie dan ook simpelweg omdat ze dan nog steeds zo irritant vrolijk BLIJFT reageren :rolleyes: Aan diegenen die Callie maar nix vinden in de serie: ik heb zo'n klein flauw vermoeden dat jullie haar steeds leuker zullen gaan vinden:D
Spoiler
|
ik heb zo echt geen idee wie sydney is :confused:
|
Was Sydney niet die vrouw die Bailey verving toen ze met zwangerschapsverlof ging? Die was echt walgelijk vrolijk.
|
Citaat:
|
ow ja, die ken ik nog wel!
Maar die is er na die tijd toch helemaal niet meer in voor gekomen? |
Oja morgen weer GA :)
|
Citaat:
|
Heb ik nou een spoiler weggegeven? :bloos:
Anders moet 1 van de FB'ers het maar even aanpassen |
op http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/index staat ook een music guide per aflevering :)
en woei, vanavond weer |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Oops, ik las per ongeluk een spoiler :o Gelukkig gaf het niet al te veel weg.
LOL @ vrouw in bed van McSteamy :D Op de een of andere manier vind ik McSteamy wel menselijk, maar af en toe enorm irritant en arrogant (n) En Christina die het allemaal toch stiekem voor zichzelf doet. |
:( gemist. heb alleen het laatste deel gezien na de reclame. Geloof dat Christina nu wel de lul is of niet?
was dat nou de zus van McDreamy? |
Citaat:
|
ik zie nooit echt liefde tussen christina en burke. Het is altijd afstandelijk en koeltjes...
|
Citaat:
Ik vind McSteamy een vreselijke vent. Beetje zijn macht misbruiken om dingen gedaan te krijgen. Alex naar een of andere instelling laten bellen in ruil voor een carriere in plastische chirurgie (n) Ik vond het wel mooi dat Alex stiekem toch zo betrokken is bij gynealogie en alles wat Addison doet :) Die zus van McDreamy vond ik eerst helemaal niet leuk, later viel ze wel mee. Ben benieuwd wanneer dat gedoe van Burke en Christina uitkomt. Hij kan toch moeilijk zn leven lang alleen Christina laten helpen bij operaties? Zal toch wel snel gaan opvallen. |
wat kwam die zus doen dan?
|
Die kwam gewoon op bezoek om old times' sake, en tegelijkertijd hoopte ze Derek & Addison weer terug bij elkaar te kunnen laten komen. Maar ze wist het hele verhaal nog niet van Addison & Mark totdat Derek haar vertelde hoe de vork létterlijk in de steel zat en waarom ze dus niet meer terug bij elkaar zouden komen.
Toen dimde ze wel in met haar enthousiasme :p |
Ze leek enorm veel op Phoebe uit Charmed, maar volgens mij was dat 'r niet.
|
Het is Natasha uit Bridget Jones's Diary die bijna met Mark trouwde (Something else in law as well...)
En Alex <3 misschien wordt ie wel gynacoloog :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
http://upload.bus3.nl/ext/pix/Alyssa Milano.JPG http://upload.bus3.nl/ext/pix/Embeth.gif Maar ze heeft er idd wel wat van weg. |
Ik kan aflevering 14 en 15 niet vinden. :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen was ze ook blond, en had langer haar. Ik wíst dat ik haar ergens van kende :p |
Awww jullie hebben gelijk :eek: miss Honey :eek: en Natasha :eek:
/exit smileys :P |
Ik heb het maandag gemist, kan iemand mij PMen waar ik 'm kan downloaden? (graag ook met titel van de aflevering:o)
Alvast bedankt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Net aflevering 15 gezien en:
Spoiler
|
Citaat:
|
OMG SERIOUSLY!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: :eek: :eek: :eek:
MEGA spoiler!!! NIET LEZEN ALS JE GEEN GROTE (zeg maar gerust mega grote) SPOILERS / DETAILS WILT WETEN
Spoiler
|
Heb de spoiler gelezen. Ik kon mezelf niet tegenhouden.
Ik ga het niet geloven :cool: |
Ik heb de spoiler gelezen en ik vind dat ie niet waar is.
Edit: ik dacht btw dat 3.16 nog niet uit was? |
Vind wat je wilt, ik heb 'm net gezien en ik weet wat waar is
|
Citaat:
|
Ik ben ook niet op mn tenen getrapt? :confused: Gaf gewoon antwoord zoals jij eerder ook deed
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |