![]() |
Red Hot Chili Peppers 24 Juni in Nijmegen
Goffertpark, 47,50 Euro, Voorverkoop start 17 februari.
Nog meer mensen die gaan? :bloos: http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=1107 |
nothx
|
50 euro.
|
denk het wel !! :)
|
(y) Ik ga ook.
|
laten we samen gaan :S
natuurlijk ga je, je hebt het topic geopend |
Idd. :P
|
Voetballen in het park gok ik dan.
|
de hele rapzing stijl van kiedis begint me echt zo ongelovelijk de strot uit te hangen. jezus, wat is dat irritant op die laatste cd.
|
Citaat:
Maar toch wil ik ze zien. :bloos: :cool: |
Citaat:
|
Nah, ik heb ze gezien vorig jaar en ik vond het slecht.
Ik ga nu zelfs niet vanuit mn tuin luisteren :o |
ga 4 dagen later al naar pearl jam ( gaat voor), twijfel nog..
|
picknick/barbeque in het park misschien.
|
Hmm ik wil het op zich wel zien want Flea, maar ik heb momenteel geen geld dus t zit er niet echt in.
|
50 euro lol.
|
ik ben ehm 4 jaar geleden gegaan en vind het wel prima zo. vraag me af of het een toevoeging zou zijn om nog n keer te gaan?
|
Ah, 50 euro maar (N)
|
50 euro hahaha.
|
whaha kom op, mojo
|
Citaat:
|
Ik zou best graag heen willen, maar 50 euro + een tank benzine... :|
|
Het is een 'minifestival', welke bands er nog meer komen weet ik ook niet, maar aangezien ik 4 jaar geleden véél te laat was voor kaartjes kopen, ga ik dit jaar wel. 5 uurtjes werken en ik heb het geld al bij elkaar :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
prostitutie, get into it
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ik wil ook :D
|
Citaat:
Kuthuppeltje? :') Ik werk op de markt. Groente en fruit verkopen. |
Citaat:
|
Citaat:
Grapjas. |
ik was gegaan als het 3 tientjes goedkoper was
|
grappig dat mensen zo geschokt reageren op het bedrag. Dat het zo duur is weet je al bij het horen van de naam van de band.
|
Citaat:
|
gotta reprazent weetstju
|
Citaat:
|
nee ik ga niet het is lame.
rhcp niet hoor maar 538 is lame. ze geven namelijk gratis kaarten weg en als je zo'n kaartje hebt mag je in het 538 vak. Dat is een vak recht voor het podium. dus als je 50€ (bizar) betaalt voor rhcp mag je niet eens vooraan staan. lame |
Haha, pwned.
|
masterofpuppets I love your avatar
MORNING GLORY |
Beetje gaar dat als je tickets vroeg wil hebben dat je dan weer een membership moet kopen bij redhotchilipeppers.com waar je amper iets aan hebt en wel 30/40 dollar voor neertelt.
Heerlijk wel! :s |
Hee ik ben nieuw hier, kwam hier via google,
Ik heb meteen even een vraagje, Wie weet de verkooppunten buiten internet voor kaarten voor het concert van rhcp? is daar ergens een site van? bvd, |
gewoon grotere postkantoren.
|
Oke dus Harderwijk bijv,
Enig idee of het daar druk zou worden? enige tijd aan te raden om dr te gaan staan? |
Voor dag en dauw.
|
Voetbalmeet in het park dan maar.
|
Bal dan meteen richting podium schieten met effect.
|
Kaartjes zijn binnen!
|
Tuurlijk ga ik! iemand al iets opgevangen wie er in het voorprogramma staan? gerucht; Manu Chao.. en verders? er staan dacht ik 5 bands in het voorprogramma, daarom begint t al om 17;00 uur..wordt echt super! :)
|
oke voor 5 bands is het t wel waard om 50 euro te betalen....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |