![]() |
14 februari valentijns-alcoholisme meet
Voor alle mensen die zichzelf klem willen zuipen en de mensheid willen vervloeken
Aanmeldingen hier graag meet kan hier op zich wel, neem aan dat dronken L&Rers minder destructief zijn dan een horde dronken onzinners |
je bent wel lekker bezig he, met het organiseren van die meetings :)
|
Citaat:
|
ik pas voor het vervloeken van de wereld en het absolute klemzuipen, maar ben misschien wel van de partij
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh ja... ik kom niet btw. Denk dat ik maar lekker klef ga doen :evil: (volgens mij moet m'n vriend werken, maar goed... ik hou niet van zuipen en de wereld vervloeken gaat me ook wat ver) |
lol :D
|
Citaat:
|
Kon ik er maar bij zijn!
|
Ik ben vrij, maar de dag erop vroeg beginnen en denk toch dat ik als ik tijd over heb, ik die samen met mn vriendin ga besteden :p
|
Ik kan in principe op woensdag wel, maar op donderdag om half negen werken maakt het allemaal wat minder aanlokkelijk :| Dat leidt namelijk weer tot om tien uur naar huis en dat zorgt er voor dat ik niet genoeg zatte forummers kan uitlachen. Ik bedoel, zien.
|
Nou als het ergens smiddags bezatten is en lekker avond eten (Mc, pizza, als het maar junk food is), kom ik wel langs...
's Avonds heb ik andere plannen :evil: |
Citaat:
|
Sharif de meetmaster! :D (y)
|
*inschrijf*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nero maakte zijn paard consul |
Citaat:
Edit: in snelheid gepakt, auw. :( |
misschien kom ik ook wel, heb enorme aandrang om caligula te knuffelen :(
|
Junkfood en veel chocoladeijs. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De volgende meet waarbij ik in het buitenland zit, goed getimed :o(y). Ik vertrek woensdag naar Duitsland en ben pas vrijdag weer terug, dus dat gaat niet lukken. Helaas, want ben best benieuwd naar sommige mensen en drinken kan ik ook wel!
|
Citaat:
|
Citaat:
en voor de rest..strak plan! |
Citaat:
|
Kan het niet op vrijdag, een verlate valentijnsbezatmeet? :o
|
graag, alleen ivm stage zou het slecht gaan.. en het zal wel ergens zijn waar ik 3 uur voor in de trein moet zitten
en ik heb nog nooit ge-meet ;) maar klemzuipen is een goed idee :) |
ik ga echt proberen te komen.. ben nog nooit naar een meeting geweest en elk excuus voor een feestje grijp ik aan!
|
Woensdag kan ik niet. Geen enkele dag kan ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
Met cynisme kun je niet vroeg genoeg beginnen. ;) |
tot je op je 21ste verbitterd bent. :rolleyes:
ik denk niet dat ik ga komen tho'. |
Ik zou graag willen maar mn beste vriend treed op met een paar leuke bandjes in a'dam.
|
Klem zuipen kan altijd nog.
|
Citaat:
|
Hoi, ik moet naar school. (:
|
Ik kom niet :)
|
Citaat:
en voor 14 februari moet ik nog even kijken, klinkt wel leuk :) |
Ik kan opzich wel weer eens een black out gebruiken (y)
L&R forum (n) |
Ik moet dan gewoon werken :confused:
|
Citaat:
|
Ik wil wel :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |